*Helmikuun piinailijat*

Miruliini, voisithan sä koittaa ja laittaa ryhmäviestin töissä, jotta oisko kellään lainata yhtä lugea kun unohtu aamulla...? :LOL:

Sahrami, toi oli loistava: "työpäivän jälkeen osallistun oikeasti" :D Mä hekotan sille täällä yksinäni, voi jessus sentään... :D En ees osaa selittää, mikä siinä naurattaa... Ei kyllä malta odottaa.

Hobelix, jaa, jotta mitä lääkkeitä myö syödään..? Lista on sen verta hurja ja kattava, kun osan meistä perheenjäsenet syö kuumemittareitakin, joten enpä taida uskaltaa kaikkea edes listata. :LOL:

Mutta meillä syyään tänään rakkaat siskot kuulkaas vaahtokarkkeja ja juodaan pullo shampanjaa. =) Pakko välillä hemmotella itseä ja parisuhdetta.

Kurreliini
 
Kurreliini Joo, mulla on ollu melkonen turvotus kauttaaltaan. Meillä töissä siivoojakin huomautti, että "sä et kyllä enää oo mikään hoikka". Olin vaan, että thänks :LOL:
Sit mulla on tunne, että tarvis käydä paskalla ja mitään ei tuu. Ainoastaan jomottelee alavatsaa kun pinnistää. Ja täähän varmaan oli just sitä tietoa, mikä kaikkia kiinnostaa. (anteeksi)
Onnea huomisaamun ultraan. Toivottavasti näyttää hyvältä.

PeePee Kiva kun oot myös mukana. Me tullaan vähän sun jäljessä. Miten kauan teillä kesti punktiopäivä? Entä millainen olotila sen jälkeen? Kysymyksiä, kysymyksiä..

Mua jännittää huomisessa eniten se, että jos ne kaikki rakkulat onkin tyhjiä ja ei saada mitään, mitä hedelmöittää. Tai ilmenee, että joku asia on tosi pahasti pielessä.
Kipu hellittää kyllä jossain vaiheessa jos sattuu. Sen jännittäminen tulee vasta kaukana tän muun epävarmuuteen perässä.

Kamillalle toivon kaikkea hyvää huomiselle! :flower:

Ja jaksamista koko ihanalle poppoolle!
 
No niin, täällä osallistutaan sitten oikeasti, kuten Sahrami osuvasti keksi. :LOL: Tossa päivällä se onkin sellaista leikisti osallistumista työpäivän lomassa ja kokoajan pitää kytätä kuka tulee työhuoneeseen häiritsemään jollain OIKEILLA asioilla. :kieh:

Ulpu, ei voi kuin todeta, että murehdit kyllä niin samankaltaisia asioita, joihin jo nyt tiedän itse ivf:ssä sortuvani, että täytyy kai kiittää, kun nyt viitoitat tuota tietä perässä tulevalle. Kaikesta muusta tässä selviää kyllä, mutta se pelottaa, jos matkan varrella todetaankin jotain lopullista: " ei näissä rakkuloissa mitään ole..". Voitte varmaan uskoa, että oviksen induktioissa ja insseissä mä olen ton jo monesti kysynyt - mistä sen voi tietää, että rakkulassa on elämää?? Kun ei sitä mitenkään pystytä kaiketi tutkimaan. Eikä minua oikein ole rauhoitellut se, että olen saanut vastaukseksi vakuutteluja, että rakkula on kyllä niin hyvän kokoinen, että kyllä siellä se munasolukin varmasti on. Tunnustan, että olen jopa neuroottinen tarttumaan sanoihin kuten varmasti; todennäköisesti; pitäisi; kyllä me siihen luotetaan (oho, neljä sanaa) jne..ja tietysti pessimistinä en näe näissä sanoissa sitä positiivista uskoa vaan takerrun siihen pienen pieneen negatiiviseen mahdollisuuteen ja murehdin ja huolehdin, olen jo ihan varma että mulla ei mikään toimi niinkuin pitäisi... taisin jo kadottaa pointin koko vuodatuksesta, mutta Ulpu, kaikista peloistani huolimatta ainakin lääkkeet on minulla toimineet niinkuin pitäisi, joten hyvillä mielin punktioon vaan :)

