Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

Karhukopla, kiva kuulla hybiä uä-kuulumisia! :love:

Imn, mikä oli siitä toppahaalarista pienin koko? Tuohan olis varmaan nätti, tähdet on aina ihania :D hyvin sää selviät hammaslääkärireissusta. Hammaskivenpoisto on suht iisi toimenpide, ei satunollenkaan. Ja eivätkai nuo ala poistamaan viisureita vasta kuin raskauden ollessa jo ohi. Ellei ny tuu mitään ihan totaalista pakkoa.

Tähkä, onnea koiranpennuista!m:love:

Heba, minkästakia jäit erityisvapaalle?


Huomenna onkiin sit uä. Onneks se on heti kasilta aamusta, nii ei tarvi kauaa jännittää ja oottaa. Toivon todella, että pikkuisella on kaikki hyvin. Ettei löydy sydänvikoja, kampurajalkaa tai mmc:tä tai muuta vastaavaa. Sukupuolen paljastumista jännitän myös. Oon ihan varma, että kolmas tyttö on tulossa, vaikka salaa pojasta haaveilenkin :D

Alisa & Hippu 20+2, puoliväli ylitetty, whoop whoop!:love:
 
Onnea kaikille tasapuolisesti hyvistä ultra kuulumisista :).

IMN, mulla onneks hammaslääkäri vasta 5 ens kuuta :D. Väliaikainen paikka sanoi sopimuksen irti jo kuukausi sitten ja sihen täytynee uusi laittaa, ja muutama lohkeema on kans korjattava. Ärsyttää ku hampaat on huonossa kunnossa vaikka kuinka yrittää niitä hyvin hoitaa :cautious:. Hirvittää jo valmiiksi tulevat hoidot mut eiköhän niistä hengissä selviä:)!!

Kyllä ne koiravauvat sydämen vaan sulattaa:love:. Kuinkahan vaan käy kun saa oman masuvauvan syliin ekaa kertaa, oivoi:).

Alisa_84, tsemppiä huomiseen ultraan, eiköhän kaikki oo kunnossa:love:.
 
IMN
Alisa Koot oli ihan 50 eteenpäin :) itse ajattelin kokoa 56, vaikka meidän kirput varmasti pärjäis koko talven pienimmälläkin koolla.. H&M verkkokaupasta ton haalarin bongasin, liikkeistä en oo ainakaan vielä löytänyt :) pitää kyllä torstaina yrittää löytää kun oon muutenkin kaupoille lähdössä.
Ja tsempit ultraan! :)

Mullakin on hampaat nyt yhtäkkiä lähteneet rapistumaan, uskoakseni astmalääkityksen vuoksi.. aiemmin ei oo ollut mitään isompia ongelmia. Mutta kuitenkin ne kaikki kihvelit ja kahvelit suussa tarkastuksissakin, yök! :D
 
Muuten mullakin on hammaslääkäri edessa ens kuussa! En edes ajatellu tuota, et voiko ne laittaa puudutuksia jos jotain reikiä käyvät poraamaan.. En ehkä kestä ilman :D Ja se on kyl iso ihme jos ei niitä reikiä oo, tää raskaudenaikanen hammaspesu kun ollu mitä on. Vielä lisänä ne alun hammasystävälliset oksentelut :D
 
kyllä valehdellaan jos sanotaan ettei hammaskiven poisto satu.se käy ainaki mulla ihan sikakipeetä!nilkat jäykkinä makaan siinä tuolissa aina.
viimeksi laitto mulle jotain puudutuspastaa yms "pahompiin kohtiin" kun pyysin.myös puudutuspiikit on niin sairaan kipeitä että olin aika mielissään tuosta pastasta.se aina jonku minuutin siinä vaikutti ja sit oli puutunu
 
Kun muistatte sanoa hammaslääkärissä, että olette raskaana niin puuduttaavat. :) Sama myös jos imettää. Mä viime raskaudedsa kulin juurihoidossa. Ai että.
Ja hammaskiven poisto ei suoranaisesti satu, mutta jos on alkavia reikiä niin niissä kohdissa vihlaisee aika ikävästi. Ja jos on paljon hammaskiveä niin tuntuu ikävälle. Mutta hyvin sä IMN selviät.(y)
Mullakin oli Jäätävä hammaslääkäripelko, mutta nyt kun vaihtui taas hampitohtori niin hän on oikein ihana ja hellä. Oikein mukava nainen. Vaikka eihän se mikään nautinto ole:cautious:

Täällä poksui eilen viikot ja nyt on puoliväli ylitetty 20+1 :love: huomenna ultraan(y)
 
Muita ketä kärsi migreenistä? Millä te saatte kohtauksen menemään ohi?

Täällä kohtaus kestänyt kohta neljättä tuntia. Näkö ja puudutukset tulee ja menee, päätä pikkusen jomottaa.. Jokohan kohta menis ohi :devil:.8!
Buranaa ja panadolia otin, yrittänyt levätä kylmäkääre otsalla, mut ei auta:(.
 
