Vatsaus
Paha tämä tammi-helmikuu kun sattuu niin monet synttärit. Ja vielä tuo laskiainenkin! Kermavaahtoa ja höttöä tullut syötyä ihan kiitettävän tiheään, mutta olen yrittänyt pitää kiinni kohtuudesta (ettei sitä 3 pullaa päivässä...). Eilen jopa puolitin yhden pullan kun halusin vielä maistaa, ja syötin loput lapsille. Lapset liikkuvat niin paljon enemmän kuin minä että saavat oikeasti kulutettuakin kalorinsa. On hyvä, kun on aina muita suita joille tarjota, jotta saa ylijäämäherkut pois näkyvistä
Tänään Wii väitti että olen sinne asettamassani välitavoitteessa: BMI 21.11. Vyötärö on välitavoitteessa 65 cm. Kunpa ei olisi synttäreitä ensi viikonloppuna...
Ai niin, sain äitinikin innostumaan Callaneticsista. Sitä tavoitetta en uskaltanut edes asettaa. Äidillä on reippaasti ylipainoa eikä oikein uskaltaudu mihinkään ryhmäliikuntaan mukaan, niin olen iloinen että saa nyt lihaskuntoliikuntaa ainaisen sauvakävelyn oheen
Tänään Wii väitti että olen sinne asettamassani välitavoitteessa: BMI 21.11. Vyötärö on välitavoitteessa 65 cm. Kunpa ei olisi synttäreitä ensi viikonloppuna...
Ai niin, sain äitinikin innostumaan Callaneticsista. Sitä tavoitetta en uskaltanut edes asettaa. Äidillä on reippaasti ylipainoa eikä oikein uskaltaudu mihinkään ryhmäliikuntaan mukaan, niin olen iloinen että saa nyt lihaskuntoliikuntaa ainaisen sauvakävelyn oheen