Lääkkeistä puheenollen, milloinkohan ne kehittää lääkkeen, jonka nauttimalla tulee raskaaksi?? Jos nyt lasketaan pois nämä kotilääkärikeinot, joita tässä on parin päivän aikana viljelty ihan kivasti. Voi luoja, kun vain ajattelenkin kuumemittaria, alkaa jo hihityttää. Olen meillä töissä ensiapuvastaava, jolta ihmiset käyvät mm. kysymässä sitä kuumemittari..saa nähdä livahtaako seuraavalla kerralla: "ai, sitä ollaan nälkäisiä" tai "jahas, rouvalla kotona on sitten vaikeuksia tulla raskaaksi, vai?" :LOL:
 
Ulpu ja Kamilla, hurjasti tsemppiä huomiselle!! :heart: Ja tulkaahan sitten toivuttuanne kertomaan miten meni. Ja Ulpu, just tollanen kokotönkkö olo mullakin on ja sellanen ilmapallofiilis, jeejee.

Miruliini, oon kuules aivan samaa mieltä, ettei mullakaan mikään inssien yhteydessä toiminut ja viime aikoina luomunakaan en edes ovista onnistunut pongaamaan. Siellä siis mitään oo ja mikään pelaa.. :headwall: Todella rakentavaa, tiedän. Mutta toi on kyllä yks syy, miksi haluttiin nyt ivf:ään, jotta nähdään asiat ihan aikuisten oikeesti, eikä vaan todennäköisesti tai melko varmasti tai jotain muuta yhtä antoisaa. Mutta tohon lääkäri sanoisi, että kyllähän se km jo osoitti, että siellä jotain on ja joku toimii... niinpä niin. Mää uskon kun ite nään. :p

Uh, äsken meni eka Orgalutran ja kummaa touhua. Kuinka voi kahdella kädellä onnistua pitämään samanaikaisesti kiinni ihopoimusta, ruiskusta, vetää mäntää taaksepäin ja tarkkailla, että ruisku on 45 asteen kulmassa.... brunetelle liian haasteellista. Mies oli huudettava apuun. Ja sieltähän se tuli sankarina, ja ois vaan halunnut pitää kiinni ihopoimusta, mutta käskin siihen mäntähommaan.. ;) Selvittiin.
 
Kiitoksia tsemppauksista, niitä kyllä tarvitaan huomiselle!! Pitkin päivää on tehnyt häjyä, en tiedä mistä johtuu.. No, onneks punktio on suht aamusta ettei tarvi koko päivää jännäillä. Tuun kyl sit kertomaan kuinka meni! =)

Ulpulle kans tsemppiä huomiselle, kiva tietää et jollakin on jossain sama operaatio samana päivänä! :heart:
 
Ulpulle ja Kamillalle peukut pystyssä tänään! Toivottavasti olette yhtä tyytyväisiä 'mömmöihin' kuin monet jo punktion kokeneet ja tietty tulee myös hyvä saalis.

PeePee, tervetuloa (näin hitaanpuoleisesti täältä )! Teillähän on tosi hyvät asetelmat nyt. =) Kaikille kaulasta alkavasta kokovartalopiukeudesta kärsiville tsemppiä perjantaille!

T. Luomu-Sahrami, jonka ilmeisesti pitäisi hankkia vähän löysempiä vaatteita jo sitä edessä häämöttävää ivf:ää varten :/
 
mmm
Pikaisesti näin töiden lomassa hiippailin vaan ilmoittamaan, että täti kurvasi kylään. Olo ei ihme kyllä tän masentuneempi. Johtuu varmaan siitä, että munis ultra varattu 25.2 ja su alkaa clomifen ja kp 8-10 puregon. Kp 10 sattui taas (joka kerta) sunnuntaille, joten yks ylimääräinen pistos päivä ja ultra ma. Niin ja inssi toivottavasti sit ti/ke? Eli sellaista täällä, listaan voi laittaa kp1 3inssi clomit,puregon kp 28-29

Palaan myöhemmin innolla lukemaan näitä humoristisia juttuja

mmm
 
Jaa, että tämäkö sana se sitten kaiken päätteeksi on ollut hauskin? :D Itse saan hysteeriset hihitykset kaikista viittauksista kuumemittariin ja hiihtämiseen. Ihanaa! Eilen hekottelin jo kun mieleen tuli edes tietokone. Mieskin kävi sitten lukemassa tätä ketjua jossain välissä, kun halusi myös nauraa, mutta ei näyttänyt älyävän hommaa. Sanoi, että mustaa huumoria... Tästä voimme päätellä, nyt siis todistetusti, että hormonipiikit ja erityisesti Luget parantaa hedelmällisyyden lisäksi huumorintajua. Sana 'hormonihirviö' on pelkästään kateellista panettelua niiltä, joilla ei ole yhtä kivaa.

