Helmikuun inssipiinailijat ??

onko kellään ollut niin että kun kp 10-12 pitäis olla seuranta ultra niin onkin saanut ajan vasta kp 13. mulla kun kp 10-12 osuu sopivasti viikonlopulle. ja sieltä sanottiin että pitäis lh-testejä tehdä koko viikonloppu ja jos sunnuntaina positiivinen niin vissiin maanantaina inssi ILMAN ultraa..
onko se mahollista, siis inssi ilman ultraa?? voi kun tunnen itteni taas niin tyhmäksi! :headwall: :headwall:
 
Moi Piia!

Ei sit teilläkään tärpänny eka inssi, ei meilläkkään. nyt kp 2 ja huomenna alkaa ekat clomit.Sähän olit keski-suomesta?siis mä oon kans...
Mulla kans tässä kierrossa uä kp13 ja mulle sanottiin täällä samanlailla ku sulla. Mut eihän ne sitä inssiä tee jos on liikaa rakkuloita. niin mä ainakin oon ymmärtäny. ne käännyttää sit pois sielä insistä tms.

 
Pari päivää on tässä mennyt surkutellessa, varsinkin kun pääsen töistä kotiin en pysty tekemään tai ajattelemaan mitään muuta kuin tätä kovaa kohtaloa. Ti-aamuna alkoi siis ruskea vuoto ja jatkuu edelleen. Ei vielä runsasta kuukautisvuotoa, mutta aika reilusti tulee pyyhkiessä. Yök. Vihaan tätä ainaista tuhruttelua, mistä ihmeestä se oikein johtuu?

Ajattelin kirjottaa tänne, kun oon monesti lukenu, että kirjottaminen tepsis siihen että vuoto alkais ihan kunnolla. Harmittaa vaan, jos alkaa viikonloppuna, niin tod.näk. ens inssi osuus myös viikonlopulle.

Pahoittelut kaikille epäonnisille ja tsemppiä muille piinailuun. Jo kaivattais positiivisiakin uutisia tänne!
 
Marika ja Piia! Mäkin oon Keski-Suomesta. :wave: Yksityisellä ollaan käyty insseissä.
Mä alan taas nousta tästä suosta. Mielessä risteilee niin monet asiat. Päällimmäisenä nyt hoidot ja opiskelu. Mulla ois mahdollisuus lähteä vuoden päästä ulkomaille opiskelee vähäksi aikaa. No nyt vaan mietityttää, et jos jatkaa hoitoja/tulee raskaaks tms...niin mites sit. Kun tuonne pitää hakee nyt keväällä. Et unohtaako hoidot tykkänään vai mitä tekis? Kun ei haluais yhtään lykätä hoitoja eteenpäin, mut tuo ulkomaankomennuskin ois varmaan kerran elämässä juttu. Vaikeita päätöksiä. Mies on kyl kannustamassa lähtemään. Toishan se vähän muuta ajateltavaakin. Hitto kun on vaikeeta....
 
Robotti Ruttuselle:
Luin mielestäni ihan viisaan ajatuksen yhdestä kirjasta. Vaikka lapsettomuus koettelee ja sattuu, niin koko elämäänsä sillä ei kannata pilata (vaikka välillä meistä kaikista siltä tuntuukin). Tee asioita, joita haluat. Matkustele, vaihda työpaikkaa, lähde ulkomaille vaihtoon, aloita opinnot. Mitä sitten jos joudutkin perumaan matkan tai pitämään töissä/opinnoissa tauon siitä "hirvittävästä" syystä, että jäätkin äitiyslomalle :) Mutta jos taas et lähde ulkomaille, et aloita opintoja tai et vaihda unelmiesi työpaikkaan, niin kuinka paljon katkeroidutkaan, jos vauvaa ei ala vielä vuoden tai kahden päästäkään kuulua.

