+++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
marica30..................83/20-33.......30v.....4,lapsi.....yk6
Micaela....................61/??............26v.....1.lapsi
lippimami.................46/32............26v.....3.lapsi.....yk1
Hömpi.....................27/26............23v......2.lapsi....yk5
Anastacija................23/26-29.......27v.....1.lapsi.....yv1,5
macy gray................18/30-34.......31v......2.lapsi...yk26(OI7)
MaybeSomeday........15/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Rakkauspakkaus83...14/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
iltatähti-80................13/26-28.......32v......4.lapsi.....yk14
ÄitiliiniX5..................13/28-30........29v......6.lapsi.....yk3
Tähtitaimi.................13/28-31........35.......2.lapsi....yk6
Ansku83..................10/21-68.........28v.....1.lapsi....yk12
MolliMelooni.............9/28-30.........33v.....2.lapsi.....yv4,5
Sunflower11.............7/24-35...................3.lapsi....yk15
Vogue......................3/29............25v......2. lapsi....yk2
Rulla-Katriina............3/28-35........33v.......2.lapsi.....yk3




PIINAILIJAT
macy gray.......dpo5



HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET 2012

Helmikuu


Tammikuu

Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, DingeLiDong, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.



Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Kiitos uudesta pinosta - mulla kesti hetken aikaa tajuta :D


Mulla tällä hetkellä 31/28-? Eilisaamuinen nega pelottaa sen verran etten tiedä viittikö vieläkään testata tänään uudelleen Ihmetyttää kun ei mitään ihmeellisiä oloja ole. Ei tunnu siltä, että menkat alkais mut ei myöskään siltä et olis raskaana. Hiukan ellotti aamulla kun töihin tuli, mutta se oli aika mietoa pahoinvointia, saattoi myös johtua motivaation puutteesta :D En mä tiiä mikä mun kropassa mättää!

Saksassa -20 tällä hetkellä, onneks on Suomesta tuodut pitkät kalsarit jalassa!

Plussa puhureita kaikille!
 
Rulla-Katriina, (vastaus tammikuun ketjun viestiisi) joo se tässä ihmetyttääkin, onko se nyt sitten jo 38/30 mulla. Ja sulla näemmä vähän samat kuviot.. Mutta ompas sielä Saksassa kylmä!
 
Viimeksi muokattu:
MolliMelooni > Kiitokset uudesta pinosta! :flower: Olen nyt tullla listalla kahteen kertaan. Sen isommalla kp-luvulla olevan voi poistaa. :)

Tänne kuuluu väsymystä niin henkisellä kuin fyysiselläkin puolella. Olosuhteet sen varmaankin tekevät. Töissä on kiirettä ja vielä uuteen sopeutumista, lapsi flunssassa ja itselleni varmaankin yrittää sama tauti, ynnä muuta tohinaa ja kuormitusta. Tässä kierrossa femarit menivät tuplana ja sen seurauskena on ilmennyt yhtä ja toista. Takki on aika tyhjä ja fiilikset kadoksissa. se sitten aiheuttaa viileitä tuulia myös parisuhteeseen, mutta se sentään lienee ohi menevää. On vaan vaikea hyödyntää tätä hoitokiertoa, kun kroppa ja mieli on ihan väsyksissä. Ajatus tauosta ahdistaa ja rankempiin hoitoihin siirtyminen alkaa houkuttaa. Onneksi on viikonloppu aikaa levätä. Ensi viikolle on kivaa tiedossa harrastuksen parissa ja yritän saada järjestymään muutakin mukavaa ja rentouttavaa. Palkkapäivä lähestyy, joten taidan järjestää kalenteriini tilaa hemmotteluille. :D

Nyt en jaksa kommentoida. Taidan olla aika huono keskustelukumppani nykyään. :ashamed: Käyn palstalla entistä harvemmin vaikka toisaalta saan täältä kyllä positiivisiakin asioita. Täytyisi vaan osata sulkea silmät siltä, jota ei jaksa ottaa vastaan. Tulee avattua liian herkästi aloituksia, joista tulee kurja mieli.

Ihania talvipäiviä! Koitan löytää energiaa myös palstailuun. Olette sen ansainneet, että huomioin teitä kommentoimalla.
 
Moi kaikille.

Omaa napaa vaan; Ovista en saanut tikuttamalla kiinni, tosin parina päivänä en kerennyt edes testaamaan. Vaikea sanoa onko sitä tapahtunut ja jos on niin milloin. Eli ei mitäänm hajua dpo:sta.
Parisuhteessa kinaa, kun tuntuu ettei mies ole tässä 100% mukana. Ja pihtaa :kieh:

Masentaa myös se, että olen kuullut jo kolmesta raskaudesta kuukauden sisään. Miksi muille, muttei meille?