Tykkäsin myös ajatuksesta työpaikan ryhmäkutsusta/keskusradiosta tuossa alla. Tuohon voisi vielä lisätä, että "aika asentaa Lugesteronit. Iltapäivän annos siis kaksi kapselia syvälle toosaan". :LOL: Toinen imagoa vaaliva homma voisi olla, että kiertelee piikkipäivinä työkavereiden toimistojen ovilla "oisko sulla yhtään ruiskua lainata mulle. Nyt tarttis tosi nopeesti, pakko käydä piikillä just tällä minuutilla..."

*muoks. sähläsin jotain kummaa tuon lainauksen kanssa*

Alkuperäinen kirjoittaja PeePee77:
Torstai 14.2.

Myös työpaikan ryhmäkutsu vois olla kovasana tässä muistutuksissa. Vähänkö olis hienoo, kun yhtäkkiä kuulutettaisiin "Hoitaja se ja se, käypäs ottamassa kello 14 Lugesteroni!"
 
Perjantai 15.2.

PeePee77..............ivf...........................................kp/-/pp2
Mermarittan...........pas/Klomifen..........................kp?/30-31/pp
mmm.....................3.inssi/clomit/puregon............kp1/28-29/pp
Miruliini .................kotikonstit/Femar/Puregon.....kp17/27-32
Ulpu78.................1.ivf..........................................kp14/-/pp
Ukkovalta.............clomit.......................................kp14/28-32
Kurreliini...............1.ivf.........................................kp11/-/pp
Sahrami73 ............tauko/luomu..........................kp11/26-29
Hobelix ................6.inssi/clomi/pure/luget..........kp5/30-35/pp

Plussanneet :heart:

Haamuilleet :flower:

Tippuneet :hug:
 
Punktio takana ja voin yhtyä PeePeen kommenttiin, ettei tuntunut ollenkaan pahalta. Voisin verrata hammaslääkärissä käyntiin, eri pää vaan kyseessä. Puudutus tuntui kaikkein ikävimmältä, mutta nopeasti ohi.

12 follista löytyi 10 munasolua! olin NIIN helpottunut kun toimenpiteen aikana sanottiin, että täällä on ensimmäinen. Silloin tiesi että on ainakin se yksi. Ja lopulta niitä oli ihan yli omien odotusten.

Olotila oli alkuun vähän tokkurainen ja ihan pelkäsin putoovani sängystä. Meni melko nopeesti ohi, vaikkakin edelleen on mieli aika herkässä. Koko hommaan meillä meni yht.2,5h
Tänään illalla sit "Kapselia syvälle toosaan" ja huumori kukoistakoon.

Toivottavasti muillakin on ollut tänään hyvä päivä. :flower:
 
Ihana helpotus ja mahtava saalis! Ihmeesti helpotti itseäkin tuo sinun onnistuminen noin huippuhyvin. Mahtavaa! Pakko tällä positiivisella latauksella olla iso merkitys, joten jatketaan samaan malliin, meillä on siskot vielä paljon muniksia kypysteltävänä!! :heart: :heart:
 
Miruliini Kiitos ja tosi hienoa, jos vaan voin yhtään olla hyödyksi muille.

Sen tästä kaikesta on ainakin oppinut, että jos joskus tulee vastaan lapsettomuuden kanssa painiva ihminen, niin mitä hänen kanssa kannattaa puhua ja mitä jättää sanomatta.

Jatketaan positiivista latausta! :heart:
 
Ulpu, voi miten hienoja uutisia! Upeeta, että olet jo näin pitkällä ja kaikki menee hienosti. Valaa uskoa meihin muihinkin.

mmm:lle voimia. Onneksi on jo uusi hoito aikataulussa - helpottaa kulkua sitten kun pettymys on surtu pois ja jaksaa katsoa eteenpäin.

Läheinen ystäväni synnytti tänään tytön, esikoisensa. Ihana asia, mutta samalla sielua viiltää syvältä. Tiedätte kyllä tunteen.

