*Helmikuun piinailijat*

Onpa tänne tullut paljon uutta tekstiä. Ihanan positiivisena tuntuu koko porukka olevan olosuhteista huolimatta. Hyvä hyvä! :heart:

Kamilla ja Kurreliini Kiitos tiedosta tuon sairasloman suhteen. Teillä on sitten jännät paikat ens viikolla. Toivottavasti löytyy jotain muutakin ajateltavaa ja tekemistä, ettei mene liian jännäksi.
Tulkaa sit kertomaan tänne mitä näkyi, sanottiin ja omia tuntemuksia.

Miruliini Hyvä homma kun pystyit ottaan ton teidän tilanteen noin rauhallisesti ja huumoria mukana. Nyt rentoa menoa ja tieto, että edessä inssiä tehokkaampi hoito. Mitäs tilastot sanoo ivf:n tuloksista? :LOL:

mmm Tsemppiä sulle ja toiv. vältät sen oksennustaudin.

Viikonloppu ollutkin täynnä kaikkea ohjelmaa.
Pitkästä aikaa oltiin käymässä kaveripariskunnan luona, jossa mua ei ole huvittanut yhtään käydä. Heillä 1 ja 2v. lapset ja arki on sit sitä, että mitään muuta puheen aiheita ei ymmärrettävästi ole kun ne omat lapset. Nyt tuntui kuitenkin kivalta nähdä ja oli luontevaa keskustelua.
On ihan sellanen olo, että oon taas sama (ihana:LOL:) oma itseni, kun ennen tätä kaikkea. Miehen kans meillä oli 'kotibaari' auki aamu seiskaan ja juteltiin asioista ilman draamaa ja pidettiin tosi hauskaa.
 
Kasvojen menetystä ei kannata ajatella. Mä varmaan sun sijassa soittaisin aikaisin aamulla poliklinikalle ja kysyisin mitä he ovat mieltä ja toimisin sen mukaan.
Jos sanovat että kannattaa odottaa ivf:ää, vois sitäkin kysellä että onko mahdollista päästä aiemmin, kun tän inssin kans kävi näin.
 
Ulpu78, meillä se ivf/icsi menee joka tapauksessa tuonne huhtikuulle, sillä lääkäri oli ehdottomasti sen tauon kannalla ja mies sitten lääkärin suosituksesta sopi tuon pitkän ulkomaanreissun, jota oltiin pidetty jäissä ennen lääkärin kommenttia. Ei mua nyt loppujen lopuksi se kuukauden kahden odottelu tässä enää haittaa, risoo vaan tuo epätietoisuus, että tapahtuuko tuolla alakerrassa kaikki niinkuin lääkäri sanoo ja lääkkeiden pitäisi varmistaa. Voi kun saisi jostain takuuvarman vastauksen, että raskaaksi tulen ja lapsen saan. Vaikka joutuisin vielä odottamaan sitä ihmettä useamman vuoden, mutta kun vaan voisi olla varma. Silloin voisi oikeasti unohtaa, olla ajattelematta ja keskittyä johonkin muuhunkin elämän alueeseen.
 
mmm
Miruliini Mä kyl uskoisin siihen, et se munis irtoo kyllä pregnylillä. Onko ollut tänään mitään sellaisia tuntemuksia, et ois irronnut. Mulla oli insseissä kummassakin pregnylin pistäminen ma iltana ja kummallakin kertaa oli selviä oviskipuja ke aamupäivästä alkaen. Ja jälkimmäisessä inssissä jopa kovia kipuja. Joten uskon ainakin et ne mulla irronnut on. Kyllähän ne lekurit jotain tietää, tai ainaskin pitäis :LOL: Voihan olla et "luomusti" ei irtoo, mut luulis et tolla pregnylillä kyllä irtoo, vai? Onko kellään muuta tietoo?

