piipiäinen Meidän neuvolasta saa ainakin töihin poissa olo todistuksen jossa on vain terveyskeskuksen leima, ei neuvolan. Eli olen töissä ilmoittanut, että minulla on lääkäri tai hammaslääkäri ja toimittanut töihin tk:n tokarin.
No hö aika myöhäseen sinä taasen olet saanut ajan. Ultra tehdään jo 10-12 välisenä aikana ja lähetekin pitäisi tehdä ennen sitä!Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:
:hug: Pidän täällä peukkuja pystyssä sinulle , kuten myös jakarandalle. Toivottavasti kuulemme iloisia uutisia illalla =)Alkuperäinen kirjoittaja millie80:Mulla on edelleenkin epäilykset tän raskauden onnistumisen suhteen.. Verta, ei verta, verta. Ja vasta huomenna ultra. Kuin ihmeessä mä jaksan nyt kun taas punaista näkyy?
millie
Moikka pojatx2 - sitä rakenneultraa tarkoitinkin, se on 10-12 ja lähete pitäisi saada äitipolille hyvissä ajoin ennen sitä. Sen yhteydessähän otetaan nykyään se veriseula myöskin.Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:P123 Täällä saa kyllä sen ultra-ajan aika pian (on siinä neuvolan yhteydessä tuo eka ultra&lääkäri). Rakenneultra on sitten äitipolin puolella. Toisaalta kiva, että kun on ollu eka neuvola, niin onkin sitten jo tosi pian eka ultrakin :heart: Mutta toisaalta toivois että tuonne neuvolaan pääsis jo aikasemmin |O
Moikka.Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:P123 Siis rakenneultra jo noilla viikoilla?! Onko tuo jotenkin muuttunut?? Kun ennen aina on viikolla 10-12 ollut se niskaturvotus-ultra ja sitten rakenneultra viikoilla 18-20. Ainakin vielä vuonna 2006 oli noin. Oon nyt ihan pihalla
Täällä tuon NT ultran on tehnyt neuvolalääkäri, mutta jos hän ei ole saanut luotettavaa tulosta, niin sitten on käynti vielä äitipolilla. Esikoisesta jouduin käymään lisäksi äitipolilla, mutta sain ajan ihan muutaman päivän sisään. Se neuvolan ultralaite on paljon huonompi kuin äitipolilla. Kakkosesta saatiin kuitenkin katsottua tuolla neuvolassa.Alkuperäinen kirjoittaja P123:Moikka.Alkuperäinen kirjoittaja pojatx2:P123 Siis rakenneultra jo noilla viikoilla?! Onko tuo jotenkin muuttunut?? Kun ennen aina on viikolla 10-12 ollut se niskaturvotus-ultra ja sitten rakenneultra viikoilla 18-20. Ainakin vielä vuonna 2006 oli noin. Oon nyt ihan pihalla
Sori - sekoilen itse. NT ultra on viikoilla 10-12 jne..Mutta tehdäänhän sekin ä-polilla?
P123