Heii..
Nuista vaatehankinnoista, ollaan äitin kanssa kirpparilta jonkusen verran osteltu ja kun sain tietää pojun olevan tulossa oli pakko käyä ihan poikavaatteita ostamassa
Parhaimmat löysin Lindexiltä, h&M:llä ihan huono valikoima.
Vihdoinkin saatiin vaunut ostettua, käytettynä tosin mutta hyvät on. Meinasin jo tuskastua ku ei löytynyt mitään mikä oisi miellyttänyt. Kaikki muu onkin sitten vielä hankkimatta mutta pitäisi saada ystävältä.
Hammastarkastuksessa kävin minäkin tänään ja reikiähän sieltä löytyi kaksin kappalein, ientulehdus ja hammaskiveä. Sain lääkärille paikkausajan vasta joulukuulle. Siellä onki sitten kaksi ihanaa odottamassa joulukuussa, sokerirasitus ja hammaslääkäri
Voinnista sen verta että nyt on taas alkanut kivistää ja särkeä mahaa, olihan tuossa jo varmaan kuukausi ilman kipua. Masu on kasvanut isoksi ja on hankalaa kumartua, saatikka yrittää nostaa mitää lattialta. Selkäkivutkin on vieläkin eikä loppua näy. Töissä alkaa olemaan hankalaa kun ei voi oikeastaan mitään nostaa ja kumartelu ei käy, ne kun kumminkin suurimmaksi osaksi kuuluu työhöni. Olen kyllä jo sanonut töissä ettei kannata joulukuussa laskee mitään minun varaan kun en varmaan voi olla töissä kun siloin vuoden kiirein aika eikä minusta siellä tämmösenä mitään hyötyä ole. Vielä pakko sinnitellä kun en vielä halua sairaslomalle.
Potkuja tuntuu jo joka päivä, välillä on rauhallisempiakin päiviä ettei paljoa tunnu kuin pari potkua. Liikkuminen näkyy jo ja mieskin tuntee jos potkut, eilen kuunteli pää masulla ja saikin sitten monotusta suoraan korvaan
Huhhuh tulipa paljon tekstiä, pitäisi kirjotella useammin
ninami & pätkis 21+5
P.S Tässä ois mun hirmu mahasta kuva, laittakaas työkin kuvia!
http://aijaa.com/wRoaMr