+++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat+++

ÄitiliiniX5 Hyvin vahvalta plussalta näyttäis ainakin mun silmään! Tsemppiä tärppiin!! d:heart:b

tähtis No, jos ens kierto näyttäis sit senkin osalta jo valoisammalta! =) Heh, näytti muuten ihan siltä ku mun kohdussa olis paistanu aurinko! :D Kun se ultra osu siihen nesteeseen mitä se sinne ruiskutti, niin tuli oikein säteitä! :LOL: Hyvillä ja rauhallisin mielin tästä kuitenkin jatkan eteenpäin ja katon mitä ja milloin tulevaisuus tuo tullessan! =) Toivossahan on hyvä elää, että tuo folli ottais jonku mystisen kasvuspurtin ja vielä tapahtuisi ihme, mut tuskinpa kuitenkaan! :D Hölmö kun olin niin laskeskelin vielä sitä et jos se kasvais 1,5mm/vrk, niin suunnilleen kp20 se olis valmista kauraa puhkeamaan! Ainahan saa toivoa, vai mitä? :D
 
Äitiliinix5 hyvältä näyttää, nyt peitot heilumaan! ;)

Ansku Ihana kielikuva, että kohdussa paistaa aurinko :)! Toivotaan että se aurinko lämmittää ja saa follin puhkeamaan kukkaan :flower:. Mä niiin pidän sulle peukkuja!
 
Ansku Mietin tässä juuri, että mielikuvien voima on uskomaton, ja vielä uskomattomampaa on se voima, jonka voi saada toisten kannustuksesta ja positiivisista kommenteista :heart: Yhdessä jaksetaan!

Sunflower Onnea lääkäriajasta, ja eikös sattunutkin sopivasti että helmikuu on muita kuukausia lyhyempi, tulee ensi kuu nopeammin :D?

).( Aaargh siskot, auttakaa... Oon saanut liian ahkerasta (hahhah!) pupuilusta vierailulle armaan ystäväni hiivan.... Prkl, just nyt! Mitenkähän se mahtaa vaikuttaa mahdollisuuksiin hedelmöittyä/kiinnittyä? Entä lääkitys? Pakko olis jotain ottaa, kuitittaa kuin muurahaispesässä, oliskohan suunkautta otettava parempi kuin emätinpuikot?
 
MG: Mulla tuo tissikipu yleensä enteilee menkkoja. Ne aina alkaa aristaa n. kp 20. Vaikka tosiaan se voisikin olla oire, niin mielummin olen pessimisti enkä pety :)

Tähtitaimi Epäilen siis että täti tulee kohta. Tissikipu on kyllä hävinnyt, mutta nyt just alkoi taas menkkajuilinnat (nyt kp25, viime kierto oli 25). Mulla kun voi kierto olla 23-31 päivää, tosin nuo ääripäät on ollut vain kerran. Mutta viime kierrossa kun alkoi tämä juilinta, alkoi samana päivänä myös menkat.
Ja valitettavasti en osaa auttaa hiivassa, olen yksi niistä harvoista jotka ei kärsi siitä. Tosin kärsin sitten virtsiksestä (tai vastaavasta) useammin kuin muut. Mutta hei, käyppäs jossain luontaistuotekaupassa, siellä osattas neuvoa kuinka saada ylimääräinen hiiva pois kehosta...

