helmikuusta asti jännäilleet =)

Huomenta.

Jaahas, oli pakko testata tänä aamuna, ku sinnitterlin yön pissaamatta..Nega tuli. Tosin siihen tuli kontrollivivan lisäks kyllä iha hailakka viiva, mut onko tossa acon early detected tikussa viivan paikkaa? Oli se sellanen, että sen just erotti, ei ole enne tullut mihkään tikkuu iha tollasta..Mut sit ajattelin, että jätän sen tikun siihen, saa mieskin kattoo, ku herää ja menin itekki takas nukkuu..No, ei siin tunnin päästä enää ollu mitää..KOntrolliajalla kyllä siis :ashamed: :eek: :/ .
Rinnat on aika kipeet nyt, niitä kuumottaa. Alaselkää alko taas illasta jomottaa ja edelleen jomottaa, välillä mahaakin, mut se vähemmällä jo.
Ei kyl ota mitää tolkkua tästä hommasta. LÄmmöt edelleen 37.4C aamulla..että tuskin ne menkat sit iha nyt alkaa, vai voiks ne, vaikka lämmöt koholla? Ku en noista tajuu mitää..Vähä alkaa jo nyppimään \|O .

Kohta ulos lasten kaa.. Kivaa päivää kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Huomenia!

Voi vitsi nelHM, toivotaan että se viiva siitä vielä vahvistuu! Peukut pystyssä! :)

Aloitin just äsken tuon greippimehun juomisen. Ei se kyllä hääviä oo, mutta pakko kokeilla, kun esikoinenkin sai alkunsa just siitä kierrosta kun mehu oli käytössä. Lisäksi mä oon ruvennu syömään multitabs raskaus monivitamiineja. Ja kunhan nuo menkat tuosta loppuu, niin sitten päästään asiaan! :D

Mukavaa päivää kaikille!
 
nelHM eiköhän se viiva vahvistu muutaman päivän päästä! =) Kuulostaa tosi lupaavalle.
Mä en oo lämpöjä mittaillu ikinä, joten niistä ei oo tietoa. Mutta esikoisen odotus alko niin, että alaselkään sattu, oikeestaan enemmän, ku yleensä menkkojen aikaan. Ja muutenkin oireet oli samanlaiset, ku menkoista. Kovemmat vaan.
 
Testasin äsken RFSU:lla ja yksi viiva tuli vaan :/ Tänään on tosiaan kp 32/27-32, olikohan toi nyt sitten lopullinen tuomio, vai kannattaisko ostaa vielä herkempi testi ja testailla parin päivän päästä uudelleen? Kertokaahan neuvoja? Olotila ainaski kertois et raskaana olisin, mut ohan se ennenkin hämännyt :\| Plääh, jotenki turhauttavaa...

nelHM toivottavasti sun plussa vahvistuisi! :)
 
mmiilia, älä luovuta vielä!!

Te ootte ihania, kun jaksatte uskoo ja kannustaa :heart: . Itellään alkaa usko hiipumaan, mutta toisaalta en keksi muuta syytä, miksi kuukautiset myöhästyisi. Ja kiusaan itteeni myös noilla negatesteillä. Koska tiedän, että vaikka raskaana olisin, ne tuskin näyttäisi vielä mitään, kp vasta 33/28..jos kahdesti olen jo joutunut odottamaan plussaa kaksi viikkoa menkkojen alkamispäivästä..Ekasta jopa enemmän.. Ehkä olen hidas..Tai sitten joku muu on vialla, kun mulla on ollu nii kivan säännölliset noi menkat :snotty: sniff :( .

Nukuin viime yön ku tukki, en heränny kertaakaan! Ja yli 9h!! Ja silti olen nyt ihan väsyny, tuntuu vaan, ett vois nukkua..Tällasta mulla oli molemmista aikasemmista raskauksista, väsytti kauheesti.
Mutta ei auta nyt muistelut, vain odottaminen.
 
h82
Moi!

nelHM: eiköhän se plussaksi muutu vielä. sulla on niin vahvat noi oireet, et mä ainakin uskon että olet raskaana! :hug:

mulla ei vieläkään muutosta olotilaan, alavatsa on turvoksissa ja vatsalihakset edelleenkin kipeät. väsymys on nyt ihan järkyttävää \|O ei millään pääse sängystä aamulla ylös ja sitku pääsee, niin olo on ku jollain zombilla ku vaeltelee ympäriinsä ja yrittää saada jotain aikaseks :kieh: no, kun vaan malttais odotella tonne perjantaille, niin eiköhän se tuomio sieltä sitten tuu. jos sit tulee nega, niin unohdan koko asian (ihan kuin se onnistuis...) :whistle:

oikein mukavaa päivää kaikille!

