Imn, mulla vähän sama, että koko raskaana oloon oon jo niin kyllästynyt ja tuntuu, että tää on jo niiiiin nähty. Olis vaan ihana, kun vaavi olis jo sylissä. Neljättä kertaa ei täällä taida myöskään tullakkaan
Väsymyksestä, täällä on sitä myös, mutta laitan sen kyllä todella matalan hb:n piikkiin. Jospa se nousis, niin helpottais omakin olo. Sykekin huitelee korkeita lukemia tuon hb:n vuoksi
Tähkä, mullakin paino nousdu edellisissä 10 ja 12kg, nyt epäilen että enemmän tulee. Painoa tullu tähän mennessä se 7 kg ja tällä herkuttelulla lisää on tulossa. Onneks on noita päiviä, että joutuu sokereita tarkkailla, niin sillon on pakko jättää herkut väliin
Wendy, meillä tulee ylim. ultra viikon 37 paikkeilla, jos radi dg tulee. Siinä katsotaan ettei vauva ole liian isoksi päässyt kasvamaan. Samalla taitaa lääkäri tutkia alapään tilanteenkin.
Vakuutuksista, otin just pohjolalta, siellä muidenkin vakuutukset. Vakuutus oli hieman muuttunut ja nyt minäkin olen vakuutettu vauvan syntymään asti. Eli jos joudun sairaalasn vuodelepoon tai ylimääräisiin maksullisiin tutkimuksiin, niin saan vakuutuksesta hakea korvauksia. Itse koottiin vakuutus ja nyt siihen sai vielä -30% alea, joten ekalle vuodelle jäi hinnaksi 219€ ja siinä oli mukana vaikka mitä. Eli ei ollenkaan paha. Osa oli 50€ ja osa 100€ omavastuilla.
Ninami, mitä rautaa syöt? Olisko merkin vaihto paikallaan? Ite kuulin, että maltofer tipat on tehokkaita ja niitä saa ottaa 60tippas eli 200mg vai mitä tksikköä ne onkaan,rautaa päivässä. Suosittelen vaihtamaan ja nostamaan annosta, jos maha vain kestää.
Mulla flunssa alkaa helpottaa, vaikkei olekaan kokonaan parantunut. Viikon saikku teki hyvää, vaikka tuntu, että tuo makaaminen aiheutti vain lisää supistuksia.