En sitten kerennyt käymään tässä kierrossa verikokeissa, olisi pitänyt käydä kp 20-23. Noh, ens kierrossa on pakko käydä, kun on loppu kuusta poli aika.
Ja nyt sitten rupesi pelottamaan se mahdollinen tuleva aukiolotutkimus...
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
lippimami.................52/32............26v.....3.lapsi.....yk1
Hömpi.....................33/26............23v......2.lapsi....yk5
macy gray................24/30-34.......31v......2.lapsi...yk26(OI7)
MaybeSomeday........21/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Micaela.....................21/33............26v.....1.lapsi
Rakkauspakkaus83...20/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
iltatähti-80................19/26-28.......32v......4.lapsi.....yk14
ÄitiliiniX5..................19/28-30........29v......6.lapsi.....yk3
Tähtitaimi.................19/28-31........35.......2.lapsi....yk6
Ansku83..................16/21-68.........28v.....1.lapsi....yk12
MolliMelooni.............15/28-30.........33v.....2.lapsi.....yv4,5
Sunflower11.............13/24-35...................3.lapsi....yk15
Vogue......................9/29............25v......2. lapsi....yk2
Rulla-Katriina............9/28-35........33v.......2.lapsi.....yk3
Anastacija.................4/26-29........27v.....1.lapsi.....yv1,5




PIINAILIJAT
macy gray.......dpo11
ÄitiliiniX5..........dpo5
Ansku83..........dpo-1
MolliMelooni.....dpo-1



HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET 2012

Helmikuu


Tammikuu

Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, DingeLiDong, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.



Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:
Anastacija Voi anteeksi, me taidettiin pelotella sut puolikuoliaaksi sen aukiolotutkimuksen suhteen! Kyllähän se kipeää käy, mutta kipu kestää vaan hetken, ja sitten se on ohi. Ja oon kuullut tapauksista, joissa aukiolotutkimus "avaa" tai "putsaa" röörit niin, että heti sen jälkeen alkaakin raskaus :). Toivotaan että täti nyt kuitenkin ymmärtää pysyä poissa! Kiitos myös luontaistuotekauppa-vinkistä, tosin ehdin jo hätäisenä hakea apteekista tutut mömmöt :D. Vois kyllä käydä luontaistuotekaupasta kyseleen jotain pysyvämpää apua...
 
Ana AAAAA...ANTEEKSI tosiaan! :ashamed: Mut veikkaan, että mulle se teki kipeempää siksi, koska olin lukenut niin monelta taholta ettei se koske yhtään! Kipu oli kuitenkin kovempaa kuin mihin olin varautunut ja voi olla et kipuilin siks vielä kovemmin...tai jotain! :D Ja samoin kuten tähtis, oon myös lukenut kokemuksia että on sen jälkeen raskautunut! Ja ilmeisesti ne änki sen katetrin jollain ihme pihdeillä kohtuun, kun se oli sen suurimman kivun aiheuttaja, ei se ballonki josta sanottiin että se voi koskea! Mulla kohdunkaula niin etäällä, ettei muuten kunnolla yltänyt laittamaan sitä! Elä ressaa suotta, se voi hyvinkin sun kohdalla olla kivuton toimenpide! :heart: :hug:
 
Mulle voi päivittää kp 18/33, unohdin ihan ilmoittaa tänne :D Clomit on otettu kp.3-7 ja seurantaultrassa käyty. Kp 13 oli kasvanut 1 15mm folli ja lääkäri sanoi oviksen tapahtuvan pe-su. No perjantainahan se tapahtui ja hyödynnettiin se kyllä hyvin ;) Nyt vaan odottelua edessä.

Oviksesta alkoi hirveät tissikivut ja nännitkin ihan arat. Varmaan johtuu clomeista koska ei tällaista koskaan aikaisemmin oo ollut.

Eli tänään dpo 2.
 
Ja mulle voi sitten päivittää KP1.
Ja ehkä siihen kiertopäiviin vois laittaa /25-29. Kiitos.

Niin ja olen joskus ennenkin lukenut että se aukkari tekis kipeää ja kauan olen jo inhonnut ajatusta siitä. Mutta kun ei kerran luomuna ala tulemaan, niin toivottavasti sitten avustettuna.
 