Turhauttaa taas kaikki. Jospa tämä tästä taas pikkuhiljaa..
 
Minä voisin liittyä mukaan: MaybeSomeday, kp 13/ 28-35, 25v, toinen lapsi toiveissa, yk 4.

Esikoista aloin odottaa yk 7, sitä ennen olin syönyt pillereitä kuutisen vuotta. Nyt esikoisen jälkeen en ole käyttänyt ollenkaan hormonaalista ehkäisyä koska toiveena oli kakkonen pienellä ikäerolla...Nyt "vasta" yk 4 ja olen jo aivan turhautunut.

Mulla on joka kierrossa ihan outoja ja erilaisia oireita. Olen oireiden perusteella epäillyt endometrioosia, kiinnikkeitä sektion jälkeen, virtsatietulehdusta, kasvaimia, kystia, ovuloimattomuutta jne... Viime kierrossa mittailin lämpöjä, nyt olen tikuttanut ovista ja saanut ekan haalean ovisplussan kp 9 ja vielä tänään kp 13 tuli haalea plussa. En ole oikein ekspertti noiden testien kanssa joten en tiedä uskoisko niitä vai ei.

Jos tästä kierrosta ei tärppää, aion soitella neuvolaan, jotta saataisiin vaikka edes selville ovuloinko ollenkaan.

Tsemppiä kaikille yritykseen!
 
Tervetuloa MaybeSomeday! Toivottavasti asia pian selviää ja saat mielenrauhan! Tsemppiä!

Itse puolestani siirryn varmaan pikkuhiljaa toiseen ketjuun, digitalitesti ilmoitti nähkääs että raskaana ollaan ja viikko 1-2. Testipäivä siis tais olla 40/30, ja sitä ennen tuli se yksi haamu pari päivää aiemmin. Toivotaan että muillakin onnistaisi tässä puhurissa!!!

Mitäs nyt kuuluu tehdä? Varaanko ajan neuvolaan?
Ihanaa ja jännää :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan MaybeSomeday!
Skonssi tulipas sulla se raskaus esiin sitten "myöhään" olisko nyt mikä dpo sulla menossa?

ON: Itse menen tällä hetkellä 34/28-? Ei mitään hajua kierrosta. Ikinä ei ennen näin pitkäksi ole venynyt o_O Odotellaan täysikuuta ehkä se tuo mukanaan vuorovedet ja mun tädin. Perjantaina testasin taas tyylipuhtaan negan. Nyt odottelen. Edelleen ei mitään oloja ole. Rinnat aristaa - eli ehkäpä se on merkki tädin saapumisesta. Suuntaan tai toiseen toivon, että jotain tapahtuu kohta. Odotteleminen ei oo mun juttuni..
 
Molli Kiitoksia uudesta pinosta! Munkin mielestä se voi ihan hyvin olla viime kuun blingblingeillä! :D

Skonssi JEEE!!!! Onnea!! :heart: :D

MaybeSomeday Tervetuloa mukaan! :wave:

mg Kiva kuulla sustakin! Ja hei, sä teet ja oot täällä just silleen kun jaksat ja pystyt! Voimia!!!! :hug: :heart:

ON: Viimeinen clomi tänään ja perjantaina sitten sinne ultraan...jännättää! :D
 
Ansku83 > Kiitos! :hug:

Uusille tervetuloa! :flower: Plussanneille tervemenoa! :flower: :D

Pomppaan piinailijoihin lukemalla dpo2.

Stressaaminen alkoi helpottaa, mutta aamulla taas ahdisti. Oli niin kiireinen päivä alkamassa ja osottautuikin sitten vielä kiireisempänä. Kotiuduin vasta puoli kuuden aikaan ja olin ihan hyytynyt. Meinaan silti jaksaa katsoa Hiljaa toivotut, sillä lauantain uusintaa ei ole mahdollista katsoa kaksin. Sohvapöydän laatikkoon olen varannut ison kasan nessuja ja hieman lohtunameja. Käperryn miehen kainaloon vilttini kanssa ja haudutan ison mukillisen hyvää teetä. (tekisi kyllä mieleni kuivaa siideriä, mutta maltan mieleni näin arki-iltana. Punaviinin sallisin "lääkkeeksi", :D mutta sitä ei nyt ole.)

Anastacija > Rintojen aristus voi olla myös raskausoire, joten älä vielä vaivu epätoivoon. Aika iso on sullakin tuo yk, joten tujakkaa plussatuulta! Täällä meillä päin on myös vauvauutisia hehkuteltu ja syö kyllä naista. Nyt on meidän vuoro! Tsemppiä piinailuun!
 