Ulpu78 Toi kotibaari-juttu miehen kans on kyllä tosi kiva :p

Sit galluppii.. Käytättekö alkoholia minkä verran? Itellä on toi käyttö nyt tosi vähissä, kun ei kantsis ovisaikaan ja sit sen jälkeen ei uskalla, jos ois vaikka... Sit menkkojen aikaan ei uskalla(tulee meinaa niin kaamee krapula) koska tulee vedettyä kunnolla tädin kunniaks :LOL: Joten eipä siinä sit jää kauheesti "luppoaikaa" kierrolle. Mä kai oon muutenkin ylihysteerinen, mut ku on tota ikää niin täytyy laittaa kaikki peliin ja "uhrautuuhan" sitä ihan mielellään tän asian edessä. Mulla oli eka inssin(tai lääkityksen) aikaan Levi-viikonloppu tyttöporukalla ja otin siis ihan sievästi ja siiderilinjalla, tupruteltuakin tuli. Siinä sit ohessa pistelin puregonia :) ja tulos oli nega. sit seuraava inssi seuaavaan kieroon, ei alkoholia, ei tupakkaa ja plussa pärähti. Tiedetään, lääkärit sanoo, et ei merkitystä, mutta kuitenkin jää mietityttään. Oon kyllä ajatellut, et sen verran kalliita noi lääkkeetkin, etten riskeeraa enää mitenkään, en muuten käytä ibuprofeenia särkylääkkeenä enää missään kierron vaiheessa, enkä kyllä muutakaan, ellei ole aivan pakko. Niinpä, eli näin vainoharhaisia täällä. Päätä nollataan urheilemalla ja sitäkin vain kohtuudella :LOL:

Tulipa taas tarinoitua, joten leuka pystyyn siskot, nyt muuten plussataan helmikuussa :heart:

mmm
 
mmm, kyllä kai mulla on jotain tuntemuksia ollut. Lähinnä siis alavatsakipua, väliin oikealta, väliin vasemmalta. Puuhastelu on kyllä tehnyt aika kipeää..johtuuko kaikesta jännityksestä sitten ja siitä ettei ihan 100% pysty rentoutumaan. Tänään on nännit hieman arat, joten ehkäpä se siellä irtoaa.

Galluppiisi vastaan, että olen vähentänyt alkoholin käyttöä, mutten kokonaan siitä luopunut. Mulla se on näin viikonloppuisin ehkä saunasiideri ja lasi viiniä, enempää ei tee mielikään. Jotenkin on vaan niin mukava rentoutua sen punaviinilasin äärellä. Kohtuus on mun mottoni asioihin, tulehduskipulääkkeet lopetin kyllä taannoin kokonaan, eli menkkakipuihinkin yritän löytää helpotusta Para-tabseista ja lämpöhauteista.

Plussia kohti siis näillä eväillä :heart:
 
mmm, gallupvastauksena täältä sen verran, että tosi vähän menee alkoholia, mutta se johtuu enemmänkin siitä, että mulla toi iho reagoi (allerginen ja atooppinen tapaus kun olen) kaikkeen alkoholiin ikävästi kutiamalla ja ärtymällä... :ashamed: Mutta siis siltikin skumppa ja punaviini on ehdottomia elämän eliksiirejä, ja kyllä niistä meidän kaikkien mielestäni pitää voida silloin tällöin nauttia. =) Ja pakko tässäkin elämänvaiheessa on kaikesta huolimatta kuitenkin saada elää, eli on voitava nautiskella niin ruoalla (juustot! nam!!), juomalla, urheilemalla kuin muillakin tavoin aina kun vaan kierron asettamat kaikensortin rajoitukset sen sallii. Oon kyllä vahvasti sitä mieltä, ja siis haluan kyllä juoda ison aamukahvini yhä, vaikka sekin kait kuuluis vältettävien listalle jollakin tapaa.... Ja kyllä tää homma kaatuu (jos on kaatuakseen) enempikin siihen, ettei pää kestä tätä "poikkeustilaa" kuin että tuli juotua lasi viiniä. Niin, ja mmm, me muuten plussataan helmikuussa!! :D