Viimeksi muokattu:
Anastacija Pahoittelut tädistä :hug:

Mulle sais päivittää dpo1, eli samoissa jännitellään monien kanssa :). Eiliset peitonheiluttelut meni vähän niin ja näin, mies on kauheessa flunssassa eikä näinollen ihan täysin toimintakunnossa, eikä mun hiivakaan tilannetta parantanut... Suorastaan säälittävää touhua :D. No, oli siellä toivottavasti vielä edellisen pupuilun simppoja odottelemassa, jos se ovis nyt oli eilen niinkun arvelisin olleen. Ovistikkuja en ole käyttänyt, mutta mulla on kätilöystävältä lainassa sellanen hauska ovulaatiotestimikroskooppi, johon laitetaan sylkeä tai emättimen limaa, ja katsotaan solujen muodostelmat. En ole sillä ihan sataprosenttisia tuloksia saanut, mutta yhdistettynä aikas vahvoihin oireisiin oletan voivani tulkita oviksen suht tarkkaan. Ja taas odotellaan...
 
tähtitaimi: Hiivasta, kannattaa varmaan kysyä apteekista tai lääkäriltä mikä lääkemuoto olisi tehokkain, itselläni on emätinkapselit kyllä poistaneet oireet mutta ei taida oikein tärppipäivinä olla edistävä asia jos lima on lääkemömmössä eikä siittiöt pääse liikkumaan. Tällöin varmaan suun kautta otettavat tulisivat paremmin kysymykseen =) Toisaalta suun kautta otettavat kun oli raskaana kielletty niin voi olla hyvä varmistaa varoaika mahdollista tärppiä tai raskauden alkamista ajatellen, myös !

Aukiolotutkimuksesta: Itselläni sattui eniten tutkimuksen jälkeinen hartiapistos, muilta osin toimenpide oli siedettävyyden rajoilla , ja mulla siis oli auki ainokainen putki joka on jäljellä =)

Tulin kertomaan onnelliset uutiset alkuraskauden ultrasta, viikkoja on vasta 6 ja rapiat päälle mutta siellä oli nähtävillä jo puolisenttinen alkio ja vahva syke jonka itsekin näin :heart: kyllä tuli helpottunut olo ja olen todellakin ikionnellinen että edes tähän on päästy kaikkien mutkien kautta mitä nyt tuohon yritykseen on mahtunut!!

Tsemppiä kaikille yritykseen ja hyvää kevättä !!!:wave:
 
Jensar Onnittelut ihanista ultrakuulumisista :heart:
Kiitos myös hiivaneuvoista, tällä kertaa hoidin sen ihan Canestenilla, kun oli pakko saada äkkiä apua, vastaisen varalle täytynee kysellä lääkäriltä miten on paras toimia...
 
Iiiih...oiskohan se ovis sit kuitenkin ihan vahingossa tulossa! :D Oli nimittäin lähes yhtä vahvat viivat testissä tänään! :D No, katotaa mitä se näyttää illalla/huomenna! =) Toivossahan on aina hyvä elää! :D
 
Ansku Jesjesjes! Nyt peitot heilumaan ja kantapäät kohti kattoa :D

).( En kyllä yhtään ymmärrä mitä mun munasarjat (tai pää?) touhuaa; mulla on TAAS selkeät ovisoireet?? Olin satavarma että ovuloin lauantaina, joten mitä nämä juilimiset ja limat nyt sitten on, häh?
 
tähtis Tuplaovis? :D Hehe... Juu, oli ihan pakko tehä testi nyt ku töistä tulin, 3 tunnin lirulla samanlainen tulos ku aamullaki! Huomenna jos vaikka sit! :D Mut kyl sitä vissii pitää tänää vähä...tiedät varmaan mitä! ;)
 
Ansku Joo ja nyt meille tulee kaksoset :D Paitsi että tänään jää kyllä meillä peitot heilumatta - telsusta tulee jalkapalloa eikä miestä taida mun voimilla makuuhuoneeseen saada... Hmmm, onnistuiskohan se tv-katselun lomassa? :LOL:
Mutta antakaa te palaa! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtitaimi;25668735:
onnistuiskohan se tv-katselun lomassa? :LOL:
Mutta antakaa te palaa! ;)
Eikös se entinen rokkibändikin laulanut, että Let's do it doggy style so we can both watch x-files... :xmas:

