*Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

Ensimmäisenä :hug: niille joilla km tai muuten pelko siitä. En millään muista kaikkien nimiä enää :ashamed:

Täällä on eiliset juhlat juhlittu ja melkein jouduin liimaamaan suuni kiinni etten alkanut selittelemään miksen juo. Mielestäni ei kukaan ihmetellyt asiaa, enkä onneksi sitä alkanut juurikaan selittelemään :)
Itsellä vaan kokoajan sellainen olo että joku tuijotti mun mahaa, vaikka eihän se tietenkään mikään iso ole.. turvotusta vain hiukan :)
Onneksi ei väsyttänyt enempiä eikä tehnyt pahaa ollenkaan, sai oltua ihan normaalisti.

Just katoin kalenterista että enää 4yötä varhaisultraan, eli ei enää pitkä aika, vaikka ikuisuudelta tuntuu tuo 4päivääkin :)

Tänään jo 6+2 :D
 
mimmi1981 Ok, aika kallistahan tuo on. Eli päätökseni pysyy, etten sinne mene. Kun en ole aiemmissakaan raskauksissa käynyt, niin miksi nyt menisin? Vaikka täytyy myöntää, että hieman houkuttelisi. Onneksi on nyt tämä kesäaika niin kiireistä, että menee suht nopeaan aika. Sitten heinäkuussa mulla on 22.pv se eka neuvola ja siitä parin viikon päästä jo ultra. Kyllä sitä sinne asti jaksaa :saint:

 
senni :'( :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Olen tosi pahoillani, tuntuu niin pahalta että. Olit niin lähellä "sydäntäni" kun meillä oli sama la. Paljon voimia sinulle ja hedelmällisiä hetki kesäiltoihin ;) Toivottavasti pääset pian takaisin odottavien puolelle. Oikein hyvää jatkoa :hug:

Itsellä ei mitään muuta uutta kuin väsyttää kauheasti, vasta nyt heräsin (yöllä kyllä ensin valvoin kauhean ukkosen takia ja sen jälkeen alkoi kauhea närästys. Poltti aivan kauheast iruokatorvea, nukkumisesta ei tullut mitään)

Mutta ne oikeat kunnon oireet puuttuu ja epävarmuus kasvaa kokoajan, tähän ei jaksa vaan uskoa :/

 
Moikka :wave:

Liittyisin niin mielelläni joukkoonne?!

Olen pari vuotiaan pienen neitosen äiti ja toista siis tässä odotellaan :D Perheeseen kuuluu myös mies ja kissa. Ja asutaan pääkaupunkiseudulla..

Keskenemenoja on vuoden aikana ollu kaksi joten pelko persiissä tässä mennään. Mutta luettuni tekstejä läpi tarttui minuun yksi aika hyvä kommentti "turha tässä on etukäteen tressata" ja näinhän se on. Jos se tapahtuu niin sitten se tapahtuu halusi tai ei :/

Yllätys oli todella suuri ,kun tänä aamuna testasin niin vahvan plussan ettei testi kerenny edes tarkistusviivaan asti :D
Ja vielä syntymäpäivänä :heart: :heart:

Laskettuaikaa en osaa vielä tarkaksi sanoa, koska kuukautiskierrot on ollu mitä sattuu :whistle:
Luulisin sen ajoittuvan siihen kuun puoleen väliin?!
No ehkä sekin tarkentuu sitten aikanaan ultrassa nyt nautitan tästä hetkestä :kieh:

Fi0na
 
kattiMaM : Tein viikko sitte ma ensimmäisen testin (iltavirtsasta), aluksi näytti vain yhtä viivaa, hetken päästä tuli tosi heikko toinen viiva, lähinnä harmahtava. Ajattelin sen olevan haamu. Ke päivällä hain apteekin raskaustestin, tein sen ja pian tuli taas yksi viiva vain näkyviin. n.3 minuutin kulutta alkoi tulemaan esiin toinen hyvin haalea vaaleanpunainen viiva... marssin apteekkiin ja hain sen digitaalisen raskaustestin, joka näyttää raskaana/ei raskaana. Tein sen to aamulla ja melko heti ilmaantui että raskaana :heart:

oon paljon tehnyt noita testejä, joten ei oo koskaan tullut minkäänlaisia haamuviivoja, ja nytten on ensimmäinen raskaus menossa ja nyt tuli niit haaleita viivoja aluksi... :)
mutta netissä kierrellessäni lueskelin että joillakin on niitä haamuviivoja tullut, eikä ole ollut rakaana.