Miruliini, mä veikkaisin, et jos soitat huomenna klinikalle ja kysyt sieltä mielipidettä, niin sanovat vaan, että kyllä se pregnylillä irtos ja ei kannata siis enää tulla tänne. Joten jos haluut olla varma ja tarkistuttaa asian, niin meet vaan sinne ultraan... :p Ja mainitsit aikaisemmin, ettei miesparalle pidä mennä kaikkia ajatuksia kertomaan, niin oot niiiiin oikeassa. Yritetty ja testattu on, ja taisin siinä samassa saada hullun leiman otsaan... :LOL: Joten parhaat jutut siis säästetään tänne, sillä täällä kyetään vastaanottamaan nekin. :wave: Mutta ihan oikeasti, ei mies tätä tajua ihan samalla tapaa, vaikka se rassu 110-prosenttisesti yrittäisikin. Ja se tosiaan yrittää, mutta silti onneks pysyy järjissään ja niin ihanan rauhallisena ja järkevänä. Kun naisen pään sisään ei täysin näe kuin toinen nainen...

Ulpu, aivan mahtava toi teidän kotibaari!! :D Just tollasta tarvitaankin! Noista omana itsenä olon hetkistä pitää nauttia aivan ehdottomasti. Onneks niitäkin tulee välillä. Ja silloin vaan heittäydytään siihen hetkeen ja unohdetaan nää kuviot.

 
voi, tunnen itseni juudakseksi kun ryntään heti tänne miehen lähdettyä kiekkotreeneihin.. :ashamed: Mutta kuten todettiin, ei se poloinen ymmärrä näitä juttuja kokonaisuudessaa..ja toisaalta ajankohta vaatii tiettyä irrottautumista, jotta pystyy ylipäätään mihinkään miehisiin suorituksiin.. Niin, että jos olen siinä räpättämässä hoitojen tehottomuudesta, klinikana huonoista aukioloista ja pitäiskö kuitenkin vielä tiistaina kokeilla sitä inssiä - ai niin kulta, mennäänkö sänkyyn - voi olla että seuraus ei ihan toivottu.

Kurreliini, taidat olla oikeassa, kun tunnet talon ja lääkärinkin. Itse asiassa olen nyt tainnut kääntyä siihen itsekin, että turha sinne on tähyillä nyt enää. Soittelen aamusta lugejen mukaan otosta tällä kertaa ja jos ne nyt välttämättä sitä itse ehdottaa niin toki sitten menen näyttäytymään. Miten sun omat tuntemukset, onko nippailuja ja muita tuntemuksia? Keskiviikkona siis ultra ja saadaan niitä hyviä tuloksia, eiks niin. Jännitän täällä niin mukana, ja katsos, kun mulla ei ole mitään jännitettävää voitaisiin sopia että jännitänkin nyt sinun ja Kamillan puolesta niin saadaan mun stressikiintiö pysymään vakiona ja te voitte kaikessa rauhassa kerätä voimia punktiota ajatellen. Juu, näin sovittiin, ei vastalauseita :D

 
Sunnuntai 10.2.

Mermarittan...........pas/Klomifen...................kp33?/30-31
mmm....................luomu/inssi.....................kp23/29
Miruliini ................kotikonstit/Femar/Puregon.....kp12/27-32
Ulpu78..................1.ivf..............................kp9
Kurreliini................1.ivf..............................kp6
Sahrami73 ............tauko/luomu....................kp6/26-29
Hobelix ................6.inssi............................kp/30-35/pp

Plussanneet :heart:

Haamuilleet

Tippuneet :hug:

Ulpu78, jännityskiintiöni siis koskee myös sinua (kts. yllä), eli voit huoletta keskittyä munisten kasvattamiseen ja tulevaan punktioon =)

Hobelix, huhuu, missä mennään?

Voi kun pian saataisiin plussat korkattua!!