:D
 
heips-- pakko oli tulla tänne kirjottaa nyt kun luin just yhdeltä toiselta palstalta että plussa voi joillain näkyä jopa kuukauden päästä siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa.. siis kotitesteissä.. että plussatuulia!!!

vähän sitä' itsekin vielä toivoo, kun ei täälläkään menkkoja näy.. mutta lämmöistä ei oo hajuakaan.. ??

mutta mulla kyllä oli viime raskaudessa jotenki nii että tein testin kyllä jo kai viikko siitä kun menkat ois pitäny alkaa ja sillo oli sairaita kipuja ja pahaa oloa ja kuvotusta lihaa kohti yms.. nyt ei mitään.. paitsi noi rinnat yhä kenkkuilee,,,,,hmmmm
 
H82, toivon todella, että plussa pärähtää sulle!! Puhuriiii :whistle: :heart:

Mä alan kyllä olee aika varma, että oisin raskaana. Mulla noi rinnat ollut tänään enemmän arat ja niitä kuumotta ja sillai jännästi kutittaa..No äsken puristin sillai, niiku imettäessä lypsäs, tippojahan sieltä alko tuleen!! Jännä juttu :eek: . Aikasemmin mulla tullu rinnoista jotai, jos imetyksen laskee pois, ni sillo, ku hormoonikierukka otettii pois, sillo tuli muutamia tippoja ja muutenki kroppa iha sekasi..nyt on kyl mun hormooneista aikaa, et ei voi niitä syyttää. Ku viikko oviksesta mulla kipeyty rinnat, eli aikasemmin ku normaalisti, sit jomotteli niitä muutaman päivän ja loppu. Alko taas ku menkkojen piti alkaa ja voimistuu tällaseks kuumotukseks nyt. Ja väsyttää ja kylymä! JOten jos en nyt raskaana ole, ni sit varmaa aikaset vahdevuodet :D .

Yritän malttaa vkl, jospa sit jo joku testi näyttäs..Ku ei menkat anna mitää merkkiä itestään.

 
neihm.. ihanaa.. sä oot kyllä jo selvistäkin selvin tapaus!!! :heart: ihanaa... mua kyllä niin harmittaa mihin ne menkat meni... tekis mieli itkeä vaan,,, :'(

ku oon kuullu myös että synnytyksen jälkeen ku on yhet menkat tullu , ni monet oottaa seuraavia jopa puol vuotta... inhottavaa.....
 
heipsis!!!

nelHM: mulla on aika vahva mututuntuma, että sä oot raskaana! =) toivottavasti oon oikeassa. =) sulla on kyl huippu vahvat tuntemukset..

ja +++ tuulia kaikille, jotka jännäilee. =) kyllä se plussa sieltä tulee.