Senni : Jaksamisia sinulle :hug:

Edelleen vatsassa kuukautismaisia kipuja ja turvottaa.. plaah. Nyt ei ole ollut pahoinvointia..(koputtaa puuta ) :p

Rentouttavaa juhannuksen odotusta kaikille teille :flower:
 
Moikka!

Ensiksikin ihan valtavasti jaksamista ja tsemppiä kaikille, jotka sitä tarvitsee! :hug:

Kotiuduin pieneltä kesäretkeltä tuossa hetki sitten. Heitin talviturkin viikonloppuna ja oli ihanan rentouttavaa olla ilman velvoitteita hyvien ystävien kanssa, saunoa ja grillata ja olla vaan. Oli pakko ostaa reissuun mukaan testi, ja tein lauantaiaamuna Clearbluella erittäin selkeän plussan, joka ilmestyi testiin oikeastaan heti. Edes kontrolliviiva ei ollut ehtinyt muodostua kun plussa jo komeili ruudussa. :heart: Yritin pitää matalaa profiilia juomattomuuteni kanssa, mutta itkuhan siinä tuli, kun ystävä onnitteli ja oli aivan innoissaan tulevasta pienokaisesta. Tunteet ilmeisestikin melko pinnassa, kun heti alkaa rääkyminen, kun vähän joku asiasta mainitsee.

Mahassa päivittäin harvakseltaan sellaista pientä nippailua ja kuvotuksen tunnetta myös satunnaisesti, ei kuitenkaan mihinkään tiettyyn aikaan päivästä. Ruoka maistuu enemmän kuin pitäisi. :D

Niin ja vastoin kaikkia aiempia ajatuksia mua on nyt ruvennut houkuttelemaan tuo alkuraskauden ultra. Täytyypä pohtia asiaa vielä, kun se on kuitenkin melko hintavaa puuhaa.

ikuisuus ja asukki 5+2
 
Heipsan,

reissusta kotiuduttu ja väsymys on juurikin sitä luokkaa... eli ite matkat meni hyvin,mutta väsymys on nyt jotain potenssiin tsiljoona :headwall: Käytiin Ikeassa samalla ja puolessa välissä alkoi huipata niin että piti istuskella pappojen kanssa siellä kangasosastolla.. :whistle:

Sukulaisista...kukaan ei mitään huomannu tai ainakaan kehdannu kysyä,joten salassa on vielä tää raskaus pysyny. Mies tosin "säikähti" aamulla kun sanoin et huomenna alkas sit 8.viikko... ;) Hän oli laskenut että kuukausi tulee nyt täyteen. :D

kohta kyläilemään toiseen paikkaan, onneksi huomenna oon lasten kanssa ihan vain kotosalla :wave:

Petite ja mimmi 6+6

ps. Oikein kovasti jaksamista kaikille suru-uutisia kohdanneille, niitä on tässä pinossa jo ihan liikaa :hug:
 
Apua, tää salailu alkaa käydä ihan työstä!

Ennen plussausta tupakoin ehkä 2-3 tupakkaa päivässä, ja saattoi mennä päiviä niinkin, etten polttanut. Nyt tuntuu kuitenkin siltä, että jokainen ihminen ihmettelee sitä, minkä takia en polta. Ja selityksiä on ihan pirun hankala keksiä ainakaan niin, että kuulostaisin uskottavalta.

