Me käytiin leikkipuistossa kuvauksessa mutta ei tullut yhtään hymyä, muutama sinänsä ihan ok kuva mutta kun ei ollut mikään 1v tms kuvaus niin jätetään tilaamatta kyllä. Käydään sitten keväällä yrittämässä uudestaan tai otetaan itse, meillä on onneksi hyvä kamera ja mies osaa ottaa hyviä kuvia. Nyt pitäis joulukorttiakuvia pikkuhiljaa ottaa kai
Meillä on mitkälie eroahdistukset, hampaat, flunssat taijotain. Yöt on yhtä hulinaa ja unille käyminenkin kestää kun kiipeilee vaan mun päällä jne.
Tänään mun äiti oli hoitamassa kun kävin hierojalla (ekaa kertaa niin että oli hereillä, jopa tunnin oli hoidossa..
) ja oli mennyt hyvin mutta sitten illalla sai pari kertaa ihan hirveet huutokohtaukset isänsä sylissä eikä millään rauhottunut, paitsi sitten mun sylissä
(ja isää tietty harmitti kovin kun ei saanut rauhoittumaan)
Ollaan myös parina päivänä kokeiltu toisille päikkäreille menoa ilman tissiä. Sekä mun että miehen kanssa se on mennyt siihen että huutaa puoltuntia pääpunaisena ja tuskan hikisenä kunnes väsähtää. Tuntuu aivan pöhköltä huudattaa toista kun ne päikkärit ei sitten ees ehdi kestää kauaa.. Mutta en ole ihan vakuuttunut saadaanko ikinä mitään unikoulua tehtyä, tai mies ainakaan kun
"luovutti" tuon päikkäri nukkuttamisen kanssa ja kävi pari kertaa niin että lapsi näki mut (eli ei ainakaan auttanut asiaa) ja lopulta sitten tuli mun syliin vielä huutamaan ja nukkumaan..
Kyllä on rankkaa tuo pienen elämä (ja sitä kautta myös vahempien), ei voi muuta sanoa