helmikuusta asti jännäilleet =)

nanna, mua ottas kans kaaliin..tuskin helpottaa tää, mut sanompa nyt :hug: . Jospa vaa hiljaa sen ukkos kellistät, ku kaikki jo nukkuu. Sit vaa tuikkaatte pikaseen :whistle: ..aika epäromanttista, mut ei menis ovis hukkaan.

Meillä oli tosi ihana vapaapäivä! Oltiin maalla ja appien tontilla, metsässä nuotiomakkaralla jne. Ilmaki kirkastu takas aurinkoiseks iltapäivällä, tytöt nii nautti. Sammuvat ku saunalyhdyt, jäi päikkärit väliin.

Huips! Mun kp jo 15 :eek: . En yhtää tiiä meniks ovis jo vai ei??? Luulen että meni, mutta aika lieviä mulla noi oireet on. Ja nyt oon laittanu merkille, jo kolmas kerta, ku näillä kp:llä ummetus iskee, iha kauhee :\| . Empä jaksa edelleenkää ressailla näen savolaesittain :D .
HUomenna päästää isännän kaa hohtokeilaan ja syömään, ku mummo tulee lapsien kaa, kiva jee.

heipsistä kukkuu taa :heart:
 
Moikka kaverit!

Täällä aika vaan vilistää silmien ohi. Viime viikonloppuna tosiaan juhlittiin sekä pojan ykkössynttäreitä ja äitienpäivää ja tämä viikko on mennyt yhdessä tohinassa kun huomenna lähdetään mun kotikaupunkiin. Huomenna on mummin (mun mummi) hautajaiset ja lauantaina mun kaverin häät, joissa olen kaasona. Kamalasti on ollut puuhastelua näiden tiimoilta ja pieni stressi meinaa jo iskeä. Lähdetään heti aamusella ajelemaan. Eka yö ollaan mun vanhemmilla ja toisen yön on poika siellä yksin ja me mennään häistä yöllä hotelliin yöksi ettei herätetä kaikkia mummilassa.

Viikon päästä onkin taas muka jännät päivät. Sama lopputulos aina ja ihan sama. Neuvolassakin tosiaan täti melkein nauroi kun oikein huolestuneen kyselin, että ollaan JO 4kk yritetty eikä mitään...
 
Perjantai 18.5.2007

Katjuska-81........kp5/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp8/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp16/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp19/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp22/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp22/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp24/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp26/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp30/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp58/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp63/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1

 
niin munki piti nannalle pistää että jos ihan hiljaa vaan?? ite oon niin hullu tän kuumeen kaa, että jos tiedän oviksen olevan ni menee sänkypuuhat yleensä sellasex väkinäisex..toisin kun eilen... panetti ihan hirveesti ja ai ku teki hyvää pari suhteelle :heart:

on tosi epätodennäköstä että mulla ois ovis vasta näillä päivillä, mutta tiedä sitä sitten.. sen tietää vasta kun menkat alkaa.. et alkaako ensviikolla vai vasta ensikuussa?? :LOL:

hyvä mieli tällähetkellä..=)
 
Lauantai 19.5.2007

Katjuska-81........kp6/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp9/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp17/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp20/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp23/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp23/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp27/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp31/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp59/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp64/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


 
Tere Tere!!!

Mulla iski eilen sitten oksennustauti. Molemmista päistä tulee oikee kunnolla! Ei kivaa...nyt alkaa helpottaa toi oksentaminen mut toisesta päästä tulee silti...onpas mielenkiintosta:)
Ei yhtään kyllä huvittais sairastaa ku ulkona on ihan mahtava ilma!!!!

Mutta nautitaan elämästä silti:)
 
katjuska.. tiedän. toi on kauheeta. meiän perheellä riehui noro-virus pari kuukautta sitten.. se oli tappavan hirveetä.. voimia.. :hug:

täällä ei mitään uutta.. valkkaria´tulee ja alhaalla jomottelee.. ei raskausmaisesti vaan menkkamaisesti..nooh.. saas nähdä mitä tässä käy... missäs kaikki muut.. hieno ilma vieny mukanaan kaikki palstalaiset!!
 
huomenta.. mä näin unta, että olin raskaana. :heart:
se oli ihana uni... voih.. kuume nousi kertaheitolla..
nyt on taas toiveet korkeella, vaikka näistä mun kierroista ei tiedä, enhän mä sitä ovistakaan bongannu.. mutta jos nyt taas petytään, niin ensikierrossa ei enää...!! :kieh:
 
Sunnuntai 20.5.2007

Katjuska-81........kp7/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp10/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp18/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp21/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp24/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp24/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp26/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp28/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp32/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp60/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp65/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Tulin pikaseen kattoo omat kp:t ja mitä teille kuuluu. Juu, ei mitää hajuu omasta kierrosta ja oviksista jne, ku en oo jaksanu miettii. En tiiä yhtää, millo ovis oli, mut olettaisin kuiteski sen olleen jo..kai :/ .

