Täällä on myös kokemusta pullovauvasta ja tissivauvasta ja kumpikaan ei kyllä ole mitenkään erikseen rajoittanut menoa. Pullovauvakin "vaati" äitiä ihan yhtälailla
sen ainoan kerran kun olen jossain nyt iltasella käynyt, olen tullut itkevää vauvaa rauhoittelemaan
(poitsu nukkui kun Lähdin, oli herännyt yhden aikoihin, eikä rauhoittunut vaikka isi syötti jne). Nyt olisi ensi kuussa ystävän juhlat iltasella ja Äitini on luvannut matkustaa tänne hoitamaan. Saas nähdä mitä siitä tulee.
Olen yrittänyt lisätä pulloruokintaa ja vieroittaa tissistä etenkin nukkumaan mennessä. Kamalasti ei ole menestystä sillä rintamalla
,. Meillä toissayönä ekan kerran nukkui 21:30-5:30 eikä herännyt syömään välillä. Silloin vetäisi 180ml iltavelliä. Viime yönä kuitenkin heräili sillä välillä kolmekin kertaa. Mutta ehkä tuo vielä toistuu joskus!
Puhetta, muuta kuin harjoittelua, ei vielä tule, (paitsi äitin esiaste, äitititi) mutta liikkuminen on sujuvaa. Konttaus, istumaan meno siitä ja takaisin konttaamaan. Nousee tukea vasten seisomaan ja pyrkii jo tuesta irrottamaan. Huonostihan siinä kävisi, kun vielä varaa varpaille liikaa. On muksautellut itseään lattiaan jo useamman kerran näissä harjoituksissa.
Espanjassa käytiin ja hyvin meni vauvan kanssa. Pulverikorvikkeesta ei kyllä niin tykännyt, joi kuitenkin, ja velliä (sokeroimatonta) ei sitten löytynyt sieltä
. Eikä maissinaksuja
!
Meillä nuo turvaistumet esikon ajalta ovat tallessa ja kohta pitää ottaa käyttöön koska kaukalo käy pieneksi. Meillä on sellaiset palkki-istuimet molempiin autoihin. Esikko 6v vielä niissä istuu (ilman palkkia siis) mutta hän siirtyy Kai sitten korokkeeseen. Hyvät ovat olleet, vaikka siitä palkista ei esikko tykännyt aluksi yhtään.
Niin joo, molemmat etuhampaat on jo (komeat) alhaalla ja yhä siellä on punertavia ikeniä. Onkohan kellään puhjennut ensin kaikki alahampaat
eikä ole tissi vielä ainakaan saanut osumia (Kopkop)