Musta tuntuu niinku oltais taas lähtöpisteessä ku on ratas- ja turvaistuinhankinnat vaan mielessä
luvattiin myydä loppuvuodesta nuo meidän yhdistelmät ja turvakaukalo telakoineen miehen veljelle, eli uudet pitäis ostaa. Onko kellään kokemusta Britaxin B-agileista tai B-motioneista? Mitä enemmän noita eri vaihtoehtoja kattelen niin sitä vakaammin uskon ettei ole noita meidän vm. 2012 Brio Singejä voittanutta
Meidän typy istuu jo itse
miten lapsi voikaan näyttää niin paljon isommalta ihan vaan pystymmän asennon myötä.. Alkaa iskeä täysillä päin näköä että viimeinenkin vauvavuosi on lopuillaan. Kaikki nää vaunujen myymiset ym. Vaikea tajuta että meidän perhe on nyt oikeasti tässä..
mulla on jotenkin tosi vahva tunne että joku vielä puuttuu.
Oon niin kade teille jotka ootte vasta alkuvaiheessa matkaa.
Neiti myös on oppinut juomaan itse pullosta! Voittajafiilis
ryömiminen on vielä tosi hakusessa, koska tää tapaus on vain niin heikkohermoinen että raivostuu heti jos jokin ei onnistu. Vaikka millä on yritetty houkutella mutta kauhea huuto vaan saatu aikaseks. Tällä hetkellä kokeilussa on "lentotyyli", edellisen mittarimatotyylin sijasta
tyttö siis nostaa kädet ja jalat jäykkinä ilmaan ja heiluu pelkän mahansa ja rintakehänsä varassa, luullen että pääsisi sillä tavoin eteenpäin
ja samalla karjuu pää punaisena, tottakai.
Yöheräilyt on muuten loppuneet täysin sen jälkeen kun tytöt on nukkuneet samassa huoneessa. Tällä hetkellä meillä nukutaan yöt n. klo 19-07, jonka lisäksi päikkärit klo 9-11 ja 14-16. Viimeisten päikkäreiden ajoitus vaihtelee vielä jonkin verran.