Helmikuun inssipiinailijat ??

Ginnifer
Onnittelut Mollukalle piinailun onnellisesta lopusta!!

Täälläkin alkaa pikkuhiljaa pieni toivo herätä, sillä... vaikka testasinkin maanantaina negan niin eivät ole menkat alkaneet vielä. Outoa tuhruvuotoa hieman jo kolmatta päivää ja omituinen tunne vatsassa... Jano ja palelu jatkuu edelleen, voisko kyseessä olla muutakin kuin kuivan kylmän ilman vaikutus... Tänään menee töiden jälkeen ostamaan testin ja aamulla totuuden hetki jollei tulvaportit sitä ennen aukea. :)

heh.. no ainakin tuli sanoma perille mammu-- ja kiitos siitä :heart:

Käyppäs Ginnifer raportoimassa sitten miten testin kanssa kävi.. tuota palelua ja janoilua mullakin ollut.. viikon nytten huomaamattani töissä juonut aina melkein litran vettä .. ja sen johdosta saanut sitten ravata vessassakin.. muuten kyllä tosi oireeton piina-aika oli.. eli oireettomuus ilmeisesti hyvä asia.

Isot onnittelut Mollukalle :flower: :flower: :heart:

Pp12 menossa ja mahassa viiltelee niin helv....tin kovaa :'( Kaipa ne nuo hormonit vaikuttaa sen verran noihin menkkakipuihin niin että ne on tavallista kovemmat. Odotan siis jo tätiä saapuvaksi huomenna viimeistään perjantaina :ashamed:

Toivottavasti kuitenkin muilta piinailijoilta saataisiin tähänkin pinoon lisää plussanneita. :hug:

Tuli perille juu :LOL:

Täällä aletaan kans pikkuhiljaa olemaan elävien kirjoissa, kiitos antibioottien :)

Aamulla heräsin siihen, kun mies tuli kukkapuskan kanssa herättelemään ja toivottelemaan hyvää ystävänpäivää.

Täytyy sanoa, että olin ihan hämilläni ja melkein sain kyyneleetkin silmiin.
Varsinkin, kun välillä on tuntunut, että olen miljoonien kilmetrien päässä siittä, enkä pääse lähelle vaikka kuinka haluaisin.

Se voi olla kyllä, että se johtuu vaan mun omasta kierosta ajatusmaailmasta ja tästä, kun hormoonit jyllää koko ajan täysillä

Mulla on nyt sitten meneillään pp 9.
Mahan ja rintojen arkuus jatkuu yhä. Tosin mulla se ei tuntunut vaikuttavan, koska rinnat on muutaman kerran aiemminkin ollut pp aikana arat.
Tuo maha (kipu,arkuus vähän niinkuin menkkojen aikanakin) vähän ihmetyttää, mutta se voi tosin olla ihan tästäkin kun on kipeänä ollut.

Vielä kun jaksaisi nämä 5 pitkää piinapäivää odottaa.
Koska te muut olette aikaisintaan saaneet plussaa testistä, siis monesko pp ?

ERITTÄIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE & PLUSSATUULIA/ONNEA :flower:

Mollukalle suunnattomasti onnea! Huisaa! :heart: :hug:

Mulla kans pp12, niin kuin Nasulla ja hyvin on samanlaiset tunteet vatsassa.
Tänään sitten koko ajan ollut tunne että menkat alkaa, joten perjantaina sitten. :(

No mulla nyt muuta ajateltavaa, mies yhä kipeänä. Kuumetta kohta 2 vkoa takana. Huomenna sitten lääkärille. Olen niin kovin huolissani. :snotty:

Joka tapauksessa kaikille hyvää ystävänpäivää!

Tosi hienoa Mollukka!!!! :heart: Ei muuta kuin hurjan paljon Onnea matkaan! =)

Piti testata uudelleen aamulla nega kun menkkoja ei näkynyt pp16 huolimatta. Menkkatuntemukset vatsassa ja PMS oireilut olivat kuitenkin päivänselvät monta päivää. Nyt sitten alkaa näkymään jo jotain tädin tapaista. Kyllä nämä negat ottaa luonnolle. Melkein jo ajattelee, että onko näitä järkeä käydä kun mitään takeita ei ole mistään.

Tsemppiä ja Onnea piinistelyihin muille!!!!