Kippis.
 
mmm
Onnittelut Ulpu suurmmoisesta saaliista. Ja iloista mieltä kapseleiden kanssa :)

Kiitos Sahrami olo ihan ok, pettymys ei jostain syystä nyt suuri, kai sitä aavisti. Nyt vain uusia tuulia päin ja päätä sekaisin :LOL: Meillä muuten töissä kolme raskaana olevaa, joten tuttu tunne.

Onnellista viikonloppua kaikille!

mmm

 
Ulpu, erinomaista!! =) Tosi hieno suoritus! :flower: Ihana kuulla hyvin menneestä punktiosta ja noin mahtavasta saaliista.

mmm, toivottavasti sun olo ja mieli pysyykin positiivisena ja jaksat ottaa tilanteen ajatuksella tulta päin ja siis täysillä. Ja tosiaan - päätä sekasin vaan! :LOL: Onneks se ei viel oo yhtään. ;)

Sahrami, :hug: tiedämme tunteen... sen, kun haluaisi olla vaan onnellinen ja valtavan iloinen toisen puolesta, mutta kun se ilo ja onni samalla sattuu niin kovaa. Sisällä pistää ja tuntuu pahalta. Sielu itkee. Mutta siskoseni, kyllä me tämä iloksi ja onneksi käännetään. Ihan varmasti, ja toistemme tuella. :)

Omaa napaa. Eilisessä ultrassa kaikki ok, ja jatketaan suunnitelman mukaan. Punktion ensi keskiviikkona ja siirto perjantaina. :D Tähän vaiheeseen kuuluva (pieni) pelko puserossa on, ja innolla odottelemme olotilan komistumista. :p

Aurinkoiset viikonloput kaikille teille ihanat naiset,
Kurreliini
 
PeePee, mites sulla on piinaileminen alkanut? =) Ja olitko muuten kipeä punktion jälkeen?

Kiitos kysymästä, mulla oli eilen ilmeisesti ihan hyvät munikset siellä kypsymässä, saldo oli siis 14mm x 1, 12mm x 5, 10mm x 6, ja siis kasvuaikaa on tonne ens viikolle tosiaan vielä. Limis oli 5,9 mm, eli sekin taitaa ehtiä vielä tosta paksuuntua. Lääkäri kielsi multa eilen imuroinnin kiertoliikkeen vuoksi, mutta koska olen myös imurifriikki (kaiken muun ohella), niin en hyväksynyt kieltoa, vaan sain sitten luvan imuroida "suoraan" ilman keskivartalon kiertoa... :LOL: Testasin äsken, ja hyvin meni. :p Ja lähetin miehen itse asiassa viikonlopuksi harrastusten pariin, joten tiedossa on enemmänkin tyttöjen humputtelupäivää tänään ja sitten huomenna juhlitaan äidin synttäreitä täällä meillä, joten pääsen leipomaan täytekakkua! Nam! =) Ja tässä kokopönötyksessa se ei ees näy, jos ääntä kohti pääsee lipsahtamaan rekkamiehen annos esimerkiksi Brita-kakkua... :LOL:
 
Ihanaa, kun talvi tuli taas edes vähäksi aikaa kylään ja pääsee viettämään talviurheilun ja ulkoilun parissa hyvien ystävien seurassa. Itse ajattelin sekoittaa pääni ihan perinteisessä pulkkamäessä tällä kertaa - tiedättekö, kuuluuko se "kiellettyihin" vai peräti "suositeltaviin" aktiviteetteihin näin piinapäivinä??

Kurreliini, hyvältä kuulostaa tilanteesi, ehdottomasti Brita-kakku on yksi niistä, jotka Sahrami unohti listaltaan tuossa viikolla, joten yksi pala per folli, jotta kaikki kasvaa tasaisesti. Ja voi sinua hullua naista (ei pahalla)! JOs saisin lääkäriltä imurointikieltoa, pyytäisin sen kirjallisena ja printtaisin muutaman. Niitä voisi sitten löytyä vessan peilistä, jääkaapin ovesta, SIIVOUSKOMEROSTA useampikin :LOL: Ivf - täältä tullaan!!

Mikähän siinä muuten on, että myös meillä töissä on ollut pari viimeistä vuotta ihan valtava vauvabuumi. Jatkuvasti on n. 3 naista raskauksiensa eri vaiheissa ja lounaskeskustelun aiheet voi vaan arvata. Välillä sitä jaksaa, ja on jopa innoissaan mukana, välillä tekisi mieli piiloutua pöydän alle ja vetää päähän myssy, jossa lukee evvvk!!