Mietin jo sitäkin, että jos joku pyytää tässä kesän mittään terassille, niin saakohan terasseilta vaikka jotain alkoholitonta olutta tuoppiin, ettei joutuisi selittelemään mitään? :D
 
Aamulla kotoa lähtiessä tajusin viimehetkellä, että munhan on pakko katsoa todella tarkkaan mitä laitan päälle - oltiin lähdössä lasten serkun synttäreille enkä todellakaan halua vielä paljastaa mitään... Vatsa vaan on NIIN turvoksissa, että ei mitäääään rajaa :kieh:

Onneksi löysin vanhat äitiysfarkut ja siihen päälle tunika - kukaan ei ainakaan sanonut mitään :whistle:

Tää iltapahoinvointi vaan jatkaa olemistaan ja mitään ei tee mieli... Ja sitten kun ei syö niin huono olo vaan pahenee... Helppo juttu siis :/


Develly ja Menninkäinen 6+1
 
:hug: kaikille teille joilla suruja..

Mulla ei ole oikeastaan enää mitään raskausoireita, mutta ei ole kipujakaan eikä enää sitä vuotoakaan.. Olenkohan mä raskaana lainkaan? Huomenna selviää, aamulla ultraan ja sitten joko kotiin huonojen uutisten kanssa tai töihin hyvien uutisten kanssa. En nimittäin usko, että musta töihin on jos huono tuomio tulee.. Nyt mietityttää, pelottaa ja jännittää ihan älyttömästi, varsinkin kun olen vielä yksin kotona...

millie
 
Ette usko kuin epäileväinen oonkaan.. Oli ihan pakko tehdä testi :LOL: Ja se on edelleen + (mitäköhän mä ootin) ja selkeesti vahvempi kuin maanantaina ja tuli heti! Kai mä nyt uskon että oikeesti on toinenkin josta pidän huolta IHAN KOKO AJAN! Huomenna kun viel näkis kaverin...

millie, vähän vähemmän epäileväisenä...
 
millie80 mä jännitän kovasti sun puolestasi.....kuulostat ihan yhtä vainoharhaiselta kuin minäkin. Menin tänään jo apteekkiin et ostan taas testin vaan pankkilinjoissa oli häikkää ja kortti ei kelvannut eikä automaattia ollut lähellä joten testi jäi apteekkiin. Harmi kun ei ollut oma tuttu apteekksi josta olisin varmaan saanut "velaksi" :saint:
Huomenna pitää ostaa...ja tänä iltana testaan varmaan vielä ovistestillä :ashamed:

Tulehan heti kertomaan kuulumiset! Toivotan kovasti onnea matkaan ja uskonkin että tulet hyvien uutisten kera :heart:
 
Millie. :hug: Toivottavasti huomenna on pelkkiä hyviä uutisia!!

Mä olen kyllä ihan hermoheikko ilman varsinaista syytä. Keskiviikon jälkeen olen ollut vain yhden päivän testaamatta, vaikka oon saanut jo torstaina todella vahvoja plussia. Pakko hakea silti vielä se digitaalinen testi ihan vaan siksi, että jotenkin sen testin näkeminen tuntuu konkreettisemmalta kuin yksikään viiva.
 
Mullakin on öllötykset hävinneet lähes täysin, mutta masu on pulpahtanu :snotty:
Hajut inhottaa kyllä.. Jotenkin ei oo tullu nyt muutamaan päivään oikeestaan edes mietittyä koko raskautta, näinköhän siinä käy,että unohtaa koko asian vielä :LOL:

Kahden viikon päästä on eka neuvola ja luulen,että yritetään sydänääniä kuunnella,kun ovat tosi aikaisin aina kuuluneet. Nyt on kyl tota vararengasta... :/
 
Aamu alkoi sitten purkkiin pissimisillä.... :D ja paremman puutteessa tikutin sit ovis testin :saint: ja sain niin selkeän viivan kuin olla ja voi :D Voi kun olisin heti eka kerralla saanut noin selkeän, ei sen selkeämpää voi olla :D

Päätin sit uskoa et olen raskaana enkä enää testaa B) Mutta raskauden paikkaa ja laatua en usko ennen kuin näen ultran ja nyt yritänkin malttaa mieleni ja jaksaa odottaa torstaihin et pääsen siihen ultraan...... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Tuulimuna kummittelee mielessä kun ei ole kunnon oireita (=lue en oksenna) ja vatsan nippailut kertoo mulle sit et se on kohdunulkoinen :/
Töihin lähdössä ja pitää toivoa ettei tosiaan paljastu kun en menekään enää tupakalle...onneksi on ääni paineessa ja kurkku kipee joten sillä verukkeella pärjää varmaan tämän viikon....