Mieletön keli. Tytöt on isällään, ni pääs itsekseenkäveleen, kympin tossa käppäilin popit korvilla, ihanaa! Eile oli meidä taloyhtiön talkoot, tuli oltuu kans koko pv pihalla, ni mähän kärähdin..Noo, muuttuu se rusketukseks parin viikon sisään =) .
Isännälläkin alko kesäloma, pitää viikon nyt. Tehdään piharemppaa tos tiistaina, ja iha kiva ku on kotona joskus!

Aurinkoisia päiviä kaikille :heart: , ja niitä plussia!!!
 
Vio-la harmaana
Tervehdys! Tämäkin pino sopii minuun. Nyt oon piinaillu tuolla vk21 pinossa, mut kerrompa vähän stooria tännekkin!

Jotenkin en nyt onnistunu kirjautumaan... Vio-la on kuites nikki...
Meidän yritys on alkanut myös helmikuussa, vaikka vasta tässä kierrossa löysin tieni tänne sivuille. Nyt on menossa varmaan kp 26/28-31 yk3. Luultavasti ovis oli kaks viikkoo sitten sunnuntaina eli jänniä päiviä elellään. Siksi en osaa varmaa kiertopäivää sanoa kun alkoi ne mensut silleen tosi hämärästi, että viikon verran tiputteli. Että bongaa siitä sitten kp1... tuosta oviksesta oon varmempi kuin kiertopäivistä. Laskin siis vasta ekasta runsaasta vuodosta, mutta saatto mennä väärin, ku yleensä ollu n.28 päivää kierto ja tuolloin olis tullu 31 päivän kierto ja tälle kertaa sit vastaavasti lyhyempi jos oviksen oon bongannu oikein. No, sama kai se niille. :wave:
 
MAANANTAI 21.5.2007


Katjuska-81........kp8/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp11/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp19/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp22/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp25/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp25/28-30..............yk4.......2.toiveissa
Vio-la.................kp 27/28-31........... yk3.......?.Toiveissa
napsuneiti..........kp27/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp29/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp33/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp61/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp66/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Huomenta kaikille ja tervetuloa joukkoon Viola!<br><br>
 
Morjens morjens kaikille!!!

Mä viettelen kotona vielä tätä maanantaita..en pystyny vielä töihin menemään ku heikko olo vieläkin. Eilen alko jo kevyt ruoka pysymään sisällä joten kyllä se rupee helpottamaan vaikka oli kyllä aivan järkyttävä viikonloppu.
Miinaliina tää oli kans varmaan sitä noro virusta koska sitä on meilläpäin liikkeellä ja mun vanhemman sen just viikkoa ennen sairasti kans.

Ihanaa että täällä rupee taas olemaan jännät päivät joillakin...kiva jännätä teitä ku ite oon taas vasta kierron alussa.

Tervetuloa Viola jos meidän ketjuun liityt mukaan. Tässä pinossa on kyllä mahtavii tyyppejä ;)

Ok, nyt sitten taidan lähtee suihkuun ja sitten yritän jatkaa syömistä jotta olo paranis vielä!

Nyt Plussia tytöt kehiin ;)
 
Katjuska-81 Toivottavasti alkaa olo tosiaan jo kohenemaan ja ruoka pysymään sisällä. Oksutauti on k a m a l a a!

ja tervetuloa joukkoon Vio-la!!!

Mulla on jännät paikat tän viikon lopussa, nyt on menossa kp26 ja ihan tavalliselta menkkakierrolta tuntuu. Tissit on sivusta kipeenä ja lämpö siinä 37 pinnassa.

Ainoa mikä on erona ollut, on se että parina aamuna oon herännyt ihan hirveessä hiessä. No sepä nyt ei kerro varmasti mitään, pikkusen enemmän on väsyttänytkin. Mut pikkusen enemmän on tullut ulkoiltuakin. Joten... ei näistä mitään voi päätellä. Ja melkosen varma olen että meillä alkaa ens viikon alussa yk9.

Kun vaan joku osaisi sanoa miten kauan sitä pitää jaksaa yrittää. Tiedän että aikaa on kulunut vasta vähän. Mutta on siinä kuitenkin kohta jo 8*14 päivää ihan kamalaa piinaa =) Ja se 8 isoa pettymystä.

