Helmikuun inssipiinailijat ??

greippi
Onnea Ginnifer ja muut plussanneet!!! :flower:

saanko udella minä pp:nä testasit plussan? :p Meillä on yritystä ollut useamman vuoden (yli 5), ollaan selittämättömiä ja nyt vasta tehtiin eka inssi.
 
heippa! saanen minäkin liittyä seuraan. meille tehtiin eka inssi 13.2. nyt jänskättää mutta ihme ja kumma odotuksia ei ole ollenkaan.. jotenkin ei vaan usko että mikään tuollainen auttais.. mutta onnea teille muille jotka olette plussanneet. :flower:
 
Kiitos valistuksesta ;)
Eli nyt kun toi pp-juttu selvä, niin kaipa saan liittyä joukkoonne? Eka inssi tehtiin 2.2. Tänään siis pp14.
Oon aika rikki ollu vaikka ollaan vasta aika alussa. Meillä lähete julkiselle ja eka käynti on maaliskuussa ja siis laskin, että eka inssi olis menny huhtikuulle aikaisintaan joten päätettiin mennä tässä välissä yksityiselle. Mulla ei ole mitään lääkitystä tehosteena ja veikkaanpa ettei tosiaan inssi onnistunu. Miehellä oli ihan kohtalaista spermaa vaikka analyyissä viime marraskuussa aika surkeeta ja sanottiin se selväksi syyksi miksei ole tärpänny. Nyt siis tohon ekaan inssiin ole korkeet odotukset, kun mulla kaikki ok ja miehelläkin oli hyvän laatuista spermaa. Lääkäri muuten valisti, että miehen spermalaatu kulkee 3kk:n sykleissä...eli paranee ja alenee vuorottaisesti 3kk: aikana.
Testin pari päivää sitten, mutta näytti yhtä viivaa. Olinko kenties liian ajoissa? Toisaalta, kaikki hermoromahdukset ja itkukohtaukset sekä mahanpurut viitaa selkeesti tädin tuloon :( joten ei tainnu eka inssi onnistua.
Päätettiin että seuraava yleisellä. Josko määräisi jotain potkulääkitystä luonnon omalle kiertokululle. Ja onhan noi yksityiset aika arvokkaita vaikka inssi halvimmasta päästä toki.
Voimia kaikille!!!
 
Ginnifer
Kiitokset onnitteluista Greippi,

ja vastauksena kysymykseen, että testasin ensin negan pp14, mutta kun ei kuukautiset oikein ottaneet alkaakseen niin uusin testin pp17 ja silloin siis plussa. Mullahan tärkeimpänä (lähes ainoana) oireena on ollut jano, joten ehkäpä tuli vettä ryystettyä sellaiset määrät, että pissa laimeni, tai jotain. Ja onhan se joka tapauksessa yksilöllistä miten nopeasti ne hormonimäärät lähtee kohoamaan.
 
greippi
Moi taas Ginnifer,
onko janokin raskausoire? Mulla on jatkuva jano etenkin iltaisin ja eilen tuli sylkäistyä töissä lavuaariin koska maistui niin oudolta, luulin saaneeni likaisen mukin mutta puhdas oli. Ehkä Turun vesi on sitten niin pahaa :). Palellut olen myös. Ja vatsaa nippailee mutta lugethan saa sen aikaan.
 
Ginnifer
Jep, mulla alkoi hirveä jano heti inssiä seuraavana päivänä ja kun googlasin sitä niin kyllä se näyttäisi alkuraskauden oire olevan. :) Palelen myöskin, tosin onhan tässä ollut pakkasia ettei se niin ihmekään ole. Illalla väsyttää ja viime päivinä on vatsassa ollut jotain pieniä tuntemuksia. Siinä ne tähänastiset oireet kokonaisuudessan.
 
Tyhmä, tyhmä minä..

Menin sit taas malttamattomana tekeen testin, ja se #&%?$!* negahan sieltä tuli.. En jaksa enää tätä.

Mulla on nyt pp 11 mutta tein testin sillä herkällä testillä ja silti en pysty aikaansaamaan siihen kahta viivaa.
 
Täältäkin onnittelu kaikille plussanneille! :heart: :flower:

Mammu, älä vielä luovuta! On vielä niin aikaista. Kovasti toivon että plussaat kuitenkin vielä! :hug:

Mulle on vasta tänään alkanut valjeta tämä nega. Kp3 siis jo menossa ja nyt vasta tajusin. Johtuu ehkä siitä että nyt tulee tauko. Luulin jo selvinneeni helpolla, mutta harmistus iski sitten kuitenkin. :( Mutta täältä noustaan vielä.
 
Kiitokset kaikille onnitteluista. Ja onnittelut myös Ginniferille.