Omasta navasta sen verran, että mistäköhän johtuu, ettei luget aiheuta tällä kertaa minkäänlaisia oireita?? Mulla siis rinnat normaalin pienet, ei pinintäkään kipua (vaikka kuinka yritän sitä kipua niistä etsiä!), ei vatsakipuja, joita viimeksi oli tasaisesti ja muutenkin olo on kuin menkkojen jälkeen, eikä pp7-8, mitä teoreettisesti mennään. Vahvistaa taas teoriaa "siellä mitään tapahtunut tällä kertaa!". Outoa.
No, nautitaan tästä oireettomuudesta, eipä tarvitse arvuutella oisko, voisko, jospa, mitäpä jos.. ja mähän en arvuuttele, kun huomaatte :headwall:

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ulpu, onko siirto jo maanantaina??
 
mmm
Onnea kaikille ensi viikon koitoksiin! Hyvältä kuulostaa Kurreliini, PeePee ja muutkin ketkä jo unohdin, kun en osaa vaihtaa sivuja takaisin päin hukkaamatta tätä jo kirjoitettua tekstiä :ashamed:

Miruliini jospa se oire onkin se, ettei niitä oireita ole, vai miten se oli :LOL:

Nyt on jo varmaa, ettei täällä ainakaan plussata helmikuussa, joten vastuu siirtyy nyt teille rakkaat siskot. JA NIITÄ PLUSSIA ON PAREMPI ALKAA ROPISTA, VAI MITÄ :)

mmm
 
Täälla parhaillaan (clomifenia ollut apuna) ovistestejä testaillaan, ja odotetaan kovasti pupuillua :D mutta tuskinpa tärppää, meiltä molemmista on meinaan löydetty vikaa :/ mutta yritetään vielä tässä kuussa koto-oloissa ja sitten siirytään seuraavaan hoito keinoon.. eli täällä kuitenkin vähän jännitetään tässä kuussa, vaikka mahdollisuudet tärppiin onkin aika minimissä.
 
Jouduttiin melkein pois etusivulta!!! :eek:
Moikka Martzu! Tärppionnea - kyllä sitä joskus käy tuurikin, joten pidetään kovasti peukkuja teille!
Onkohan tämä nyt tyhmä kysymys, mutta miksi ei saa tehdä kiertoliikkeitä, Kurre? Pitääkö kaikki uimahypytkin tehdä sitten vain suorin vartaloin tuossa pönötysaikana? Joudun opettelemaan uusia temppuja, tässähän tulee yllättäviä haasteita eteen!
:D
Miru, hyvä porkkana tuo pala kakkua per folli! Nyt on sit vähän motivaatiotakin kasvatella enemmän kuin yhdet tiku ja taku kuten inssiin. Ehkä Kurren munikset oli muuten kuulleet tästä säännöstä sillon Femar-inssikierrossa, kun sieltä ilmaantui niin monta mollukkaa jaolle. :D

Nauttikaa tytöt oireistanne/oireettomuudestanne tahoillanne! Kyllähän se tiedetään, että piinapäivinä on molempi pahempi - ei saa pääkoppa rauhaa. Mutta olishan se tylsää jos tämä viimeinenkin jännitys elämästä katoaisi, vai mitä tuumaatte?
 
Joo, tosi nopeesti joutuu pois etusivulta... hui. Ja sen siitä saa, jos yrittää pitää "taukoa" palstailussa vaikka viikonlopun ajan. Ei siis pidä moiseen ryhtyä. ;)

Kuinkas meidän piinailijat pärjäilee? Joko on oireita löytynyt vai nautitteko lupaavasta tilanteesta aivan ilman mitään oireita? Onneks tässä puuhassa voi uskoa siihen, että asiat menee yleensä aivan päinvastoin kuin niiden oli tarkoitus tai miltä tilanne näyttää. Eli varma nakki ei oo varma, ja epätoivoinen tilanne saattaa hetkenä minä hyvänsä olla plussa tikussa. :saint: Tai just päinvastoin. Ei mee tylsäks homma katsokaas, ei. Ja tosiaan Sahrami, ei näistä kutkuttavista jännitysmomenteista nyt kukaan tahtois luopua... ;)

