Tehän olette ahkerasti kirjoitelleet sillä aikaa, kun olin pienellä kesäreissulla luonnon ääressä.
Piipiäiselle voimia, kuulostaa ihan kamalalta tuo sinun pahoinvointisi. :hug:
Mulla on liikkuminen viimeisten parin kuukauden aikana jäänyt aika pahasti taka-alalle. Pitäisi taas saada itseään niskasta kiinni ja liikkua muutaman kerran viikossa. Anoppikin tuossa muistutteli, että liikuntaa ei kannata unohtaa, että se helpottaa sitten monia asioita tulevina kuukausina. Jotenkin on ollut niin voipunut ja väsynyt olo, että vapaa-aika on mennyt vain löhöämiseen. :ashamed:
Äitiyspakkauksesta on kyselty, sen toki otan, kun ei mitään tarvikkeita ole etukäteen olemassa. Äiti sanoi myyneensä lähes kaikki vauvanvaatteet, mutta ne vähät, mitä on jäljellä, lupasi antaa mulle.
Etominen jatkuu, mutta torstain jälkeen ei ole tarvinnut oksentaa. Eilen tuli kaupan kylmäosastolla ensimmäistä kertaa sellainen olo, että tissit räjähtää siitä kylmyydestä. Turvotus on vähitellen laskenut, ja nyt mahtuu ainakin väliaikaisesti taas housut jalkaan. Työnteko käy kauheasti voimille, kun on vuorotyötä ja nukkuminen kovin epäsäännöllistä.
ikuisuus ja asukki 8+3