Skonssi Isot onnittelut!! :heart:

MaybeSomeday Tervetuloa! :flower:

Anastacija Komppaan macy gryta, rintojen aristus oli mulla esikosta ensimmäisiä oireita, joten jännitetään vielä :)

Ansku83 Sun puolesta jännäillään myös :)

macy gray Mun oli tarkoitus katsoa se dokkari (me melkein lähdettiin siihen mukaan, ensimmäiset kuvauksetkin tehtiin, mutta mies perui kun ei halunnutkaan asiasta ihan niin julkista), mutta migreeni piti mut petin pohjalla koko illan :| . Josko uusinnan kanssa olis parempi onni... Oliko kovin rankka?

).( Kuinka naurettava voi kuumeileva nainen ollakaan? Mulla on ollut tosi huono olo muutamana aamuna, ja tissitkin aristaa, vaikka tädin rättisitikasta vielä takavalot näkyy. Tästähän on hyvä päätellä, että tädin vierailu olikin valemenkat ja ne lukuisat testit ennen sitä näytti vaan virheellisesti negaa :D . Oikeesti, tässä ei ole taas järjen hiventä... Sehän nyt vielä puuttuu, että pitäis ruveta rahaa ja hermoja tuhlaamaan tikkuihin (ja nyt en tarkoita ovistikkuja) jo ennen ovista :D :D ! Ei, en aio, vaikka viime yönä näin untakin plussatestistä. Siinä oli oikein neljä viivaa sievässä rivissä, että varmasti uskoin :D .
 
Skonssi Kiitoksia!!! :D :heart:

tähtitaimi Kiitoksia myös!!! :D :heart: Ja mitä tulee tuohon plussatestiuniin, näin tuossa pari viikkoa sitten unta et tein ihan törkeen monta testiä ja viimisimpänä digin joka näytti viikkoja 56! xD Sit kaveri väläytti et hetkinen ja seis, entäs jos se näytti 5-6 viikkoa? Ja se tarkottais sitä et kuin kauan siitä unen näkemisestä on siihen kun teen plus testin oikeesti! :D No, pessimistinä tietenki väläytin et nii, sit 56 viikon päästä! No, tosiaan kuitenkin siitä unen näkemisestä eteenpäin se 5-6 viikkoa, on tän kierron loppu ja plussa voisi testissä näkyä! Toivossa on hyvä elää, mut silti....pessimisti ei pety koskaan! :D
 
tähtitaimi > Ei ollut kovin raskas. Hieman piti keskittyä, että pääsi kärryille ja pysyi siellä, mutta oli ihan hyvä dokkari. Vuodattelin kyyneliä vähemmän kuin kuvittelin. Ajatuksia herätti sitäkin enemmän. Suosittelen katsomaan uusinnan!

Ehdin jo masistella ovuloimattomuutta vaikka Pregnylin pistin, sillä lämmöt junnasivat normaalilla tasolla. Tarkistelin sitten tänään toisella mittarilla, kun olo oli lämpöilevä ja ihiokin sen tuntuinen. Menkkajuilinnatkin ovat kiusanneet. Lupaavan 37 asteen lukeman se antoi ja heti perään mittasin tuolla aikaisemmin tällä viikolla käyttämälläni mittarilla, joka sitten näytti 3 kymmenystä vähemmän. Lämmöts iis olivat nousussa hitaasti, kuten on monesti aikaisemminkin käynyt. Jostain syystä luotettavamman lukeman antaa eri mittari eri kierroissa vaikka ovat saman merkkisiä ja mittausajaltaan samanlaisia. Hämmentävää. Käytän siis mittailuun molempia (tarkistan toisella) ja keskitän käytön sitten siihen, jonka lukema täsmää paremmin olotilaan.

Ei tässä kummempia tällä kertaa. Keskittymiskyky näköjään hämärtyy nälän seurauksena, joten väistyn keittiön puolelle. Voikaa hyvin!
 
Skonssille onnea:flower:
Toivottavasti me muutkin perässä tullaan :)
Näkyy listassa edelleen olevan yk4 mulla , että todellinen on edelleenkin se yk5 :)
Jotenkin orpoa tää kun ei tikuttele sitä ovista..tosin nyt pupuillaan sit joka toinen päivä tässä seuraavan parin viikon aikana :)jos vaan keritään!
Alkaa tuskastuttaan ku kaikki ympärillä nyt just saa lapsia ja tulee raskaaks...että jospa mekin jo...
 
Rakkauspakkaus Tsemppiä!!! d:heart:b Juu, niin tekeevät, naapuri sai viime yönä tytön tylleröisen ja pari päivää sitten taas yks kaveri ilmoitti olevansa raskaana! Ja yks kaveri vetää jo "toista kierrosta", eka lapsi nyt 5kk ikäinen. Vaikka sitä sanotaankin, ettei muiden raskaudet ole itseltä pois, niin silti jotenkin tuntuu et mut on unohdettu välistä! :ashamed: Hävettää sanoa noin, mut siltä nyt vaan tuntuu!