Mieleen on alkanut hiipiä pelko siitä, että jos meissä jommassakummassa / molemmissa onkin jotain vikaa. Pitäis oppia ottamaan rennosti tää asia ja antaa ajan kulua. mut ei se ole niin yksinkertaista =)

No, mut eihän se kai vaadi mitään normikierrosta poikkeavia oireita vaikka sen plussan saisi. Joten pidän lippua korkealla vielä tän viikon lopulle. Jospa kuitenkin :attn:

Onneks oli ihanan aurinkoinen viikonloppu. Saatiin paljon pihatöitä tehtyä ja mielikin on kesäisempi jo B) .

Ei muuta kun plussaonnea seuraaville testaajille!!!!!

:heart:
 
En näköjään malta pysyä pois täältä vaikka itellä ei jännät paikat oo viel aikoihin.

Napsuneiti jostain luin että ei kaikilla ole välttämättä minkäänlaisii fiiliksii että olis raskaana vaik onkin...sittenhän se plussa tulis todellisena yllärinä:) Mä tosiaan toivon että sä sen plussan nyt saisit =)

Ja toivon että mahollisimman moni muukin sen plussan nyt nappais. Itseni mukaan lukien, en haluu jäädä tänne yksin kirjottelemaan!!!!

mutta ei mulla oikeestaan mitään asiaa taaskaan ollu...kuhan höpöttelen!!!

Iloista maanantai päivän jatkoo!!!!

 
Heipsistä =)
Tervetuoloa viola!!
napsuneiti mä toivon kans teille sitä plussaa. Tosta hikoilusta..mähän luulin viime kierrossa olevani raskaana :headwall: ja mul oli kans tota iha älytöntä hikoilua. Oli pariin otteeseen lakanat iha märkänä ja kiu on pitkä tukka, ni selkään sekin liimautunu..Mut en tiiä, kaipa sekin voi olla raskausoire..melkee vissii mikä tahansa poikkeava :/ .

Omasta olotilasta sen verta, että nyt en oikein tajua. Taitaa olla ovis vasta nyt :eek: . Tai ei ole liukkaat kelit oikeestaa ollu useempaan päivään, mut tänää on pyyhkies tullu kirkasta paksumaa limaa vähä..ja tosi harvoin vihloo alhaalta sivuilta..joten, ei sit varmaa ollu sillo aikasemmin. Vaiks liukkaat kelit alko jo kp6 ja josku kp12 tienoilla, en nyt nii muista ku en kirjaillu, nippaili muniksia ja oli tota juoksevaa limaa kunnolla. Nii, ja tissit meni kipeeks kans tänään. Tarttee toi isäntä kesälomalainen saada kellistetyä petipuuhiin. En oo YHTÄÄ puhunu sille oloistani, siis oviksista tmv, ettei stressaantus niistä. En mitää vauvajuttuja edes. Matalaa profiilia sen suhteen. Nyt en kyl ala olettelee mitää loppukierrosta, vaan ootan ihan rauhas ne menkat..ja tietty toivottavasti ne ei edes alkais..Mut vähä ollaa puuhailtu, mut kuiteski sillo, ku luulin sen ovikse jo ollee..tarttee nyt varmistella tänää, jos olin ki väärässä. Ja taas venyy kierto :( .

Mukavaa iltaa siskot!!!
 
Nostellaampas meitä tonne ekalle sivulle takasin =)

).( Nyt on menossa kp27 ja olo on NIIN turvonnut ja jotenkin paksu ettei mitään rajaa. En tiiä mistä johtuu. Yön nukuin ihan hyvin ja suolastakaan en omasta mielestäni niin hirmusesti ole syönyt. Illalla tuli vielä käytyä sauvakävelylenkilläkin. Noh, josko huomenna parempi olo.

Eilen viilteli masua oikein huolella. Piti ruokajonossa (töissä siis) oikein pysähtyä henkeä vetämään. Ihan kun olis joku lihas krampannut tuolla ihan alavatsalla, oikealla puolen. Ja samaa jatku sitten lievempänä pitkin päivää ja iltaa. Välillä vasemmalta, mut enimmäkseen oikeelta. Mielikuvitushan se jo lähti laukkaamaan, mut voi hyvin varmasti johtua lauantaisista pihatöistäkin. Mä kun siirtelin melko isojakin kiviä. JOs olis vaan joku lihas ottanut itteensä. Tiedäppäs häntä.