 
Niinhän se meni, että turha sinne ultraan oli enää edes yrittää päästä, sen verran vakuuttava yhdistelmä on kuulemma ovistesti + prenylin pistäminen. No säästyipähän siitäkin ultrakäynnistä nyt 100,-, joten voin siis vaikka ostaa itselleni uudet farkut..tai saappaat..tai käydä kampaajalla täyskäsittelyssä =) (miehelle ei tietenkään kerrota tätä puolta asiasta)

Lugeja nyt sitten tästä päivästä aloin käyttämään (työntämään, laittamaan, mikä olisi oikea verbi niille ällöttäville tahmakapseleille??) ja muka piinailen seuraavat kaksi viikkoa. Joo, ilman lugeja oisin voinut unohtaa asian ihan oikeesti vähäksi aikaa, kun eihän mulla taida oikeesti olla mitään mahiksia, mutta on melko konkreettinen muistuttaja tuo.

Miten muilla maanantai on käynnistynyt?
 
Maanantai 11.2.

Mermarittan...........pas/Klomifen.......................kp34?/30-31
mmm....................luomu/inssi.........................kp24/29
Miruliini ................kotikonstit/Femar/Puregon.....kp13/27-32
Ulpu78.................1.ivf...................................kp10
Kurreliini...............1.ivf...................................kp7
Sahrami73 ............tauko/luomu........................kp7/26-29
Hobelix ................6.inssi/clomi/pure/luget..........kp1/30-35/pp

Plussanneet :heart:

Haamuilleet

Tippuneet :hug:

Onpahan tullut tekstiä viikonloppuna. Ma olen joussut kokouksissa ja lopulta eilen vietettiin synttäreitä Budapestissa. Oli kiva sitten heräillä yöllä ja aloitella kipulääkitystä ja kuumavesipullojen täyttämistä. No ainakin nyt sitten on kuun lopulla se viimeinen inssi, jippii vihdoinkin!!!
 
Hobelix, hyvähyvä, kuun loppu tulee hetkessä ja pääset inssiin tosi pian. =)

Miruliini, luget on ihan yliyökköä tavaraa... |O Koita kestää sitä, eiköhän se ole tässä edessä pian itse kullakin. :headwall: Mutta mitä me naiset emme tekisi tämän asian eteen.

Äh, nyt töiden pariin takas, kaamee kiire. No, eipä ehdi liikaa miettiä. Jotain outoja fiiliksiä tosin on tuolla kummallakin puolella munasarjoissa, kasvukipuja sitten varmaan. Kuinkakohan kipeeks tässä voi tulla, jos jo nyt tuntuu. Aika näyttää.

 
Hobelixille voimia sen kp1 pirulaisen kanssa! On kyllä hirvein asia maailmassa. Hyvä, että just ehtii edellisestä kerrasta toipua ja sit jo uus puskee päälle. No, uutta inssiä kohden siellä. Hyvä, että ainakin suuntima selvillä.

mmm:n gallupiin : täällä vähäholinen linja syksystä eli hoitojen alusta asti, vaikka en kova juhlija muutenkaan ole. Pikkujoulut ja Uudet vuodetkin meni autoillessa jollain verukkeella. Muuten on siitä hölmö tilanne, että oon aina elänyt tosi terveellisesti ja nyt lääkäri käski tiputtaa liikunnan minimiin ja lihoa ja näillä ohjeilla elämäntavat on omasta mielestä mennyt tosi epäterveellisiksi. Makaan sohvalla ja vedän jätskiä ja juustoa ja pitsaa ja mitä vaan alas menee... Parhaani oon kuitenkin yrittänyt tähän saakka. Luulen, että alan kuitenkin enemmän kallistua tuon Kurren ja Miruliinin esittämän kohtuuslinjan puoleen. Muuten tää on aika mahdoton yhtälö, kun sanotaan, että ei saa stressata asiasta ja pitää elää normaalisti, mutta kuitenkin kaikki normielämässä pitää muuttaa syömisistä ja harrastuksista elämän pieniin nautintoihin.