Peukutuksia millien mukaan tälle aamulle :heart:

 
Huomenta,
mulla on noi pelot jotenkin rauhoittuneet. En edes osannu pelätä,että olis tuulimuna vaikkei oireita hirveesti olekaan. Jotenkin olen vain ajatellu,että raskaudet on niin erilaisia.. toivottavasti ei tuu sitten kylmää vettä niskaan jos jokin onkin pielessä.

Hirmunen tuuli ollu koko yön ja tosi surkeelta näyttää sää. Mitähän sitä tälle päivälle sitten keksis?




POKS
 
oireita ei oo ollenkaan mut oli vaan nii varma olo että oon raskaana nii pitihän se sitten testata ja plussaahan se näytti.

Taustaa: oon 19v. ja mieheni kans eikoista ootellaan, toista kertaa. huhtikuussa -09 rv 18 syntyi pieni enkelipoikamme. OYS:ssa ois tarkotus synnyttää, jos tämä pyssyy matkassa riittävän kauan.

muoks. näillä näkymin laskettuaika olis 19.2.2010 mutta voi vielä muuttua
 
tänään ekaa päivää töissä loman jälkeen ja oli yhtä tuskaa. Mahaan alkoi koskemaan aika äkkiä aamusta. Ravasin veskissä koko ajan luullen et vuoto alkaa, ei ole ainakaan vielä alkanut mutta on tunne että alkaa hetkenä minä hyvänsä :'(
ajattelin mennä sairaalaan päivystykseen.....välillä kipu sellaista kuumotusta, mietin et olisko tulehdus kun valkkarikin on aika runsasta?
Onneksi oli lyhyempi työpäivä tänään
 
Sennille :hug: :hug: :'( Eiköhän nää nyt jo piisais tähän ketjuun,on kyllä ollu ihan hirveesti keskenmenoja :'(

Uusille tervetuloa :wave:

Mä tota ultraa mietin,mut sit rupes pelottaa niin paljon,et jos ei tuol ketää ookkaa,ni en mä haluu siit tiedost maksaa toista sataa euroa :/ joten täällä ootellaan np-ultraa,sekin ois jo kuukauden päästä.

Mullakin on maha niin turvoksis et pahaa tekee housui laittaa jalkaa varsinki farkut,eilen lähettii käymää kaupas ja mul oli farkut ja tos matkal meinas oksu lentää ku teki niin pahaa,et kai se on uskottava et tuol masus jotai elämää on,hope so!


 
Zuh
Huomenpäiviä naiset!

Ai että kesän ensimmäiset mansikat on vaan niin turkasen hyviä! Puoli litraa vetäisty ja lisää tekis mieli :D

Haleja kaikille huonoja uutisia saaneille ja niitä pelkääville. Itselläni tuntuu energia menevän siihen että selviytyy päivästä toiseen suurinpiirtein elossa. Tänään on ollut jo upean normaali olo *koputellaan puupäätä*, oon yökötellyt vain kerran ja se on vähän.

Jotenkin tuli ihan sellainen olo että haluaisi varhaisultraan.. Äitini on tulossa käymään heti juhannuksen jälkeen ja meediona näkee jo naamasta homman. Olisi ihan kiva saada jotain vahvistusta asiaan ennen sitä. Tuli niin hyvät tilitkin kaikkine lomarahoineen niin voisi vähän törsätä :whistle:

Eikö kenenkään muun massu jo vaadi äippähousuja? Minua mietityttää montako tuolta on tulollaan, ei oikeasti puhettakaan että voisi työpäivää istua normaalit housut jalassa. Toissailtana esittelin mahaa miehelle joka hänkin oli vähän äimistynyt että mites se on jo noin kasvanut. Puppupuheita että syksylle asti selviäisi normaaleilla vaatteilla :p

Päivittelen taas listaa, tippa linssissä poistelen nimiä. Pysykää nyt mukana, jookos?
 

Yhteistyössä