Huh, päivitykset tehty taas! Veeruskan kanssa ei ehkä ihan viereisiin peteihin ehditä jos ollaan yhtään aikataulussaan. Minusta tulee muuten niin auttamattoman laiska kotosalla, ei tietokoneellekaan jaksa vääntäytyä
Ette kuule arvaa mitä!! PAHOINVOINTI LOPPUI :attn: Olen jo viikonloppuna syönyt melkein kuin ihmiset yleensä, tosin annoskoot on yhä tosi pieniä mutta silti! Kahteen päivään ei edes yhtään yökkäystä, JEEEE! Eli toivoa on, nyt vain uskotaan siihen ettei palaa takaisin kun lähdin töihin.. Mieskin sanoi eilen että olen ollu virkeämpi kuin viikkoihin!
Närästyslääkkeistä oli asiaa jossain vaiheessa. Itse ostin Linkin tabletteja ja sain niistä ihan mielettömän vatsakivun, ei sopineet mulle ollenkaan. Onneksi noita on muitakin mitä saa syödä. Lääkäri määräsi mulle Primperania, sitä kuulemma käytetään sairaalassa pahoinvoinnin hoitoon, tosin mulle määräsi sitä närästykseen. Mutta siinä sama kuin muissakin, jos ei ole pakko ottaa niin on parempi olla ilman. Niinpä kärvistellään..
Vettä aamuisin: Ei ole koskaan onnistunut minulta, saati sitten pahoinvoidessa. Mikäli joisin aamulla tyhjään vatsaan lasin vettä niin oksentaisin aina. Eikös mulla olekin ihana vatsa
Lihaksia ei ole tullut treenattua ollenkaan, sekin vähän aktiviteetti on jäänyt mitä ennen teki. Toivottavasti tästä pääsee kunnolla jaloilleen niin remonttikin edistyisi.
Ultrista: Kaikkiin ultriin ja testeihin on tarkoitus osallistua. Vaikkei ne 100% varmoja olekaan, niin uskon että ilmaisevat ainakin tosi pahat vammat jne.
Huonoja uutisia saaneille suuret :hug: . Itselläni menee aika ihan muissa puuhissa, niin välillä melkein unohtaa koko homman..
Zuh & Naatti 10+3