IMN
Mulle just lääkäri soitti siitä neurologin konsultaatiosta ja oireet viittaa hänen mielestään migreeniin. Estolääkitys aloitetaan mikäli tulee vielä niitä useamman päivän päänsärkyjä. Kymmenen vuotta meni saada tämäkin diagnoosi..

Hammaslääkäristäkin selvisin hengissä ja pitkästä aikaa itkemättä :D hammaskiven poisto oli ihan ok operaatio mutta se hemmetin puudutuspiikki... paikkauksen aikana hammaslääkäri operoi aina n. 5-10sek kerrallaan ja piti taukoa. Tuli kyllä taas niin pikkulapsiolo :LOL: viisurin poistoa pitää kuulemma vielä odottaa että hammas tulee enemmän esiin. Raskausaikana poistetaan vaan jos on ihan pakko.
Nyt pyyhin kuolaa suupielestä ja lasken tunteja siihen ku saan syödä :cautious:
 
IMN
Täällä on pinnasänkykatastrofi meneillään.. oikeestaan koko juttu alko siitä kun taas mietittiin mikä tän mun flunssan ja silmien kutinan aiheuttaa. Alettiin sitten miettiä että josko tuo meidän sänky on jotenkin "saastunut" kun oireet on pahimmillaan yöllä ja herätessä. Eli tuo meidän rakas, 120cm leveä sänky joutais jo väistyä :LOL: Mehän siis nukutaan niin lähekkäin että tuokin sänky tuntuu joskus turhan isolta, mutta eiköhän kuitenkin ois jo aika isommalle. Tästä päästäänkin siihen pinnasänkypulmaan; isompi sänky veis sen verran enemmän tilaa että pinniksen mahtuminen on ongelma.. just kun sain tuon huoneen järkättyä ja vauvankin mahdutettua sinne niin ollaankin taas aloituspisteessä :mad:

Joo ei mulla muuta, selvensi vaan ajatuksia kun sai puettua ne sanoiksi :D
 
Migreeni kutakuinkin ohi, vielä vähän näössä pientä puutosta ja tarkennus vähän huono. Toivottavasti tää on normaalia eikä mitään aivokasvainta tms.:confused: Ennen ei tällaista ole ollut, tosin koskaan ei ole näin pitkään kohtaus kestänyt, maksimissaan pari tuntia ja nyt sen viitisen tuntia..

Miten alisa meni ultrassa?
 
Meillä oli tänään ultra:D- ja huomenna jatketaan..
Itseasiassa siinä kävi niin, että tämä iskias-vaiva paheni siihen pisteeseen että joudun nyt saikulle. Siksi virallinen ultraus tehdään huomenna, jotta lääkäri voi kirjoittaa saikkulappua. Päästiin silti tänään kurkistamaan pikkuista:p jotta isukkikin pääsi näkemään vauvelin.
Kovasti oli vahvistunut piirteet viimeisimmästä, luut näkyi selvästi ja pikapuolisesti kaikki oli oikeilla paikoillaan. Istukka on navan kohdalla etuseinässä, siksipä potkut tuntuu kyljissä eniten.
Palaan huomenna asiaan jos saadaan selville kumpiko on tulossa. Tyttöä niin toivoisin(y)

Vaivoja on siis ihan uskomaton määrä, vaikea sanoa nauttivansa raskaudesta. Iskias tuikkii niin että jalka lähtee alta, ruoansulatus ei pelaa..turvottaa, närästää, mahaa polttelee..Iho on paremmassa kunnossa kuin koskaan, jos jostakin pitää positiiviset etsiä:rolleyes:

Vaatteita olen alkanut hamstraamaan, perus beige/valkoista, jotakin tumman punaista. Lakkeja joka värissä, sattui olemaan Prisman ale-korissa 1€/ kpl. Yöhaalaria, puolipotkareita, bodyjä..ostan sitten ne tyttö/poikavärit kunhan selviää.

Onko teillä pulssi jumpsuttanut niin että se kuuluu korvissa? Mulla sekin vielä lisänä, että pulssi kuuluu oikeassa korvassa kun pikkuisenkin hengästyy. hmm. Verenpaine on kyllä ihan normaali..

Voi, ei vikalista :eek: toivon että tämä vielä iloksi muuttuisi!!!
 
IMN
Mulla ainakin on ollut pulssi kauhean korkea koko raskauden. Nyt oon parina päivänä porukoilla käydessä mittaillut verenpainetta, joka taas tuntuu olevan paljon matalampi kuin aiemmin (n) keskimäärin jotain 108/66. Eihän tuo taida vielä huolestuttavan matala olla, mutta huomattavasti matalampi kuin aiemmin..