ON pitkästä aikaa: Kymmenes piikki vatsanahkaan tänään. Kävin kontrollissa viikko sitten torstaina ja tilanne näytti samalta kuin aina siihen aikaan kiertoa. Sain lääkäriltä kyseenalaisen kunnian, kun totesi mun olevan jo niin konkari näissä jutuissa, että mennään ilman toista kontrollia samoilla säädöillä kierto loppuun. En kyllä haluaisi ihan kanta-asiakkaaksi päätyä näissä jutuissa. Vaan onhan tässä jo yli puoli vuotta hoitoja tahkottu ilman sanottavaa tulosta, saa nähdä tärppääkö lainkaan. Ainakin nyt olisi kaikkein mahdollisimman huono ajoitus lapselle saada alkunsa, joten sen puoleen ollaan maksimoitu todennäköisyydet. Ensi syksynä teen syventävää harjoittelua, opinnäytetyötä ja talonrakennusta samalla, kun myydään kotitalo ja muutetaan kesämökille (vesi ja sähkö on, ei suihkua tai pesukoneita) puoleksitoista vuodeksi...
 
Molli Juuri näin! :D Ja eikös se pienoinen yleensä ilmoita hirveen tahkoomisen jälkeen tulostaan just sillo ku ei sit tartteis! :D Muistelisin viime kesältä SiSalla käyvän juuri niin, he varasivat matkan nyt alkuvuodelle ja pienen ei ollut tarkoitus saada alkuaan vielä tuolloin, taisi olla heinäkuu kun hän sitten kuitenkin plussasi! :D Tosin itsellä se ei mennyt kyllä niin. Sanoin ettei tartteis viime syyskuun puolen välin ja loppuvuoden välillä tarrata ja ei tarrannut! :) Häitä silmällä pitäen siis! =)

Mutta mutta, tais se ovis+ sittenkin eilen tulla, tarkemmin kun tihrustin eilisen aamun ja illan testiä, niin niissä on eroa kumminkin! Ilta on haaleempi ku aamu ja tän aamunen on sitten vielä haaleempi! Aamu on kuitenkin jo sanottavissa plussaksi! Pistän vielä kuvatuksen tuohon, mut luonnossa näyttää kyllä tummemmalta kun kuvassa! Se on kyllä ihme miten hienosti tuo kamera osaa väärentää noita tuloksia! =) Näyttää tuo kontrolliviivakin paljon haaleemmalta ku oikeesti! =) Mutta tässä silti:


ylin kp15 aamu, sit kp15 ilta ja kp16 eli tänään!

Tässä sitten vielä eilisen ja tän aamusen ero paremmin nähtävillä:


Ja tuon kp15 aamu testin lommo johtuu siitä et onnistun tiputtaa kameran sen päälle! :D Oikee mämmikoura taas vauhissaa ollu täällä! :LOL:

Ja kun tuo nyt on jo kuivunut erittäin hyvin, niin selvennystä vielä että testiajalla se testiviivan tummuus oli kyllä samaa vahvuutta (kp15 aamu) kontrollin kanssa! Ja illalla se ehkä jäi vähän haaleemmaks jo kuitenkin! Tänään testiajalla melkeen puolet haaleempi! Ja ovislimat, kiitos kysymästä, kyllä vuotaa!! Ja sit vielä tuo, kun se kuivuu ni ihanku se pakkais tuon melkeen kaiken värin tuosta viivasta tohon vasempaan laitaan aina! Oi miksi?

Joten, liekö uskaltaisin pyytää päivityksen piinailijoihin DPO 0!!!! :D

Toivottavasti tästä mun sekasikiösepustuksesta joku saa jotain selvää! :D
 

Yhteistyössä