Huh, kun on taas jäänyt pitkä väli siitä, kun olen kirjoittanut. Pahoittelut. Jotenkin ei oo raskaus kuitenkaan ollut päällimmäisenä mielessä, vaikka vasta ensimmäistä odottaa. Toki liikkeitä tunnustelen päivittäin ja näin, mutta muussa elämässä on sen verran ollut ohjelmaa, ettei ole ehtinyt raskauteen uppoutua. Viikot vierii tasaiseen tahtiin eteenpäin.
Isyyspakkausta en varsinaisesti ole suunnitellut, mutta ostin hääpäivälahjaksi miehelle tuon vauva omistajan opas -kirjan. Vaikuttaa hyvältä
(ite luin...)
Kohta pitäis alkaa varmaan oikeesti haalimaan vaatteita.
Äitiyspakkaus tuli ja sitä oon pariin otteeseen hypistellyt. Siinä on kuitenkin tosi vähän ihan pienen vauvan vaatteita, joten kaipa niitä pitäis sit todella hankkia.
Otin eilen yhtäkkisiä tyhjennysharjoituksia vartin vatsakivun jälkeen..
Nytpä en vaan tiedä oliko kyseessä
vatsatauti vai raskauspahoinvointi. Ei sopinut oikeen kumpaankaan kunnolla. Ei kellään muulla ole mitään ollu, mut ei ollut sitä kuvotusoloa, kuin raskauspahoinvoinnissa mulla on ollut. No onneks aamulla vetelin aamupalaa jo aivan tyytyväisenä.
Viikkoja on jo 25+3, tiistaina olisi
sokerirasitus edessä... Yök. Oon muutenkin tosi herkkä sille, että sokerit heittelevät niin odotan, että toi on jotain kamalaa. Lääkärineuvolaan on vielä melkein kolme viikkoa. Onneksi liikkeet tuntuvat hyvin päivittäin niin eipä siinä neuvolassa mitään erityistä tapahdu. Yhtenä aamuna oli rauhallisempaa ja hieman huolestuinkin jo, mutta kun vain ehdin ruokailemaan paremmin taas tuli voltteja...
Olin just edeltävästi ehtinyt pohtia, että mihinköhän solmuun tuo vauva noiden volttien avulla tuon napanuoran saa niin tottakai säikäytti tuo rauhallisuus. Onneksi ei oo jatkunut.
Paino on noussut viimeviikkoina aivan törkeästi. Olen kyllä syönyt kuten ennenkin, mutta tullut melkein kilo/viikko. Nyt jo yhteensä 6kg. Alkuraskaudessa kun oli 16 viikolle asti 0 kg ja nyt sit tää on ottanut tällasen superkirin... hmph.