Nuo särkylääkkeet on muuten mielenkiintoinen juttu, kun ohjeita on niin moneen lähtöön. Itsellä on hoitojen aikana muuttuneet menkat tosi runsaiksi ja tyhjästä ilmestynyt hillittömiä kipuja. Oon käyttänyt niihin reseptillisiä tulehduskipulääkkeitä ja joka kerta pohtinut onkohan ihan viisasta, mutta kun panadolit ei riitä edes alkupalaksi. Pitäisikö kysyä lääkäriltä panacod-reseptiä sijaan? Onko kellään kokemusta, miten tähän suhtauduttaisiin?
 
mmm
Hobelix Homma käyntiin vaan ja menox. Kivahan se on kun saa taas JÄNNÄTÄ. Ensin muniksia ja sitten PIINAILUA! :LOL:

Sahrami73 ainakin tuolla odottajien puolella jotkut käyttävät panacodia, kait se sit tässä meidänkin "tilanteessa" luulis olevan sallittua.

Arvata saattoi, et tää pinohan on täynnä alkoholin suurkuluttajia :LOL:

Miruliinille onnea piinailuun ja muistathan, että maailmassa on tapahtunut isompiakin ihmeitä :heart: On niin ihana lukea näissä lapsettomuus palstoilla myös noista ihanista ihme-raskauksista. Lippu korkealla niitten lugejen kanssa.

Itse muuten ajattelin seuraavalla kerralla "kerjätä" lekurilta luge-reseptiä. Vai saakohan sitä keskenmenon(yhden) perusteella? Vai mikä niillä oli se käyttötarkoitus(uups, kyllä hiusteni väri on epäilemättä vaalea...) :LOL:

mmm
 
mmm, sun viestejä on hauskaa lukea, kun ajatukset menee just niin hypertasoilla kuin omanikin :LOL: Eli, täältä toinen blondi vastaa: jos sun kierto on ollut lyhyt (mulla jotain 24), niin se viittaisi siihen, ettei oma progesteron-arvo ole riittävä hoitamaan sitä loppukierron tärkeää tehtävää ja sitten luget otetaan mukaan. Niistä ei ole kuulemma mitään haittaa (ellei nyt ällöttävä tahmaisuus, joka takaa vähintään kahden viikon selibaatin) eli siinä mielessä miksei kokeiltaisi. Pyydät vaan mukaan seuraavaksi... Mutta :attn: mikä sulla on tilanne, onko uusia oireita ilmennyt, joita voitaisiin täällä pohtia ja tulkita?

Ihmeitä odottava :saint:
 
mmm
Miruliini No mun kierto ei kyllä ole ihan noin lyhyt n.28-29. Mies ei taitaisi kauheesti innostuu niistä lugeista... ;) kaikkihan on tietty vainonharhaisena/hysteerisenä kokeiltava :LOL: Ihan kiva kun täältä maapallolta löytyy muitakin samalla järkevällä ajatusmaailmalla varustettuja vaalea hiuksisia naisihmisiä. Tänään töissäkin on taas juttu lennellyt niin älyttömillä leveleillä, että hitaammillä takuulla hirvittää. Onneksi siellä on sellasta porukkaa, et ne ymmärtää, uskoisin ainakin :whistle:

oireista: ai mistä?

mmm
 
Tervetuloa Ukkovalta tänne piinailijoiden seuraan! Kuulostaa tutulta tilanne. Clomeista minulla on ihan hyviä kokemuksia, sillä eka ja ainut raskaus käynnistyi toisen kierron jälkeen. Meni sitten tosin kesken, mutta se, että Clomeilla saatiin oikeasti jotain aikaan muuten niin uinuvassa alakerrassa antoi uskoa tulevaan.

Tulethan kertomaan mitä ultrassa huomenna näkyy :flower:
 
mmm
Tervetuloa munkin puolestaUkkovalta ja meitä "pettyneitähän" riittää :D Toivottavasti clomit on tehonneet. Itselläni on ollut myös clomit käytössä, tosin tehostettuna puregonilla ja inssillä ja tulostakin on tullut.