Äläpäs Mammu nyt hoppuile =) Tein testin eilen eli pp13 ja oli niin hentoinen tuo plussaviiva silloin että kuvittelin vaan nähneeni, koska miehenikään ei sitä nähnyt. Ja herkkä testi mullakin oli. Tänään "normitestillä" viiva hekohko, mutta viiva kuitenkin. ;) Mua myös jano vaivannut jo muutaman päivän ja palellut olen melkein viikon. Ja voi sitä wc:ssä juoksemisen määrää, joka eilen alkoi; pissattaa KOKO ajan. Tietysti kaikkien alkuoireet erilaisia, mutta näin täällä. Niin ja maha edelleen todella kipeä.

Täältä puhkutaan ja puhalletaan niitä plussatuulia kaikille :) :heart: <br><br>
 
Kiitos Nampula ja Nasu !!!

Ehkä mä tosiaan hätiköin, mutta nää viimeiset piinikset tuntuu aina kaikista rankimmilta, ja vaikka kuinka päätin, etten edes tee testiä, niin en vaan kerta kaikkiaan pysty olemaan näimmä tekemättä..
Vaikka tiedänkin sillä oikeastaan vaan kiusaavani ja satuttavani itseäni.

Tänäänkin taistelin itseni kanssa vaikka kuinka kauan, etten tekisi, mutta päässä pyöri vaan se Pietun plussaus, jonka hän teki perjantaina, ja maanantaina olisi saanut vasta testata..

Ja kyllähän mä oikeastaan jotenkin alitajuisesti tiesin, aavistin että negaahan se on.

Jotenkin vaan odotukset jonkinmoiset, kun maanantaina oli ovis ja saman päivän inssissä miehen siittiöissä oli pesun jälkeen kunnollisia 95% ja sunnuntaina oltiin (vastoin kaikkia sääntöjä) rakasteltu..

Olis luullut edes näillä eväillä tärppäävän ..

Kiitos teille kaikille, olette ihania ihmisiä :hug: :hug:
 
Hei kaikki inssipiinailijat! Saanko hypätä mukaan "kelkkaanne"?

Olen ekaa kertaa näin äänessä, kun muuten olen jännityksellä seuraillut taustalta. Mahtava, kun muutama teistä on jo saanut tuon kaivatun plussan! ONNEA KAIKILLE! Ja onnea tarvitaan myös niille, jotka kuumeisesti vielä piinailevat tai odottavat sitä inssiä.

Itselleni tehtiin tiistaina 6.2 elämäni ensimmäinen inssi ja nyt siis laskujeni mukaan on jo pp 10. Olenko laskenut oikein? Testaan siis 21.2, ellei se riivatun punainen täti ennen tulvi maisemiin. yritystä meillä on ollut jo 5/04 lähtien ja 3/05 oli surullinen keskenmeno. Ollaan siinä mielessä onnellisessa asemassa, että meille Luoja on antanut yhden ihanan luomulapsen v. 2003. Se jälkeen ei olekaan näissä merkeissä ollut kuin pettymistä kuukausi toisensa jälkeen.

Toivotaan meille kaikille oikein positiivisia plussatuulia!!!!!

Kuulumisiin

T. Tiiti
 
greippi
kirjoitin äsken pitkän vuodatuksen mutta se katosi jonnekin :/ .
joka tapauksessa, nyt en jaksa olla enää niin verbaali joten lyhyt päivitys: sekstailu sattui eilen illalla vietävästi (luget tekevät pahaa limakalvoille) ja tänä aamuna tuli hailakanpunaista vuotoa. kalenterin mukaan menkat pitäisivät alkaa just ja nyt. joko tämä tiputtelu on seurausta eilisestä rassauksesta ja limakalvot protestoivat tai mitä todennäköisintä, menkat tulevat. Mä en jaksa...joudun jatkamaan vielä niitä #¤%&:n lugeja keskiviikkoon asti jolloin saan testin tehdä. :headwall:

Kaikille muille toivon hurjasti plussaa, etenkin mammulle ja muille niin lähellä oleville voimia vielä piinailla pari päivää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 08:24 Nasu78 kirjoitti:
Täällä pp14 ja testauspäivä ja PLUSSASIN!!! Olo on tosi sekava... Itkettää vaan.

Mahassa edelleen menkkatuntemukset. Oon kyllä niin sekaisin etten osaa mitään edes kirjoittaa. Ilmeisesti multitabs-greippimehu-clomifen-menopur-pregnyl+inseminaatio oli hyvä yhdistelmä.
Voi hitsi!!! Vihdoin ja viimein!!!! :heart: Onnea!

Ihanaa täällä taustalla lukea näitä viestejä. Antaa varmasti toiveita neganneillekin! :hug:

Helmikuulta jo kolme plussannutta?! Enhän unohtanut ketään... <br><br>
 
Ihanaa että täältä tulee plussia! Lämpimät onnittelut plussanneille!