sit omaan nassuun.. =/
arkh! eilen kävin tosiaan siel lekurilla. onneksi se oli ihan kiva naislääkäri. vähän sählä, mut muuten kiva. kyseli ja uteli ja selitti... moneen kertaan sano, että teillä on hyvät mahdollisuudet vielä. ja viel ei oo mitään hätää. kehui mua siitä, että oon ajoissa liikenteessä, siis, etten oo jo 35v vanha. yms yms kyseli kiertoa ja mä annoin sille mun rustaaman lapun missä oli kaikki menkat vuoden sisältä. :whistle: elikkä siitä ku ne on alkaneet synnytyksen jälkeen. ekaksi tuuma, että oho! sullajan on tarkat tiiot.. sano , että onhan nää kuukautiset epäsäännölliset, mutta ei niin epäsäännölliset, ettei vois raskautua.. hah! kierto on 24 ja 56 välillä. sit se otti papan ja kokeili mun sisus kalut. ja sano, että kaikki on niin ku pitää. eli ilmeisesti sisus kalut ei oo joutunut hukkaan. :LOL: ja lopuksi laitto lähetteen verikokeisiin ja ilmeisesti pissakokeisiin ja lopuksi lähetteen gynelle. mutta haloo.. missä se mun hormooni resepti on!!! eli en saanut teroja enkä mitään muutakaan... eli ootellaan että pääsen gynelle joskus hamassa tulevaisuudessa..
verikokeissa pitäs käyä loppukierrosta. puhui, että viikon tai kahen päästä. lopulta tuli siihen tulokseen että viikon päästä perjantaina.. nyt aloin miettimään että onkohan se myöhästä, jos käyn vasta sit maanantaina. elipe kierto pv ois 20/35? ja maanantaina 23/35. eli ei vissiin oo myöhästä? osaako joku viisaampi neuvoa? maanantai ois itelle parempi päivä sillä, että mies vois olla pojan kans kotona, ni ei tarvi mummia ja ukkia tilata lapsenlikaksi, ku en oo puhunut niille mitään täsät mun tilanteesta... eilenkin ne luuli että olin hammaslääkärissä.. heh! mummi oli lueskellut meijän seinäkalenteria ja siin oli että äitin lääkäri klo 9.00. ja se aatteli heti, että hammaslääkärihän mulla on. no eilen käytiin sit mummolassa ja heti kysy, että oliko reikiä. mä olin hetken suu auki, etät tä? mut sit hoksin mitä tarkotti. tuumasin vaan,että ei ollut. mies nauro mulle illalla, että olisit sanonut, että joo oli yks iso reikä.. ;) :LOL:
sain muuten eilen isännänkin lämpeämään makkarin puolella =) jospas se tästä.. ai niin, uhkashan se lekuri, että miehelläkin pitäs tulla sit gynelle mun mukaan, aattelli, että kannattas simpatkin tutkia. eli välttämättä ei mussa yksin oo vika. mut jospas se mies innostus enemmän makkari hommista, ku sillä on vaarana, että joutuu viemään simppanäytteen labraan.. :LOL:

taas isku "puhe"ripuli.. ei näytä loppua tulevan..

 
Moikka,

nappula on päiväunilla, on se jo iso vauva kun mun syliin nukahti niin jalat retkotti lattiaa kohden ja tuhisi pää mun rintaa vasten. Mut on se silti ihan vauva vielä. Eli meillä on siis 11. pvä tuleva 10kk pojankloppi. Poikaa kun yritettiin niin heinäkuun (muistaakseni kp8) alussa otettiin kuparikierukka pois, sitten tuli normaalisti ekat menkat ja toisesta kierrosta raskauduin. Tein tosi monta testiä viikon aikana kun aina oli vaan negaa ja roskishaamua ja vasta viikko menkkojen alkamispäivän (ei siis alkaneet) tuli plussa tikkuun, eli myöhäinen plussaaja täälläkin.

Nyt taitaa siis olla kp5 ja menkat edellään päällä, vaikka hiipumassa ovat. Ne kun loppuu niin siitä kyllä kierron loppuun aion olla seksipeto joka päivä. Kyllä tuo vauva on paras ehkäisykeino, harvemmin sitä iltaisin mitään jaksaa, vaikka poika nukkuu hyvin eikä ole mitenkään hankala tapaus. Keskimäärin taidetaan puuhastella siinä 2-3 kertaa viikossa. Nyt siis vauhti saa kasvaa! ;)

Nyt on alkanut pahasti tuo vauvakuume pahenemaan kun muutama kaveri on ihan lähiaikoina plussannut ja pari synnyttänyt. Katsoin juuri tänään mahakuvia esikoisesta ja haluan sen ihanan pallomassun ja ne potkut! :heart:
 
Hei kaikki!

Mä olen aivan susi väsy ollut tänään. Oikeastaan koko alkuviikko on ollut niin väsyttävä että ei tosikaan. Mun pitäis pojalle keittää ruokaakin, mutta kun en jaksasi millään. On sillä onneksi tuolla aikaisemmin keitettyä jotta ei ihan ruoatta jää. Poitsu nukkuu tuolla pihalla ja saa nyt hetken vielä nukkuakin.

Täällä siis olen, vaikka en ole jaksanut mitään tänään kirjoittaa aikaisemmin.

Lellu
 
Iltaa. Tarttee mun täällä jorista, ni ei häviä tää ketju kauheen kauas :D .
Mulla ollu iha sairasta tää väsymys. NUkuin hyvien yöunien lisäks 2h päikkärit eikä tunnu auttavan. Tää oli kyllä molemmissa raskauksissa, joten ihmettelen suuresti, jos en nyt ole :eek: . Tosin uskon vasta, kun plussaan..JOs plussaan. Noi rinnat kipeilee ja tippoja tulee ku puristaa. Nyt oon huomannu parina päivänä, että mua alkaa turvottaa iltaa kohden, maha paisuu, ku ilmapallo :/ , ja nyt toista iltaa peräkkäin toi alamaha juilii, päivällä ei mitää..selkää kans vähäsen. Ja jos tässä pieniin päin sit ollaan, ni eiköhän se 2kk:n krapulakin sieltä pian tule.

