Laurelii Tuon takia itekki alan kallistua rocker napperin puoleen kun siitä saa sen kehdonkin
Jos (ja kun) tulee vaikeampia öitä niin saa sitten nostettua sen sängyn viereen keinuteltavaksi. Meillä tulee pinnasänky näin alkuun meidän makuuhuoneeseen, jossa lapset tykkää päivisin katella elokuvia. Saa sitten vauvan tuossa kehdossa nukkumaan vaikka kodinhoitohuoneeseen jos ei muualla oo tarpeeks hiljaista
karhukopla Mulla on vaatteissa sellanen mentaliteetti että mieluummin liikaa kuin liian vähän. Monesti kuulee sitä ettei ihan pieniä kannata ostaa kuin parin asukokonaisuuden verran, mutta kyllä se mun mielestä on aika vähän.. Koko 50 on tosi vauvan syntymämitoista riippuvainen koko, mutta 56 on jo sitten pidempään käytössä. 62 on taas jo vastasyntyneelle tosi iso..
Oon kirjanpitooni
merkannu viiskymppisiä ostettavaksi 6 bodya ja samanverran housuja. Siihen sitten lisäksi tietenki yökkärit, sukkikset ym. Kokoa 56 oonkin jo suunnitellu 8kpl bodyja ja housuja. Ostan kuitenkin kirppiksiltä niin paljon ku löytyy, koska ei niissä euron bodeissa paljoa menetä.
Mulla näihin vaikuttaa myös se että tykkään pestä vauvanvaatteet pesuohjeen mukaan 60 asteessa ja hajusteettomilla aineilla, ts. erikseen muista pyykeistä. Niitä pikkuvaatteita saa kertyä aika paljon ennen kuin saa koneen täyteen.. Eli jos joku kolme bodya ois ja pesisin ne joka tai joka toinen päivä, niin se vaatteissa säästetty raha palais kyllä jo pesukoneen viemään sähköön ja veteen
Keijunkainen Voi kun itsekin jaksaisin
Meillä on tommonen suvussa kiertänyt pinnis, jota en todellakaan raaski vaihtaa pois. Se kuitenkin on jo muutamat hampaaniskut saanut osakseen ja värikin on tollanen vaalea pähkinä, kun valkoinen taas sopisi meille paremmin.. En vaan millään jaksa alkaa hiomaan ja maalaamaan