helmikuusta asti jännäilleet =)

Tiistai 27.2.2007

nanna81..........kp1/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp3/30-32............yk 2.......2toiveissa
papana03........kp4/28.................yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp4/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp5/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp7/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp8/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp10/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp24/28-32...........yk1.......2.toiveissa
nelHM..............kp32/28................"yk"1....3. toiveissa
lellu1...............kp34/?...................yk1......2.Toiveissa
H82.................kp39/35.................yk1.....1.Toiveissa

<br><br>
 
Huomenta kaikille!
Täälläpäs ei vieläkään oikeen mitään uutta. Pää on ollu eilisestä kipee ja hermot kireellä, onneks sain pahaa tuulta töissä purettua ettei tarvinnu kotona äristä :whistle: ...Nyt aamusta on alkanu nippaileen ja vihlomaan alavatsaa, tiiä mistä seki sitte johtuu... Ajattelin testata vielä loppuviikosta kerran mikäli ei sitä ennen menkat ala. Sen jälkeen kyllä sitte otan jo yhteyttä johonki terveyskeskukseen/yksityislääkärille, jospa kattosivat että kaikki on kuiten kunnossa.
 
Huomenta
Täällä kans kaikki ennallaan :eek: . Ärsyttää..JOs e ole ketää kasvaa tuolla ni mikä ihme???! Mä kans varaan ehkä yksityiselle gynelle ajan viikon päästä, jos e siihe mennes alkanu..ja nää juilimisetki jatkuu. Mulla on huippu gyne, tai sillo ku raaskin sille mennä, aivan ihana =) .
Mä en voi tajuta, miks menkat myöhässä, ku ei yhtää mun kropan tapasta näi alkaa temppuileen :kieh: \|O .

Mieli on onneks virkeempi, luojan kiitos. Ei täällä kukaan mua ois enää kolmatta päivää sellasena ärjynä kestänykkään.

Mut tarttee ootella, jos pystys olee testaamatta, ja vasta vkl seuraavan kerran sit, jos aihetta viel.

Kivaa päivää kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Huomenta
Täällä kans kaikki ennallaan :eek: . Ärsyttää..JOs e ole ketää kasvaa tuolla ni mikä ihme???! Mä kans varaan ehkä yksityiselle gynelle ajan viikon päästä, jos e siihe mennes alkanu..ja nää juilimisetki jatkuu. Mulla on huippu gyne, tai sillo ku raaskin sille mennä, aivan ihana =) .
Mä en voi tajuta, miks menkat myöhässä, ku ei yhtää mun kropan tapasta näi alkaa temppuileen :kieh: \|O .

Mieli on onneks virkeempi, luojan kiitos. Ei täällä kukaan mua ois enää kolmatta päivää sellasena ärjynä kestänykkään.

Mut tarttee ootella, jos pystys olee testaamatta, ja vasta vkl seuraavan kerran sit, jos aihetta viel.

Kivaa päivää kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Täällä myös yksi epätietoinen :wave:
lupasin itselleni että testaan seuraavan kerran ensi kuussa mutta ei onnistunutkaan.. menkkoja kun ei kuulu niin pakkohan se oli testiin tarttua ja negaa näytti :(
 
Heippa!
Onpas monella inhottava epätietonen olo. :( Tosi tylsä juttu. Toivottavasti teille käy niinku mun kaverille. Sillä oli ovis viikon pari "myöhässä" ja sen takia sai plussan testiin myöhemmin.
Mulla on alavatsa kipeä vähän väliä, mutta tuskin on vielä mitään raskausoireita. Ennemminkin menkkaoireita. Ja ällö-oloakin on ollu, mitä lie?! :/
 
nanna81, miinaliina ja maxel

Testataanko kaikki vaik sillo lauantai aamuna? Jos tosiaan pystys olee tarttumatta tikkuun :whistle: :/ . Ja on nii ärsyttävää juuh :headwall:

Meinasin jäätyä lasten kaa pihalle, vaik vaa -10C pakkasta.. Rinnatki meinas jäätyy ja alko taas särkee niitä. Toi alaselkäkipu ei oo nii raastavaa ku viime päivinä, ai ku helpottaski jo!!!
 
nii.. en tajua mikä on.. mutta mulla toi ovis myöhässä ei oikee auttas mun asiaa.. koska me pupuiltiin vaan viikon verran.. sillon ku luulin sen oviksen olleen.. eli mulla kyllä on nyt kierto vaan jostain syystä sekasin...

mitä tästä opimme.. pupuilua vaan koko kierron ajan.. ei saa tyytyä vaan ovistietämiin... :LOL:
se on mun motto sitte seuraavassa kierrossa!!! :p

mutta joo.. on tää outoa... koska sen tiiän että varmaan ois plussat paahtanu jo jos ois ollu mitä plussata.. ... joten.. täti hoi tule jo kylään!!!!!!!!!!!!! \|O
 