Tisuliinit on ihan hullun kipeet, kuten aina ennen menkkoja. Ja olo on jotenkin väsy ja saamaton. Mut sekin voi johtua ulkoilusta ja vaikka liian vähistä yöunista. Nää kaikki "oireet kun on niin valitettavan helposti selitettävissä.

Mut jotenkin olo on vaan sellanen, että ei sitä plussaa tule tässäkään kuussa. Mieli tekis ihan hirmusti, teki jo tänä aamuna, testata. Huomenna olis pp11 ja herkkiä testejä on kaapissa. Voisko se jo näkyä testissa? Ja ton pp:n laskin sen mukaan millon sain siihen ovistikkuun ne II viivaa. Ovishan on tietty voinut olla vaikka vasta parin päivän päästä. Ja sillonhan ei varmaan ees testissä näkyis.

Ja oliskohan jo näin aikasessa vaiheessa oireita?

Olispa jo sunnuntai =)

Malttamaton Napsuneiti
 
Viola tervetuloa joukkoon! :flower:
Napsuneiti tietysti ois parempi odotella vielä testaamisen kanssa, mutta jos on malttamaton (eihän kukaan meistä kuumeilijoista oo... :ashamed: ) niinku ite varmaan olisin, niin testaisin jo.
Mulla ei oo taas oireita mihinkään suuntaan. Torstaina luultavasti menkat alkaa, joten keskiviikkona on odotettavissa v*tutusta. Se on kyllä aina varma merkki menkoista, että edellisenä päivänä veetuttaa ihan ilman mitään syytä. :kieh:
 
Rinkinki joo, kyllähän sitä melko malttamaton on. Ja aiemmissa kierroissa olenkin aina melko ajoissa testannut.. jotenkin sitä ei vain haluais pettyä siihen negaan. Hmph. Hankalaa joskus olla nainen :D :D :D

Ja mulla on kyllä se veetutus melko varma oire menkoista kans :attn: .
nyt tuntuu että sitä on ollut jo useana päivänä. Varsinkin sunnuntaina. Koira söi mun melko uusiin sandaaleihin ihan hirmu reijän kantapäähän, ni meikätyttöhän se veti ihan kamalat itkut :LOL: :p
mieskin oikein kysy että " mikä sua oikein vaivaa, eihän se nyt ollut kun yks sandaali". Juu-u. Siitä lähti sitten koko päivä meneen ihan vinoon. Onneks eilen oli vähän parempi päivä.

Tänään on vaan vähän sellanen "Ihaa- olo". Mut eiköhän se parane, mennään illalla työporukan kanssa ulos syömään ja viikonlopuks on luvattu hellettä B)

 
TIISTAI 22.5.2007


Katjuska-81........kp9/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp12/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp20/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp23/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp26/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp26/28-30..............yk4.......2.toiveissa
Vio-la.................kp 28/28-31........... yk3.......?.Toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp30/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp34/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp62/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp67/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Moips
Päivittelin listaa..meniköhän oikein, no korjailen, jos ei.
Jännää tulee napsuneidin ja rinkinkin kaa, jeeeee, pitkä aika menny ilman jännäilyjä, plussia kehiin siskot!!

Mä en oikee tiedä, pystykö ovis muka oleen vasta eile, ku aika varma siitä olin sillo kp12-14 about. Ku ei oo mitenkää liukkaita kelejä sen koomin ollu, paitsi eile pari kertaa pyykies ne pienet limat :eek: . Sattu muute seksi eile iha tosi paljon, ei kauheen yleistä mulle. Ja tissit taasen yhtä kipeet, ku näköjään jo parissa kierrossa enne menkkoja. Muutempa ei mitää..Ja en kyllä edes odottelekkaan.

KOhta alkaa pihan reiskaus, ihanaa, kohta saa istuskella kesäiltoja omalla terassilla =) .

Aurinkoista päivää kaikille!! B)
 
KESKIVIIKKO 23.5.2007


Katjuska-81........kp9/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp12/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp20/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp24/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp26/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp26/28-30..............yk4.......2.toiveissa
Vio-la.................kp 29/28-31........... yk3.......?.Toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp30/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp34/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp62/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp67/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1



Huhhuh, täällä alko eilen oikein kunnon kivut rinnoissa ja vatsan kramppailut. Toivottavasti sieltä ei ole ennakkoon tulossa menkkoja. Nyt pitäs olla vasta 7dpo.
Vieläkö Maxell ja Dania täällä pyörivät????
Entä missä on Kälättäjä? Näyttäis olevan kierto jo pitkällä??
<br><br>
 
miinaliina harmaana
nanna!!! toi kuulostaa todella hyvältä!!! kiinnittymiskipuja????
täällä ei mitään, paitsi, että mulla oli todella liukkaat kelit vielä eilen, tänään todella kuivaa.. ja kipuili eilen.. eli oliko se mun ovulaatio sittenkin vasta eilen.. näistä mun kierroista kun ei tiedä.. onneksi mulla on lääkäri oliko se nyt ensiviikolla jos sais selvyyttä asiaan.. todella inhottavaa.. oon aika varma että se ois voinuki olla vasta nyt.. eli alkaakohan mun menkat sitten vasta 2 viikon päästä.. eli venyyköhän tää kierto taas...nöyyyy... en kestä näitä kiertoja!!!!
 