Ja mä kyl todennäköisyyttä kasvattaakseni sanoisin, että se on kakku per folli, ei vaan pala. :D Ja Sahrami, tota uimahyppyjuttua mäkin oon koko viikonlopun pohtinut, kuin siitä ny sit selviäis... mutta suora vartalo on toisaalta helppo, kun ei tää möhky minnee ees oikeen taivu. Täyspudotus vaan kympistä alas ja allas tyhjäks vedestä kun hyppylaudalta tärähtää veteen hurmaava rouva, joka on vetänyt kakun per folli (niitä oli 12)... :LOL:

Niin, siis kiertoliikkeitä ei sais tehdä, koska ne turvonneet munasarjat saattaa jäädä puristuksiin ja muljua siellä ikävästi. En tiiä voisko ne follit vaikka vahingoittua. Ei uskalla testata.

Kuinkas täällä muilla viikonloppu sujui?
 
Tervetuloa Martzu joukkoomme kasvavaan. Toivottavasti ovikset on bongattu tai jos ei vielä, kannattaa sitä tikuttelua jatkaa pidemmällekin.

Naiset rakkaat. Tänään on jo 18. helmikuuta ja vaikka tuo karkauspäiväkin yrittää tätä meidän kuukauttamme pidentää meille suotuisaan suuntaan, näyttää siltä, että kuukausi loppuu kesken! Ja tämän kuukauden kun piti tuoda plussia vielä tammikuun käyttämättä jääneistä kiintiöistä! Tämän täytyy tarkoittaa sitä, että maaliskuussa meidän pinossa on 100% plussauutisia, sillä eikös tämän touhun todennäköisyydet huomioiden se 10-20% kertaudu ja kasvata pottia kuukaudelta toiselle?? Ainakin mun matemaattisen päättelyn mukaan, mikä koskaan ei ole ollut suurimpia vahvuuksiani :whistle:
Mutta onko kellään virallista testipäivää enää tässä kuussa, PeePee, eikö sulla ainakin? Itseäni en laske, kun mulla mitään tässä kuussa tapahtunut :/
Ihanaa, että muuten sentään tapahtuu, punktioita/siirtoja tällä viikolla sitten enemmänkin!
Ulpulle huipusti onnea siirtoon!!

Viikonloppu meni meillä mukavan rattoisasti pulkkaillen ja ulkona liikkuen. Oli kiertoliikkeitä, takaperin laskua, hyppyreiden pomputusta takamuksilla eli ilmeisesti kaikkea kiellettyä :kieh: Tämäkin on yksi tapa tutkia itseä, josko tällä menolla oireita ilmaantuisi, mutta ei mitään. Ihan kuin en lugeja käyttäisi lainkaan (ellei valkoista tahmeaa mömmöä lasketa). Mieli on melko rauhallinen, pahimmat myllerrykset tuntuu helpottaneen kun ei ole sitä piinailua OIKEESTI ;) Tekisi mieli jättää luget jo nyt pois, mutta taidanpa piinata taas klinikan väkeä ja aloittaa viikon kyselykiintiön "tyhmiä kysymyksiä".

Meidän muuten pitää aloittaa pikaisesti joku kakkureseptien vaihto rinki. JOs sääntönä on kakku per folli, täytyy variaatioita olla aikas paljon, muuten alkaa kyllästyttää, sillä mehän olemme tunnetusti follien suurkasvattajia!! Ei muuta kuin reseptikirjat käteen naiset ja leipomaan!
 
Viikonloppu Lugejen kanssa olikin tosi humoristista. Sitähän saa olla jatkuvasti sormi ... :kieh:
Mulle on tullut sivuoireena DD-kupin rinnat. Voisi siis suositella kilpailevaksi muodoksi silikoneille.

Menin sit tekeen n.3km rauhallisen kävelylenkin ( suorin vartaloin tietty), kun oli ihana ilma. Ei muuta kun heti Panadolia perään, kun alkoi niin järjettömästi särkeä. Se on sit vaan oltava vielä rauhallisemmin.

Miten Kurre sun vointi? Pystytkö vielä hautomon kanssa imuroimaan? =)

Sahrami Haastetta uimahyppyihin, koska punktion jälkeen veteen meno myös kielletty. :LOL:

Keillä kaikilla muuten osuu testipäivä helmikuulle? Joko vois alkaa odotteleen niitä plussia tippuilevan?

Alan valmistautuun, josko joku klöntti olis valmis siirrettäväksi.

Hyvää päivänjatkoa!!
 

Yhteistyössä