äääää.. kävin nyt vielä testaamassa varmuuden vuoksi.. selvä nega.. yhä edelleen.. eli kyllä se on nyt uskottava.. valkkari on lisääntyny nyt huomattavasti.. menkat hoi oi.. tulkaa jo että päästään tosi toimiin!!!! :'(
 
h82
Helou helou!

mä tuun kans tänne, nyt siis menossa kp39/35, 1.yk ja 1 toiveissa. menkkoja ei näy, ei kuulu eikä yhtään tunnukaan siltä että alkais.

testasin siis la negan (mammaksin one step-liuskatestillä), mutta sain roskishaamun. tein perään mammaksin toisella testillä(puikolla) ja siihen tuli pieni piste oletetun testiviivan alaosaan. oliko sekavasti selitetty? :ashamed: en tajua. valkkaria tulee vaikka muille jaettavaks, rinnat on kipeät ja vatsalihakset on nyt kolmatta päivää KIPEÄT! :kieh:

onko teillä kellään ollut vatsalihaksien kipeys raskausoireena? tajuaisin tämän jos olisin jumpannut, mutta kun en ole.

ajattelin testata pe-aamuna uudestaan. illalla pitäis lähteä juhlimaan kaverin synttäreitä, joten ois kiva tietää, että saako ottaa vai ei. luulis sen raskauden kuitenkin jo näkyvän, vai mitä mieltä ootte? :snotty:
 
H82
Mulla oli reilu viikko sit alavatsalihakset vähä kipeet, mut se meni ohi. Mulla ei kans oo sit minkäänlaista merkkiä, että alkas menkat. Rinnat kipeet ja sellasii "nystyröitä" tullu nänneihin, muutenkin ovat uhkeemmat, nännit siis. Ja väsymys on kyllä nyt iha selkeetä.. Ja se mulla on ollu molemmissa aikasemmissa raskauksissa, iha sairaasta vaa unettas..silmät ristissä tääl kukun.
Ja alaselkäkipu on oikeestaan kadonnut :eek: ..et menkkojen ois pitäny alkaa siis la, ja koski la-ma..jaa-a??? Tuol odottajien puolel ku kyselin, ni oli just alaselkää koskenu sillo ku piti menkat alkaa ja sit myöhemminki, ku ois ollu menkkojen aika normaalisti..ai että!! Mä en ole luopunut vielä toivosta! Lohduttaudun niihin myöhäsiin plussiin. Tein varmaan sata testä tytöistä sillo aikoinaan. Hitto että osas olla rasittavaa..Nytkin ois sellanen varma olo kyllä, mut mut.. :eek: :x
Nii, ja flunssan mulle pukkas kans. Eile alko, nokka vuotaa, ei pahasti, mut kuiteski..muutenkin puuskutan koko ajan, outoo.

Piti viel noista lämmöistä. Aamulla 37.3 ja päivälläkään ei alle 37 mee, siinä 37.1-37.4 yleensä.. korkeet on. NOrmaalisti 36C tiennoilla.<br><br>
 
Hei!

nelHM:No kyllä nuo sun lämmöt on aikas koholla ollut jo pitkään.... hyvältä kuulostaa. Sullahan se hcg pitoisuushan nousee hitaasti, joten voihan se plussa sieltä tulla. :whistle:

Täällä ei mitään. Jomotuksia jomotusten perään masussa ja mun mielestä mulla on joko ovislimaïlu jatkunut jo monta päivää tai sitten vain muuten valkkari ottanut vallan. No enää ei kyllä ole niin ovismaista, mutta siltikin. Mä vähän uskon kyllä vieläkin että ovis ei ole vieläkään ollut, vaikka tuo aamulämpökäyrä niin näyttääkin. Mä olen pessimisti tässä asiassa. :ashamed:

Väsyttää ihan mielettömästi. Muuten vois nukkuakin, mutta poika nukkuu pihalla ja pelkään etten herää jos se sieltä huikkii. :whistle: Itkuhälytin on kyllä päällä, mutta en siltikään. :ashamed:

Lellu
 
Kiitti ihanat siskot :heart: :heart: !
Enpä tiiä, onhan se koettu jo kahdesti, että jos en nyt ole, niin mitäs tää on, vaihdevuodet kaksnelosena :D .
Tosta hiivastaki luin, että raskaus voi sitä aiheuttaa, ku limakalvoilla tapahtuu muutoksia..mulla ku ei niitä ole juuri koskaan..joskus nuorena, 18v ehkä, en muista. Nii ja noista hCG arvoista hyvä taulukko.. Siis 4vko vikoista menkoista, eli ku pitäs taas alkaa, pitosuus 3-426 mlU/ml. Ja 5vko viimesistä menkoista 18-7340mlU/ml. JOten paljonhan nuo voi vaihdella..ja mä meen varmaa iha noissa alalukemissa..selittäs ainaki, miks apteekin oma, joka mittaa sen 25mlU/ml ym apteekin perustestit, ei näyttäny aikasemminkaan vasta ku oli menkat pari vko myöhäs.. JOten vielä on toivoa..Mutta en ala hehkuttelee ja usko en mitää, enne ku 2 viivaa tikussa :eek: =) .