ON: Sain verikokeiden tulokset tänään ja kilppariarvo jatkaa nousuaan! Viimeeksi oli 2,41 ja nyt 2,65! T4v toki oli 16, josta lienee voi olla tyytyväinen!? LH 12, FSH 7.4, PRL 193. Kokeet otettu siis kp3! Mitenköhän noihin tuloksiin vaikuttaa se, ettei tullut nukuttua kunnolla edellisenä yönä??? Rämähti sellanen alavatsakipu tietenkin just sinä yönä päälle, ettei nukkumisesta tahtonut tulla mitään! :| Huomenna sitten kuulemaan tuomio! :| Hui hitto että voi pientä ihmistä pelottaa kovin! :(
 
Anastacijan kuulumisia kyselen, onko olot edenneet mihin suuntaan? Peukut on pystyssä :)

Anskulla on kait tänään "tuomiopäivä", mitäs siellä sanottiin?

Tällä suunnalla ei juuri mitään uutta, pieniä oviksen merkkejä ilmassa ja tarmokkaat pupuilut aloitettu eilen :).
 
tähtitaimi Oli joo! Ekaks positiiviset asiat: munatorvet on molemmat paremmin auki ku kunnan viemäriverkosto! :LOL: Että ihan hulinalla meni läpi molemmista nesteet! :D Ja kohtu ja limakalvot on siistit ja nätit kuulema! :D Mutta, limakalvo oli vain 5mm ja folli, joka olisi lienee ollut muodostumassa johtifolliksi oli surkeat 8mm eli ei edes johtofollia, sanoi gyne! Ei siis toivoa tähän kiertoon raskautumisen suhteen!
Jatko: Ootellaan jos mensut alkais nyt spontaanisti, jos ei niin viimeistään kp45 terot kehiin (10 pv:n kuuri) ja sitten jälleen kp 3-7 clomeja, tällä kertaa 2tbl/pv! Se vähän ihmetytti et moni on sanonut ottavansa clomit sitten aamulla ja illalla, ni mulle se gyne sano et ei ku roiskaset ne naamarii vaa kerralla! Aaaahaaa....selevä! :eek: Ja, sit jos sekään ei auta ni se rupes uhkailemaan metuilla....ne sitten avuks myös, jos tarvii!
Eli hyviä ja huonoja uutisia tuli, mut ne huonotkaan ei sitten ollut niin huonoja, ettei sille vois jotain tehä! =)

Ja tuosta päästiinkin aiheeseen metut! Mihin auttaa ja miten?! Ei sen ihmeempää tarinointia niistä kuitenkaan sitten ollut! :)

Ja aukiolotutkimus: Sattu nii maan saakelisti!! Varauduin huomattavasti pienempään kipuun, mut se oli ihan jotain muuta! :D Tuntu että jopa nivuset repee! Tosin sen piti jotenkin ronkkia enemmän ku kohdunkaula on niin etäällä ettei siihen tahtonut yltää ja sen piti survoo jollai pallopihdeillä tms se katetri sinne kohtuun...voi terve, se jos mikä teki pahaa! Tai nii mä käsitin et se sen teki ja siitä johtu! =) Ja se eka ruiskaus niitä nesteitä, tuntu et joku olis viiltäny sitä munatorvea puukolla auki ilman puudutteita! Eli, mun kokemus, vaikka on auki ja hyvin auki onkin, silti se sattui! Gynen mukaan olis pitäny koskee vasta siinä vaiheessa kun sen ballongin laittaa, mut se sitä edeltävä toimenpide koski kyllä miljoonasti enemmän ja se ballonki sit taas ei tuntunu yhtää missää! Katto se mua vähän vinoon, mut nii se vaan oli! :LOL:
 
Ansku Harmi ettei ole johtofollia eikä kunnon limakalvoa tälle kiertoa :(. Mutta kuten sanoit, lääkkeillä niitä sitten hoitamaan seuraavassa kierrossa! Ja hyvä että on röörit auki ja paikat nättinä, mukavampi pikkuisen sinne asettua asumaan ;). Metuista en osaa kyllä sanoa mitään, ihan jouduin guugeloimaan mitä ne on :ashamed:... Mutta aukiolotutkimus mullekin on tehty, ja komppaan täysillä että sattu niin maan prklsti! Mulla toinen puoli on täysin tukossa, ja varsinkin sinne kun lääkäri nestettä ruuttasi, niin kyllä tuntui että jotain halkeaa. Ei kiva ei.
Isot tsempitykset sulle!
 

Yhteistyössä