Palaanpa taas tänne. Kuukautiset kurvasivat kylään. :( Mutta kun en ymmärrä... nyt vasta pp12 ja aina ennen tulleet tasan 2 vkoa oviksesta. Inssissä oli ovis just tapahtunut. Mä putosin kärryiltä, mutta se kai aika yleistä näissä hommissa. Nyt vaan nokka kohti IVF:ää.

Tänään pp 14 ja raskaustesti neg.aamulla, joten nyt vain menkkoja odottelee.

Suututtaa kun kaksi kiertoa menee hukkaan kun hiihtoloman on In-tiimi kiinni ja juuri sillä viikolla pitäis seuraava inssi tehdä.....ja sitten sattuu seuraavalle kierrolle mies lähtee reissuun työmatkalle, joten se siitä näistä parista kierrosta...

:hug: Amodini, Nampula ja Miksu

Ei siihen koskaan oikein oikeita sanoja ole. Mutta nokka pystyyn ja uusin toivein uutta yritystä kohti. Kyllä te kaikki palstalaiset vielä plussaatte :xmas: se on vain ajan kysymys.

Persikkaposki ja neljän munarakkulan tarinan loppua olen kuumeisesti täällä odotellut...

Kiitos Mollukka! :hug:

Minä myös odotan Persikkaposken kuulumisia, jännittää! =)

Kaikille muille neganneille täältä myös voima halit! :hug:
Menkäämme nyt yhdessä eteenpäin! Uskon mollukan olevan oikeassa sanoissaan, että kyllä me kaikki vielä joskus! :heart:

Onnea Mollukalle!!!! Ihanaa kuulla välillä plussauutisia!

Mulla pp3 eikä mitään suuria tuntemuksia,ehkä hiukan välillä maha kipeä. Aika hyvin olen onnistunut olla ajattelematta asiaa, ehkä jännitys tiivistyy loppu piinapäiviä kohti..

Toivottavasti saadaan lisää plussia! :flower:

Täällä pp14 ja testauspäivä ja PLUSSASIN!!! Olo on tosi sekava... Itkettää vaan.

Mahassa edelleen menkkatuntemukset. Oon kyllä niin sekaisin etten osaa mitään edes kirjoittaa. Ilmeisesti multitabs-greippimehu-clomifen-menopur-pregnyl+inseminaatio oli hyvä yhdistelmä.

greippi
Moi! Saanko liittyä joukkoonne? ;) Löysin teidät vasta nyt. Inssi tehty 5.2. pp 11 menossa, milloin tässä oikein voi alkaa kotitestailemaan? Mulla oli lääkityksenä Puregon ja Pregnyl. Virallinen testipäivä on vasta pp 16.

Kiitos Ihaa onnitteluista. Eiköhän se inssi mene ihan hyvin teilläkin. Meilläkin onnisti vasta nyt kolmannella ja olin jo toivoni etukäteen nurkkaan heittänyt. =)

Pp on piinapäivät, alkaen inssin jälkeisestä päivästä. Jos selaat vahoja ketjuja sieltä löytyy ketju jossa paljon muitakin lyhenteitä selitetty. :) Tsemppiä piinailuun.

NASU-

MIELETTÖMÄSTI ONNEA SINULLE JA MIEHELLESI PLUSSASTA :hug:
Varmasti itkettää ja on paniikki-olo, mutta ajatteles, tällä kertaa tämä kaikki onkin ONNESTA !!!

TAIKA-
pp on piinapäivä, ja niitä aletaan laskemaan inssin jälkeen, eli jos vaikka maanantaina inssi, niin tiistai on sit se pp 1 jne..

GREIPPI-
Tervetuloa joukkoomme. Sulla on varmaan noiden lääkkeiden vuoksi se testipäivä vasta 16 päivä.
Mulle tehtiin muuten samana päivänä inssi, kun sullekkin, eli täälläkin menossa pp 11 :)

Ginnifer
Heipähei, kyllä se nyt niin on, että eilen tuli plussa! Ei sitä oikein meinaa todeksi uskoa kun fiilikset ei olleet kovin optimistiset tämänkertaisen inssin suhteen... Ja nythän se alkaa sitten toisenlainen piina, että kuinka pitkälle päästään: mun ainoa raskautumiskokemus on jo 12:n vuoden takaa ja silloin loppui tosi lyhyeen.

Huuh... huuuh... hedelmällisyyden hurrikaani puhaltaa meidän kaikkien ylitse niin että tämä pino kuivuu kokoon ja kaikki siirtyvät pikapikaa ihan toisenlaisten otsikoiden alle... :)

Yhteistyössä