Voi kun oiski, mutta mie olen myös hyvä kehittelemään itelle noita oireita, kuten on nyt monessa kierrossa nähty =) . Nyt ajattelin että ootan oikeesti tuonne ainaki ens viikon lopulle ennen ku harkitsenkaan testailuja, jos sillon on siis vielä tarvis... Sitte olis dpo16 tai 17.

Oletko miinaliina tikutellu ovista nyt tai harkinnu sitä, tai mittallu aamulämpöjä?? Niiden avullahan ainaki tuota ovisaikaa sais tarkennettua itselle??
Millon napsuneiti aikoo testailla?? <br><br>
 
Nanna81 Mä meinasin jo testata tänään, mut en sit uskaltanutkaan. Tänään on oikeesti kp28 menossa. Lista on päivän edellä.

Mut lasketaanko se dpo päivä siitä kun sain sen II viivaa siihen ovistikkuun vai vasta seuraavasta / sitäseuraavasta. Enhän mä voi tietää koska se munasolu sit irtoaa.. ja olishan se ovistesti voinut näyttää plussaa jo esim. su iltana. Mutta kun oli aamupisusta tehtäviä tikkuja.

Hmph. Oljenkorsia... Mut jos se lasketaan siitä kun sen kaks viivaa sain ni huomen olis dpo12.. Näkyisköhän se herkällä testillä jo kuinkakin todennäköisesti??? En haluais millään saada sitä negaa kun tuntuu et menee koko päivä sit pilalle. NIIIN paljon oon laskenut (tyhmää...) tän kierron varaan.

).( tisuliinit on edelleen kipeet. välillä niitä vähän särkee, mut niin kai yleensä ennen menkkojakin.
Nännit ei oo yhtään tummuneet tai kipeet.
Valkovuoto ei o muuttunut juurikaan.
Masua välillä vihlasee tonne alas oikeelle. Sitä en yleensä ole ennen menkkoja huomannut, mut eihän sen tartte vielä mitään meinata, muuta kun vaikka ilmavaivoja, tai muita suolistosta johtuvia nykäsyjä. Puuh.
Ja aamuisin oon herännyt pieneen pisuhätään, mut yöllä ei oo tarttenut kyllä käydä.

Eli eli.. eipä noista paljon voi päätellä juuri mitään. Alkaa tai sit ei ala :LOL: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Mieskin on niin ihana kun kyselee joka päivä, että mitäs tänään. Miltä olo tuntuu, onkohan raskaus nyt alkanut :heart: . Aika ihanasti on tässä hommassa mukana.
Tuntuu vaan että mulle pettymys on kuitenkin suurempi kun hänelle jos ne menkat nyt alkaa. Hän osaa jotenkin ajatella, että kyllä me vielä se vauva saadaan. Jos ei nyt, niin sitten myöhemmin.

Onhan se noinkin, kun vaan voisi itekkin ottaa vähän rennommin.

Ei yhtään asiaa auta että toissayönä näin unen jossa oli miehen simpat tutkittu ja tulos oli, että ikinä ei voida lapsia saada. Ei ainuttakaan elävää siimahäntää :'(

jospa se tosiaankaan ei ollut enneuni.

Mitäs sanotte, pitäiskö huomenna jo testata vai ootella viikonloppuun????
 
Napsuneiti Odottele viikonloppuun tai sen yli! Mä testaan alkuviikosta jos menkat ei ala tässä parin päivän sisällä. Esikoisesta tein joka päivä kp 29/28-30 tuonne kp 33:een asti testejä joka päivä ja plussan sain vasta kp33.

Mulla ei ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Eli sama meininki kuin jokaisessa menetetyssä kierrossa on ollut. Yksi ainoa ero on ollut se, ettei mulla ole VIELÄ tullut niitä hikihormooniaaltoja joita olen saanut joka kierrossa 2-3 päivää ennen menkkojen alkamista. No, katsellaan ja petytään taas kerran.

 

Yhteistyössä