Itselläni on ollut kans PALJON tekemistä tuon asian ja ajatuksen kanssa. Koetan hallita elämääni ja suunnitella kaiken pitkälti etukäteen. Kun tänä keväänä on meidän ensimmäinen IVF/ICSI-hoitomme, olin ihan hermoromahduksen partaalla, kun en tiennyt tarkkaa ajankohtaa (enkä tiedä vieläkään) joten en pystynyt sopimaan menemisiäni ja tulemisiani tarkkaan. Jossain vaiheessa oli vain pakko päättää, että nyt loppu jahkailu. Järjestän aikatauluni niin hyvin kuin pystyn. Joudun todennäköisesti joka tapauksessa perumaan jotakin sitten kun hoidot alkavat. Mutta mitä sitten??? Se on VARMASTI sen arvoista. Ja asioilla kuitenkin ON tärkeysjärjestys omassa päässäni. Miksi en sallisi itselleni sellaista, jota sallisin muille? Epätäydellisyyttä nimittäin...
 
Siilis hieno ajatus/kirjoitus tuo. Kiitos tuesta.

Minulla taas on se ongelma, että en suunnittele elämääni yhtään eteenpäin. Arvata saattaa, että vuoden päähän suunnitellut opiskelut on aika järkytys. Häät olivat pisimmäin tähtäimen suunnitelmiani, niitä suunniteltiin 5kk. En vaan osaa suunnitella, että joulukuussa teen sitä ja tammikuussa teen tätä.
 
marika... mehän mennään samoilla kiertopäivillä. mulle sanottiin että jos sunnuntaina positiivinen lh-testi niin sitten soitto maanantai aamuna ja hoitaja kertoo ja neuvoo eteenpäin. saas nähä. tekeekö ne intiimissä sitten sen ultran. mä oon niin pihalla... =) mennään sitten tämä kierto käsi kädessä ja piinataan. onko meitä enempikin keski-suomesta??
 
Mulla alkoi se vuoto sit kunnolla vasta eilen illalla. No, onneks sillloin edes. Olo on vaan ollut kauhea koko tämän viikon ja tuntuu että masennus ei vieläkään hellitä. On niin harmaata ulkonakin. Ei huvita tehdä mitään.

Törmäillään varmaankin maaliskuun pinossa.


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 22:47 piia kirjoitti:
marika... mehän mennään samoilla kiertopäivillä. mulle sanottiin että jos sunnuntaina positiivinen lh-testi niin sitten soitto maanantai aamuna ja hoitaja kertoo ja neuvoo eteenpäin. saas nähä. tekeekö ne intiimissä sitten sen ultran. mä oon niin pihalla... =) mennään sitten tämä kierto käsi kädessä ja piinataan. onko meitä enempikin keski-suomesta??
Mekin ollaan käyty In-tiimissä. Meil on ollu niin, et kun ovistesti näyttää plussaa niin seuraavana päivänä (meille sattunu aina testin plussa perjantaille, joten ollaan sillo käyty inssis) miehen kans sinne ja mies antaa simpat. Muutaman tunnin päästä mä sit oon menny inssiin. Inssissä se lääkäri on aina kattonu ultralla, et montako munista on kasvanut tai onko jo irronnu.
 
Heippa kaikille!

koko ajan pelottaa, että menkat alkaa :ashamed: Tänään siis pp 12.. Mitkäs teillä muilla on tuntemukset? Täällä on rinnat vähän arat, muuten ei juuri mitään. Valkovuotoa ehkä reilummin kuin yleensä :x


..palaan koti-illan pariin :wave:
 
Hei Ihaa! Kiertoni on ollut koko 4:n clomikierron ajan 33 päivää, ja kaksi viivaa olen tikuttanut aina kp 19. Ilman clomeja en saanut kahta viivaa ikinä :ashamed:

Inssi oli kp 20 aamulla. En tosin jaksa uskoa, vaikka haluankin kovasti, että onni olisi käynyt yli kahden vuoden yrittämisen jälkeen..

Miten ajattelitte nyt edetä?
 
Ihaa :attn:

Onhan kuitenkin lohdullista, että hoitomuotoja on vielä lukuisia käyttämättä :hug: ..ajatteles jos ei mitään enää olisi tehtävissä ;)

Nyt vaan urakalla pitämään mieltä virkeänä ja ulkona ollessa kaikki aurinkoenergia talteen :wave:
 

Yhteistyössä