Meillä ois vuosipäivä tossa perjantaina ja ois nii kiva antaa miehelle oikeen kunnon lahja, kaksi viivaa!!!! Että varmaa taas perjantai aamuna testailen, en pysty olee..Teen 2-3 pvän välein, nii kauan, ku menkat alkaa tai plussa tulee..Mä oon ihan sairaan huono pidättäytyy tällasella hetkellä
:ashamed: .

Mut mäpäs meen telkku kattoo ja ois suklaata..nams. Saa syödä ku neidit unilla jo =) . Ja aivan varmasti tulen infoon näitä oloja tänne, ei toi isäntä jaksa kuunnella :whistle:
 
mä taidan olla tosi koukussa tähän palstaan kun jo kuuden jälkeen kävin lueskelemassa täällä. jännäilem tota neihm tilannetta.. vaikka selvää se onkin.. kuhan pääsis onnittelee... :hug:

mites muuten Maxell?? nanna???
 
NelHM: Saako sua sanoo Nelliksi? :D Paljon helpompi! Kuitenkin... Saisit nyt äkkiä sen kunnon plussan siihen testiin :hug: Mä kyllä olen varma että se hävinny plussa oli plussa :heart:

Mulla taas jomottaa menkkamaisesti selkää, mut ei kai ne enää ala! :eek: Ainakin muistelisin, et tuosta kuopuksesta jomotteli vielä viikolla 7 kun menkkojen olis pitäny sillon olla.. Ja jes! Vieläkään ei oo pahoinvointia! :D Joka aamu pelottaa, että joko tänään, joko tänään.. :x Yäk.
 
h82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 21:15 nelHM kirjoitti:
Iltaa. Tarttee mun täällä jorista, ni ei häviä tää ketju kauheen kauas :D .
Mulla ollu iha sairasta tää väsymys. NUkuin hyvien yöunien lisäks 2h päikkärit eikä tunnu auttavan. Tää oli kyllä molemmissa raskauksissa, joten ihmettelen suuresti, jos en nyt ole :eek: . Tosin uskon vasta, kun plussaan..JOs plussaan. Noi rinnat kipeilee ja tippoja tulee ku puristaa. Nyt oon huomannu parina päivänä, että mua alkaa turvottaa iltaa kohden, maha paisuu, ku ilmapallo :/ , ja nyt toista iltaa peräkkäin toi alamaha juilii, päivällä ei mitää..selkää kans vähäsen. Ja jos tässä pieniin päin sit ollaan, ni eiköhän se 2kk:n krapulakin sieltä pian tule.


nelHM: mua niin huvitti lukea tota sun tekstiä, koska ihan kun oisin omista tuntemuksistani lukenu! :D mulla turpoo myöskin maha iltaa kohden. sen näkee kummasti, kun illalla lähtee töistä kotiin ja pukee omat vaatteet päälle, niin kummasti puristaa tosta alavatsan seutuvilta. ja eilen puristelin kans tissejäni ja tulihan sieltä jotain valkosta! paljon ei kyllä voinu puristella, koska nännit on niin kipeät...

huomenna testaan, koska rinnatkin on taas kipeemmät. nyt toivotaan että me kummatkin saadaan plussat huomenna! :D tietysti toivon myös että muutkin plussais! =)

Oikein mukavaa päivää kaikille! :)
 
Torstai 01.03.2007

nanna81..........kp3/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp5/30-32............yk 2.......2toiveissa
papana03........kp6/27-28.............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp6/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp7/28-29.............yk3.......3.toiveissa
Katjuska-81....kp 8/26-29.............yk 2.......1. toiveissa
napsuneiti.......kp9/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp10/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp12/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp26/28-32...........yk1.......2.toiveissa
mmiilia............kp33/27-32...........yk2.......1.toiveissa
nelHM..............kp34/28................"yk"1....3. toiveissa
lellu1...............kp36/?...................yk1......2.Toiveissa
Miinaliina.........kp39/33-36.........yk1.........2.Toiveissa
H82.................kp41/35.................yk1.....1.Toiveissa

<br><br>
 
H82 Sullahan on kanssa jännät paikat! Peukut pystyssä, että plussa pamahtaa tikkuun! :)

Menkat rupeaa onneksi olemaan ohi tältä erää ja pian pääsee sitte taas yrittämään! Mä en varmaan noita ovistuikkuja rupea vieläkään kokeilemaan, katotaan sitten jos ei tästäkään kierrosta vielä tärppää.