Nyt on muuten oireita...siis menkka sellaisia :( alaselkäsärkyä/poltetta, eli taitaa olla täti tulossa :'( Tosin mitään "näkyvää" ei vielä havaittu, mutta... Ja täähän on pahin mahollinen alkamisaika, osuis nimittäin inssi viikonlopulle. Voi perkule, täytyy vaan yrittää pitää täti loitolla perjantaihin asti, helppo homma! Toivottavasti teillä muilla menee paremmin.

Hyvää viikon alkua kaikille!

mmm
 
voi mmm, yritähän pitää se täti nyt poissa vielä vähän aikaa. Tai jos tulee nyt, pyydät niitä Femareita alkuun, niin jospa sullakin kp 10 olisi folli jo inssivalmiina.

Aina jälkikäteen tulee kaikenlaista mieleen -- esimerkiksi kun olimme silloin kp 10 ultrassa, jossa tuo puhkeamiskypsä folli todettiin ja lääkärin kanssa yhteen ääneen toivottiin, ettei ennen maanantaita puhkea--- niin miksei silloin vaan itselle pälkähtänyt (ja oishan sitä kai voinut olettaa että lääkärillekin!!), että inssi oiskin tehty saman tien??Oltiinhan me sopivasti klinikalla kumpikin, ja mies kun on aina aika helposti pystynyt niissä inhottavissa olosuhteissa suoriutumaan.. Ääh, ihan typerää tällainen jossittelu, mutta niin ottaa kaaliin, että pitää tämän kaiken stressin lisäksi aina murehtia ja huolehtia klinikoiden aukioloista!

Tietääkö muuten joku ihan varmaksi, että ivf-hoidoissa ei voisi tällainen hups-tulikin viikonloppu- tulla esteeksi?? Että kai ne pystyy noilla lääkkeillä säätelemään sitä punktion ja siirron ajankohtaa??

Miruliini - joka viettää nyt sitä stressitöntä taukoa :LOL:
 
Ukkovalta, tervetuloa mukaan minunkin puolestani! :)

mmm, nyt sitten pidät jalat tiukasti ristissä loppuviikolle saakka. Ja mulla inssien tekopäivät on vähän vaihdellut, joten ainakin siinä mielessä toivoa on, että viikonlopuista selviää ohi. Aika paljonhan se on kiinni follien kasvusta. Mutta katsotaan nyt alkaako sieltä edes menkat vai mistä on kyse... =)

Sahrami, valitettavasti ei ole kyllä mitään kunnollista tietoa särkylääkkeistä. Tosin nyt itsellä kun on ollut aika selkeä tilanne (ei todellakaan raskaana eikä edes mitään ehkiä..) niin oon ottanut buranaa, koska se on ainut mikä kunnolla toimii esim. menkkakipuihin. Mulla ois kyllä tuolla viisureiden poistosta jääneitä panacodeja kaapissa, joten jos saat varmistuksen niiden käytöstä, niin tuuthan ilmoittamaan? Miten siellä muuten menee? =)

Ulpu, onkos sulla jo ultrattu? Mikä on follien tilanne ja miten oot pärjäillyt kasvatuksen kanssa? Täällä on todella kummia tuntemuksia, ja pikkasen jänskää huominen ultra, kun en nyt tiiä mitä odottaa. Ei mulla meinaan viimeks femarien kanssa ollut yhtään mitään nippailuja... :snotty: Nyt tietty siihen päälle on otettu 150 iu:ta puregonia, joten oisko se ihme jos paikat on käynyt siellä ahtaiksi.. :LOL:

Mites muut jakselee? Mermarittan, mikä siellä on tilanne? Entäs Miruliini, ootko hengissä siellä lugemönjän seassa? ;)
 
