Kattsu Tervetuloa mukaan!
Kiva että uusia tulee vielä tässäkin vaiheessa
Meilläkin on
ulkovaloja jo laitettu, ois muuten niin kauhean pimeän näköistä. Lunta on kyllä tullut useampina päivinä ihan kunnon kerroskin, mutta aina se tuppaa yön/aamun aikana sulamaan pois
Mulle nuo ulkovalot on henki ja elämä, vielä pitäis muutamat ostaa lisää pensaisiin ja etuovelle niin ois melko bueno
Keijunkainen Mulla ei ees "kesäraskaus" auttanu atopiaan, vaan oli ehkä kahta kauheampi. Mulla siitepölyallergiat laukaisee myös ihottuman ja se yhdistettynä siihen kauheaan hikoiluun.. taipeet oli ihan rikki ja tulehtuneet
Mutta kyllä tää kuiva ilmakin on yks riesa ihon kanssa. Kuivaa näppyä selkä, rinta ja naama täys
Huomenna ois taas lääkärille
kohdunsuunkontrolli. Melkeen toivon että ois jotain pienenpientä muutosta niin saisi ultrassa varmuuden siihen kasvuasiaankin.. En kyllä luota yhtään siihen että vain rakenneultran perusteella sanotaan kaiken olevan ok, kun aiemmissakaan raskauksissa ei ole niin ollut. Ja jos sinne ultraan pääsen niin pyydän kyllä toista ultraajaa. Tämä joka mun asioita on tässä raskaudessa hoitanut (ts. käännyttänyt lähetteitä takaisin neuvolaan), ei tunnu tajuavan koko kasvuhidastuma-asiasta mitään.. ainakaan sen perusteella mitä oon hänen kans puhunut.
Toinen stressattava asia huomisessa neuvolassa on
punnitus.. Mulle on siis 13 viikossa (rv16 jälkeen) tullut painoa vain 1,5kg. Yhteensä kyllä tullut 6kg, joka on ihan ok. Edellisissä raskauksissa on tähän mennessä tullut jo 10kg
Toivottavasti täti uskoo, että syön kyllä ihan tarpeeksi, mutta aineenvaihdunta vaan on vähän turhan nopeaa
Niin, ja korvatulehduksenkin pukkasi päälle. Monta päivää oikea korva on tinnittänyt ja aamulla sängystä noustessa siitä kuului iso
POKS. En viittiny tänään lähtä lääkäriin, vaan aattelin panadolin voimalla kestää huomiseen asti. Mulla oli elämäni eka korvatulehdus tammi-helmikuussa ja nyt sitten toinen. Putkitukseenko sitä vielä tällä iällä joutuu
Mulle on tainnu jo iskeä se
loppuraskauden väsymys.. Vaan olihan ne alku- ja keskiraskaudenkin väsymykset jossakin vaiheessa
Yhtä väsymystä ja kolotusta tää kolmas raskaus.. Eka raskaus meni oksentaessa, toinen finnejä puristellessa ja kortisonivoiteen kans läträtessä. Neljättä kertaa en taida uskaltaa tähän leikkiin lähtäkkään
Oon niin kyllästyny koko raskaana olemiseen ja tahon vaan synnyttämään! Jännä nähä miten tällä kertaa menee, kun aiemmatkin oli niin erilaisia kokemuksia
Uskoisin että nopeaa ainakin tulee..
Siitä tulikin mieleen että näin viime yönä unta, jossa kirjoitin tänne tosi pitkää viestiä, joka alkoi suurinpiirtein näin; "Viime viikolla, rv33, meille syntyi pieni tyttö". Vaikea ollu unohtaa tuo uni
Ai niin, tänään poksuu jo
29+0! Iik, esikoinen syntyi 38+3 ja kuopus 39+4. Saa nähhä vieläkö ollaan kymmenen viikon päästä yhtenä kappaleena
Paitsi noihin viikkoihinhan looginen jatkumo ois 40+5...