Juu, pitää vissiin välillä jatkaa työntekoakin eikä vaan surffailla täällä :whistle:
 
Moi

Kiitti taas kaikille, oote nii ihania.. Ja saa sanoa nelliksi =) .
Eipä kauheesti oloissa muutoksia, väsyttää, väsyttää..
:eek: . Aamulla särki taas alaselkää pahasti ja vieläki, mut helpottaa vähä. Illasta aina vihlailee alavatsaankin, mut ei sit enää aamusta/päivällä. Rinnat kauheen kipeet. Mua suoraan sanottuna v.ituttaa tää tällanen. Ja oon varma, että JOS nyt ees raskaana olen, saan todellakin tuhlata useemman kympin viel noihin testeihin :ashamed: :snotty: . Mietin jos siirtäs viel huome aamun testausta lauantai aamuks.. Tässä ei oikeen tiedä mitä ajattelis/tekis. Kun ei oikein osaa sillai jatkaa tätä elämäänsä enne ku joku varmuus tulee, toisin sanoen menkat tai plussa.

On täällä muillakin kyllä jännäilyä, ei tartte yksin..Lohduttaa vähän, mutta tietty toivon että plussaatte PIAN!!!

Kunno puhuriiiii täältä
:whistle: :heart: :heart: :heart:
 
papana 03...
et sä viitsisit sä laittaa mutki listaan?? vaikka mun kp:t onki mitä on.. 39/33-36. ja yrityskierto on yhä 1 ja toiveissa toinen lapsi.

ois kiva olla siinä mukana vaikka tuntuu hassulta tää menkkojen oottelu
 
Heh, no nukkumassa. Par tuntii sain vedettyy =) . Ihanaa, mut silti olo on, ku ei ois nukkunu. Tissitki räjähtää iha just :eek: .

Mä oon kans iha koukussa tähän meidä ketjuun. Eile tää oli hävinny tonne kakkos sivulle jo, hui kamalaaaa \|O , pitihän se käydä nosta.

Monillahan on kierto vasta alussa, ni ei nii jännäiltävää..Me muutamat hurjat täällä nyt vaa, mut onnek ihanat kaikki kanssasisko kannustaa :heart: :heart: :heart:

Täällä tää 2vee huutaa taas kunnon aariat..samasta jatkuu, mihin enne päikkäreitä jäätiin :kieh: , aaaargh!
 
hellou!!

minäkin kannan korteni kekkon, että pysytään pinnalla. :D
ja samalla keittelen pottuja yli kattilasta, sillä aikaa ku poika nukkuu päikkäreitä..ainakin vielä.

sit tuuletusta!!! JIPIII mä pääsen töihin! sunnuntaina alkaa.. arkh! pitää vaan nousta jo ennen puol kuutta töihin.. ei vaan oo tietoa, että montako päivää tulee olemaan töitä tässä kuussa,mut töitä kuitenkin. nyt on tiiossa jo 9pv ja eiköhän niitä lissääkin ole luvassa. se vaan tarkottaa sitä, että taitaa jäähä hommailut aika vähiin tässä kuussa. :'( ku käytännössä mun elämä muuttu totaallisesti. sillä mun työpaikka on mun siskonluona ja poika on mummin ja ukin hoidossa, sillon ku oon töissä. mut ku mun työpäivät alkaa jo klo 6 ni pitäs poika herättää jo klo 5 joten me muutetaan mummolaan mun työpäiviksi tai siis öiksi. menipäs sekavaksi.. mut mun mies jää kuitenkin kotiin.. eli meijän välissä on huimat 13km välimatkaa.. ;) mut kuitenkin

ymmärsikö kukaan.. ;)

mies oli aivan ihmeissään eilen, ku äiti ei ollut ku #&%?$!* ammuttu karhu. totta mä olin viel eilenkin pökerryksissä meijän hommailuista.. nauroinkin miehelle, että mitä lie rauhottavia pumppas muhun sillon toissa iltana.. ;)

mutta joo... koittakaahan nyt saaha ne plussat niihin testeihin.. :D :hug: melko vahvat oireet on kyl teillä jännääjillä
. =)
 

Yhteistyössä