Miruliini, katsos ivf:ssä saa sellasta jarrulääkettä, jolla kait ainakin teoriassa ne follit "jäädytetään" paikoilleen, jottei irtoa itekseen, ja sitten ne taas irrotetaan pregnylillä, kun tulee sopiva arkipäivä kohdalle. Et näin. :p Eli punktion ajankohtaa pelataan sillä, ja sitten siirron kanssa riippunee siitä, kuinka kauan niitä muniksia kasvatetaan. Pientä pelivaraa on siis ehkä. Mutta silti täällä jo kätevästi murehditaan, että mitäs jos ne kuitenkin karkaa liian aikaseen tai pregnyl ei pelitäkään jne... ihan peruskuvio ja samat ajatukset kuin inssissäkin. :headwall:

Mutta ymmärrän täysin sun kaaliin ottamisen... pitääkö tässä tosiaan vielä itse noista pyhistäkin murehtia, ja mitäs niille ees vois tehä.. ei mitään. Joten klinikan kesätaukoa innolla odotellen - no ei vaan, mehän plussataan sitä ennen!! :D
 
Kesätauko!! Kurreliini, tuota en ollut vielä ajatellutkaan,voihan..:headwall: Me siirryttiin yksityiselle nimenomaan aikataulujen hankaluudesta; aikojen saamattomuudesta, tutkimusten siirtymisestä jne. Onkohan sellaista yksityistä klinikkaa, joka edes päivystäisi akuutisti? Tiedän, että Väestöliitto tekee launtaisin operaatioita, muista en tiiä. Tiedän, että on ennenaikaista murehtia näitä, mutta tiedän myös kuinka nopeasti aika rientää ja yllätykset vastaan tulee.

Monelta Kurreliini menet ultraan? Jännitän niin, kun sun jalanjälkiä täällä tullaan, todennäköisesti lääkeyhdistelmäkin tulee olemaan sama sitten joskus. Eikä tämä luge-show nyt niin vaikealta tunnukaan. Kaikkeen sitä sopeutuukin... ja "vaivan" voi aina suhteuttaa odotettuun palkintoon, eiköhän kaikki mahdollinen ole siinä vaiheessa ollut sen arvoista :heart:

Oletko Hobelix jo päässyt pahimmista menkkakivuista? Ja onko inssipäivä suurin piirtein tiedossa? Onko sulla siis Clomit pohjustamassa Puregonia, ymmärränkö taulukon oikein?

Ulpun ultrakuulumisia odotellaan täällä myös kovasti :wave:

Onkohan tammikuussa mukana ollut Pupuvaimo kunnossa? Jos sattuisit pinoa lueskelemaan, täältä voima :hug: , ethän jää yksiksesi ajatusten kanssa.

 
Ultrakuulumisia ihan nopeasti:
Tänään siis kävin ultrassa. 12 follia näkyi. isoin taisi olla 16mm ja sit keskimäärin 12-13mm ja jokunen pienempi. Lääkäri sanoi, että ihan ok näyttäisi olevan. Punktiopäivä siirtyikin sit jo tän viikon perjantaille. Apua! :D
Mulla alkaa ollakin jo mahanahka aika herkkänä ja mustelmilla. Sanoin lääkärillekin, että mulla on tullut joka kerta Orgalutranista punainen turvonnut läntti pistosalueelle ja kihelmöi niin et tekis mieli raapia.
Sit sanottiin, että en sais nyt käydä tanssitunneilla ja ratsastamassa tai tehdä mitään muutakaan tärisevää. Saa nähdä kuinka saan ajan kuluun.
Mutta nyt on mentävä tekeen tallihommia. Palataan!
 
Tiistai 12.2.