Laureliille onnea hyvistä ultrauutisista! :) Toivottavasti saatte huomenna sen sukupuolenkin selville. Ja tänne heti sitten infoa ;)
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Ultra meni hyvin ja vauvalla oli kaikki niinkuin pitääkin :love: Sukupuolikin tuli selväksi ja oma arvaukseni meni kyllä niin metsään :D Eli vahva poikalupaus saatiin ja itkuhan siinä pääsi, kun kuuli, että kaikki oli hyvin ja nyt meidän tyttöjoukon jatkeeksi saadaan poika :love: Nyt vaan onkin opetteleminen siihen ajatukseen, että poikaa odotetaan ja vaatevarastot menee täysin uusiksi. Kaikki pieneksi jääneet haalarit ym. pitää laittaa myyntiin :p istukka sijaitsi etuseinässä, niinkuin arvelin. Onneksi ei ollut kohdunsuun päällä, joten ei kuulemma huolta, että tarvis mitään erityistoimenpiteitä. (y)

Hammaskivenpoistosta, nooh, ei kai se niin mukavaa oo, mut en mää muista, että se nyt oikeesti kipeetä ottais. :D Toki jokaisella eri kokemukset ja ei se mitään herkkuakaan oo.

Laurelii, eihän sulla oo hemppa alhanen? Mulla suhisee korvissa ja pulssi jumputtaa samoin, jos hb on liian alhainen. Tehän saatte oikein tupla tsekkauksen, onpas kivaa :)

Imn, tehän nukuttu tiiviisti :D mutta tiivis tunnelmahan se parasta on (y) täytyypä kurkata henkkamaukan nettisivut :p

 
IMN
Alisa Onnea poikalupauksesta! :) pojan ja tytön kasvattaminen, ihan konkreettinen hoitaminenkin eroaa kyllä toisistaan kuin yö ja päivä :D ainakin meidän lapset on olleet luonteenpiirteitä myöten aivan erilaisia pakkauksia. Pojat on äidin mussukoita ja toisaalta taas hirveän suojelevia äitiään kohtaan :) <3

Tiivisti joo nukutaan, se kai selittää lapsiluvunkin :LOL:
 
alisa huippua että saatte pojan!eikö Se oo jo ihan epätodennäköistä jos kaks edellistä on tyttöjä ;)

voi ei näitä ultria alkaa nyt oleen teillä kaikilla.mun Pitäis olla tuolla maaliskuisissa niin olisin ekojen joukossa eikä olis sit lopulta jo ihan kärsimätön olo :D
 
Täällä koettu raskauden eka säikähdys, kun illalla seksin jälkeen tuli verta.
Itse olin aika rauhallisilla mielin, koska ei sitä nyt solkenaan vuotanut, eikä mihinkään sattunut, mutta mies oli selkeästi hyvin järkyttynyt. :unsure:
Saas nähdä alkoiko tästä sitten loppuraskauden kestävä selibaatti, harmittais kyllä vietävästi kun haluja on vielä ja on tottunu useita kertoja viikossa harrasteleen väsymyksestä ja päänsäryistä huolimatta :giggle:

IMN kiva että sait päänsärkyihin vastauksen (y) Tuli mieleen että ootko miettiny, että voisko se nuha johtua pölyallergiasta? Jos kerta home ei välttämättä oo syy, kun ootte vaihtanu asuntoa, mutta sama sänky kulkenu mukana.

Onnea kaikille jotka on jo päässy ultrassa ihasteleen uutta tulokasta :love:

Wendys & booris 19+0
 
IMN
Wendys Muistan kun meilläkin mies säikähti kun eka raskaudessa ekan kerran oli lakanoissa verta.. meni kyllä jokunen viikko vakuutellessa että se on ihan vaaratonta.
Pölyallergiaakin oon miettiny, lähinnä itseaiheutettua sellaista :cautious: olin ennen neuroottinen pölyjen pyyhkijä, mutta sitten kun jatkoin opintoja syksyllä 2013 ei enää aika riittänytkään siihen jatkuvaan jynssäämiseen.

6 yötä ultraan, ei sillä että laskisin :ROFLMAO: mutta hei, tää ultra kuitenki on kans tuomio asunnon vaihdolle mikäli pojan vehkeet siellä näkyy. Lupa jännittää :rolleyes:
 
Saa nyt nähdä saako tuon ukon enää vakuuteltua puuhiin. Hän kun sanoi jo silloin kun lasta alettiin tehdä, ettei sillon hänen exän raskauden aikana peittoa heiluteltu, kun oli liikaa mielikuvia tulokkaasta ja kun toinen oli niin kipeä.
Tästäkin (kuten monesta muustakin asiasta) totesin että minä olen eri ihminen, ja seksiä harrastetaan niin kauan kun se on molempien mielestä mukavaa. Toivon vaan että se raja ei nyt mene tässä, vielä olis puolet kuitenkin jäljellä. Omaa päätä ainakin auttaa se että toinen vielä haluaa mua, vaikka itellä on ihan valas olo ;)

Luulis että jos se olis pölyallergiaa, niin se sängyn vaihtaminen helpottais oireita. jos mahdollista, vaihda myös tyynyt (y)
 

Yhteistyössä