E auta ku piinailla vaan.. KOhta ku isäntä tulee, lähen kyl hakee sen hiivalääkkeen, inhottava vaiva :kieh: :kieh: . Tarttee varmaa sanoo, että saattas olla raskaana, jos niis on jotai rajotuksii tmv??
 
No oonhan mä sen jo kattonu :ashamed: . 3.11 ois, joten tulisin. Mut eipäs mennä asioiden edelle nyt, sot sot :D .
Muistelin tota hiivaa..saatto muute olla ainaki ekassa raskaudessa, just alussa..hämärästi muistelen..tai sit kuvittelen jo kohta. JOtai kutinaa oli, sen muistan.
 
Noniin, mäkin siirryn tänne, kiitos vinkistä nelHM =) Elikkä mulla nyt kp 31/27-32. Oireita löytyy kyllä ja lämmötkin on kohonneet; mulla normaalilämpö sellanen 35.8, ja äsken kun mittasin, niin oli vähän alle 37. Saapa nyt nähdä miten käy.. Huomen aamulla aion testailla.

Tsemppiä kaikille ja haleja tädin yllättämille ja negan testanneille :hug: :)
 
mmiilia, tuuhan heti kertoo, mite kävi =) . Iso puhuri sulle :whistle: !!!

Mulla on iha sairas väsymys ja on muutenki aika herkällä päällä, meinaan oon avautunu iha hyvi lapsille tänää..Tuntuu että ne ei muuta ku kiukuttele.. Oikeen huono mieli nyt :'( . Apteekissakin ku kävin se hiivapuikon, ni tietty päivysti se apteekki, missä on iha ärsyttä mies farmaseutti.. NO, siellähän se oli. Pyysin apua yheltä naiselta, mut se sano, et tää mies on farmaseutti ja hää joku kassatäti vaa (tmv)..Minä sit laukasin siinä, että mieluummin etin asiani ite, ku rupeen tällasia vaivoja vieraiden miesten kaa pohtimaan :kieh: :ashamed: :headwall: .. No se on sellanen nössön olonen, meni iha vaivalloiseks raukka ja lähti takahuoneesee..ja pysyki siel sen 10 minsaa ku luin pakkausselostuksia.. Et sillai. Sit menin kaupaan ja törötin hetken siinä ovella ja mietin, että mitä mun piti ostaa..hohhoijaa, alkaa jo itteesäkkin ärsyttää tää väsymys :( . Tuntuu että oon lihonnukki..tai maha kauhee pömppö läski jne..eikä tee ees ruokaa nyt mieli. meni se menkkojen alusviikon himomässäily vaihe ohi. Sit ihan tosi pientä menkkamaista jomotusta nyt illasta pari kertaa ollu..Et josko ne alkas sit.. IHAN SAMA, KU JOTAI TAPAHTUS :kieh: . Ku mulle nää myöhästelyt on uutta..ainaki näi "monella" päivällä.
Ja anteeksi vallan tämä vaahtoaminen..kylläpäs helpotti :ashamed: .
 
Mäkin olen aivan rättipoikki ja taidan tästä mennä ihan kohta tutimaan kun poikakin niin nätisti tuolla omassa sängyssä tuhisee. Tää maga kierto vielä oikein raakasti V.ituttaa suomeks sanottuna ja kaikki muutenkin tällä hetkellä. Jospa sitä huomenna olis taas parempi mieli.

Tsemppiä meille... =)

Lellu
 
Keskiviikko 28.2.2007

nanna81..........kp2/32-37........... yk4......1.Toiveissa
Nelly...............kp4/30-32............yk 2.......2toiveissa
papana03........kp5/28.................yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp5/28-30.............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp6/28-29.............yk3.......3.toiveissa
napsuneiti.......kp8/30-34..............yk6.......1.toiveissa
Dania..............kp9/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp11/30-35.............yk10.....2.toiveissa
rinkinki............kp25/28-32...........yk1.......2.toiveissa
mmiilia............kp32/27-32...........yk2.......1.toiveissa
nelHM..............kp33/28................"yk"1....3. toiveissa
lellu1...............kp35/?...................yk1......2.Toiveissa
H82.................kp40/35.................yk1.....1.Toiveissa

<br><br>
 
hyvää huomenta!

Siellä olikin liukas keli ajella töihin. Oli tarkoitus tässä kierrossa alkaa varmisteleen jo aikasessa vaiheessa, että varmasti on simppoja liikenteessä koko kierron ajan. Mutta metsään meni, ainakin alkukierron osalta, murunen makaa kotona korkeassa kuumeessa.

No onneks on meneillään vasta kp8 =)

Mukavaa päivää kaikille!
 

Yhteistyössä