Mermarittan...........pas/Klomifen.......................kp35?/30-31
mmm....................luomu/inssi.........................kp25/29
Miruliini ................kotikonstit/Femar/Puregon.....kp14/27-32
Ulpu78.................1.ivf...................................kp11
Ukkovalta.............clomit.................................kp11/28-32
Kurreliini...............1.ivf...................................kp8
Sahrami73 ............tauko/luomu........................kp8/26-29
Hobelix ................6.inssi/clomi/pure/luget..........kp2/30-35/pp

Plussanneet :heart:

Haamuilleet

Tippuneet :hug:

Tarkistakaa tietoja ja päivittäkää, musta tuntuu että mä olen missannut jotain tietoja.
Ukkovalta Tervetuloa joukkoon. Kerro heti uutisista.
Miruliini oikein meni. Mulla oli aivan kamalat sivuoireet metuista joten clomeja ja lugeja käytetään. Kaksi kamalaa päivää takana, mutta enää kaksi edessa ja hengissa on ennenkin selvitty. Käy kyllä sääliksi tota ukkoa kun vieressä makaa hermoherkkä idiootti. Hengissa sekin on ennenkin selvinny niin eiköhän tästäkin kertaa.
 
Täällä on taivaalla joku outo valoilmiö... =) Toivottavasti te muutkin saatte nauttia tosta ihanasta valopallosta!

Hienoa Ulpu, sä olet siis jo ylihuomenna tositoimissa! :D Mä pidän täällä peukkuja, että kaikki menee putkeen ja meneehän se. Mä tulen sitten perässä ens viikolla.

Eli siis aamulla ultrassa, ja tulos oli yllättävän maltillinen. Olin tietty tyylini mukaisesti hermoillut ja stressanut siitä, että paikat poksahtaa ja kaikki on vialla ja on outoja tuntemuksia jne., ja purinkin heti kaikki huoleni lääkärille, joka sitten tutki ja tarkasti ja vakuutti, että kaikki kunnossa. Samoin kuin Ulpulla, niin mulla myös toistaiseksi 12 follia mutta hiukka pienempiä. Kuulemma hyvä, tasainen tulos ja nyt Femar on sitten toiminut hillitsijänä, kuten oli tarkoituskin. Eli toivoa on selvitä ehkä ilman hyperiä.. :p Meen vielä pe-aamuna ultraan ja sitten varmistuu, onko punktio tiistaina vaiko keskiviikkona. Huomenna kuvioon Puregonin lisäksi Orgalutran. Piikkishow alkakoon siis! :LOL:

Miruliinin tavoin olen miettinyt, kuinka Pupuvaimo jakselee? Tulethan ilmoittautumaan meille, jos lueskelet näitä höpinöitämme?

Hobelix, yhdyn täysin tohon, että miestä käy sääliksi. Meillä se on kylläkin omaksunut humoristisen asenteen, ja mutisee tuolla aika ajoin itekseen, että jaahas, nyt taitaa rouvalla olla taas hevoskuurit hormonia menossa... :LOL: Ja miten niin muka...

Miruliini
, ei taida olla klinikkaa, joka tosiaan päivystäis. Väestöliiton lauantait taitaa olla ainoat joustot...
 
On tosiaan ihana valoilmiä taivaalla! ihan kuin saisi lisää energiaa tuosta valohoidosta itsekin.
Kurreliini, ihania uutisia sinulla! Helpotus, että kaikki oli hyvin ja katras kasvaa noin tasaisesti. Vaikka kyllähän me siis tietty siihen luotettiin, eihän tässä ollut mitään epävarmuutta tai jännitystä :LOL: Nyt siis vaan vatsanahkaa paksuntamaan piikkien voimalla.

Soitin vielä itsekin tuonne klinikalle ja kyselin huolissani tuosta ivf:n aikatauluttamisesta ja viikonlopuista. Sain vahvistusta Kurreliinin eilisiin vakuutteluihin, että pistosajankohdat ym pystytään suunnittelemaan viikonloppuja tai muita pyhiä silmällä pitäen.

Ulpulle hyviä viimeisiä kasvatteluhetkiä sinne omaan hautomoon! Perjantaina sitten tosi toimiin. Ja Kurreliini heti perässä, kyllä täällä taas tapahtuu, kivaa!
 

Yhteistyössä