Itselläni pp5, mitään oireita ei ole havaittavissa. Ihmeen hyvin oon onnistunut tähän asti olla ajattelematta asiaa, nyt sitten kun on viikonloppu ja on aikaa ajatella alkoi vähän huolestuttamaan tämä oireettomuus. Pitää yrittää kehittää muuta ajateltavaa, sillä piinailua on aika lailla jäljellä...

Toivotaan, että plussatuulet puhaltelevat jatkossakin oikein tosissaan tähän ketjuun!
 
greippi
:'( tietysti menin eilen testailemaan negaa pp 12 (prisman testillä josta ei edes ilmennyt herkkyyttä, tikkua piti uittaa pissakupissa 3-4 minuuttia!) vaikka tiedän, että on aivan liian aikaista testailla. Multa tulee pientä tuhruvuotoa ja en tiedä pitääkö jatkaa lugeilua sillä VL:kin on kiinni enkä voi sinne nyt soittaa. Estävätkö luget menkkojen tulon täysin vai jos on niin, että kunnon vuoto alkaa, se tulee lugetuenkin läpi? :\| Nimittäin olisi kiva lopettaa nyt luget, että menkat alkaisivat kunnolla ja saisin alkaa taas mahdollisimman pian piikittämään ja yrittämään uutta inssiä. Auttakaa mua viisaammat!
 
:hug: kaikille, joilla tää kuukausi on menny piloille. Liityn itsekin joukkoonne. No menkat ei oo alkanu, pitäiskin alkaa vasta perjantaina. Mut siis se inssi meni sillo ihan päin.....Eli enpä pahemmin ole herätellyt toiveita.
Nyt oonkin miettiny, et pitäskö pitää taukoo. Sais keskittyy välillä ihan johonkin muuhun. Vaikka eipä sitä saa kuitenkaan pois mielestään. Kuitenkin miettis, et mitenkäs seuraava kierto ja mitenkäs inssi. On se vaan rassaavaa. Mut täytyy miettii ja kysellä miehen mielipiteitä.

Tsemppiä piinailuun! Ja tietty onnee niille, jotka on plussannu. :flower:
 
Kiitos kaikille !

Tuli tällä kertaa niin puun takaa tämä kaikki, kun voi vaan ihmiselle tulla.
Ensinnäkin ne menkat alkoi tällä kertaa kaksi päivää liian aikaisin (tähän asti aina tullu päivälleen ja kellontarkasti 28 päivän välein, ja nyt tuli sit väliä vain 26 päivää) ja sitten toinen asia; ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen mulla ei ollut edellisenä päivänä jumalatonta selkäsärkyä.
Tähän saakka se on ollut aina selvä merkki ja enne että huomenna alkaa..

Meillä on kanssa nyt sitten pysähdyksen paikka, kun nyt pitäisi päättää ollaanko valmiita siirtymään seuraavaksi sitten rankempiin hoitoihin.
Huomenna pitäisi soittaa klinikalle.. PELOTTAA!!!

 
Ei onnistunu meidän eka inssi, joka siis oli helmikuun alussa. Menkat alkoi lauantaina ja vedin mielessäni lipun puoleen tankoon :'(
On tää niin raskasta, kun pettyy ja kovaa vaikkei odotukset olleet edes korkealla. :headwall:
 
greippi
taitavat menkat alkaa kunnolla täällä nyt. lugeileeko täällä kukaan muu kuin mä? Ilmeisesti oma hormonitoiminta kuitenkin puskee lugevastuksen läpi.jotenkin hölmöä taas alkaa pistämään Puregonia varmuuden vuoksi nahkaansa kun diagnoosi on selittämätön. jännää kuinka eri klinikoitten välillä on eroja, joillekin tehdään pelkkä inssi, meille heti kauheat tropit.

Voimia kaikille! Tämä oli vasta eka yritys... Kallistahan tämä on mutta kun en jaksanut jonottaa julkiselle. Mihinkäs niitä säästöjä kuluttaisi jollei tähän. (Tekisi mieli lähteä viikon reissulle etelään) ;)
 
Taika: voi ei, olen pahoillani!! :headwall: Hetken voi murehtia, mutta sitten uutta positiivisuutta pyttyyn!!

Itsellä oli aamulla eka inssi, meni lääkärin mukaan hyvin ja helposti, tiiä sitten; ite en tuntenut mitään.. Rakko oli tosin niiiiin täynnä, että auttoi varmaan, samoin limaa oli kuulemma kiitettävästi :saint:

Nyt täytyy ajatella hetki muuta, muuten ei pysy housuissaan :headwall:
 
Mulla nyt pp8. Ei kamalasti tuntemuksia taaskaan joskin rinnat vähän kipeinä, ennen ei ole ollut tässä vaiheessa.. Vielä viikko edessä..... huh huh!
Onnea kaikille plussanneille! ja pahoittelut kaikille neganneille :'(
 

Yhteistyössä