Helmikuun Helmiäiset 2016 lokakuussa

Heips, voisko seuraavaan listaukseen laittaa yhden lapsukaisen lisää: 17.2.2016 shake*1.lapsi*28v*LKS ? En saanut mitenkään tuota huomiovärjättyä, mutta jos sen hoksaisi poimia...

Näköjään muillakin tutun kuuloisia oireita. Yöunet jää vähäisiksi, onneksi työt alkaa arkisin jo klo 6... liitoskipuja ja lantion/lonkan seudulla muitakin kipuja alkaa olla ihan tosissaan! Miulla on fyysinen työ enkä todellakaan pystyisi sitä tekemään ilman tukivyötä- kun kotona otan sen pois niin tuntuu, että halvaannun ihan just... tänään säikäytti myös tumma veritippa pöksyissä, mutta soitin LKS neuvontaan niin siellä sanottiin että vielä voi seurailla. Jos tulisi yhtään lisää, niin lähtisin kyllä tarkastettavaksi vaikka väkisin! Onneksi tiistaina on jo neuvola...
 
IMN
shake Tervetuloa! :)

minemalle onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Kävin tossa äsken "tuhlaamassa" äitiysavustusta.. Jostakin syystä tuli hirveä ahdistus ja huono omatunto vauvanvaateosastoilla kun en löytänyt mitään, eikä oikeastaan kiinnostanut edes penkoa.. Löysin kuitenkin pienen pipon ja parit pikkuleggarit. Jossakin välissä on varmaan pakko ryhdistäytyä ja lähteä oikeasti ostamalla ostamaan tuota hankintalistaa lyhyemmäksi. Nyt vaan ei energia riitä.. Oon tässä vaiheessa jotenkin totaalikyllästynyt koko raskauteen väsymyksineen, supisteluineen kaikkineen.
Kokoa isommat rintsikat jouduin kyllä taas ostamaan :whistle:
 
Äh, en ole miekään saanut hankittua vauvalle mitään vielä. Onneksi tärkeimmät on, mutta jotenkin tuntuu, ettei niitä vähäisiäkään saa nyt hankituksi. Pinnasänkyyn pitäisi reunapehmuste ostaa, mutta kun ei millään haluaisi siihen hurjasti rahaa sijoittaa eikä ole kyllä kivaakaan löytynyt. Harsoja pitäisi myös hankkia, vaan kun me ei sitä sukupuolta haluttu kysyä, niin niidenkin pitäisi sitten olla neutraaleja. =/ Jospa tuo hemoglobiini lähtisi nyt raudan myötä nousuun, että jaksaisi edes jotain tehdä. Kiva tuolle esikoiselle, kun äiti on puolinukuksissa koko ajan. =(
 
IMN
Mulla onnistui tänään innostua edes sen verran että lyhensin tuon hoitoalustan tasolle sopivaksi ja suunnittelin vähän huonejärjestystä. Innostuin kans haaveilemaan siitä kun ehkä noin vuoden päästä pääsen sisustamaan meidän prinsessoille yhteistä huonetta :love: vaatteita olin kans menossa varastosta penkomaan mutta tottakai ne oli nostettu ylimmälle hyllylle niin enpä viitsinyt lähteä kiipeämään..
Jospa se vauvahuuma ja pesänrakennusvietti taas sieltä pikkuhiljaa palailisi :) huomenna soittelen neuvolaan noista supistuksista ja keskusneuvolasta ajattelin kysäistä siitä kasvukontrollista..
 
Me hommattiin Emmaljungan Vikingit ja ilman käyttökokemusta oon kyllä ihan ihastunu niihin. Brioista en sano mitään pahaa kun ei niistäkään kokemusta, mut kaupassa kokeilun perusteella vaan ite tykästyin Emmaljungiin enemmän. Oli aika näppärän kapeet, mut jämäkän oloset. Otettiin kylläkin eri vaunukopalla mikä niihin normaalisti kuuluu :)

Mä oon vaatehankintoja tehny jo jonkin verran, mut paljon muuta ei oo tullu ostettua. Paitsi nuo vaunut.. Tuntuu vaan et ne isommat tavarat haluu ostaa sit lähempänä loppuaikaa :D Sit pitäis netistä kaivaa joku lista mitä kaikkee tarvii hankkia tuteista ja harsoista lähtien, oon noista ihan pihalla..
 
Hankinnoista, meillä kaikki muu jo on, mutta nuo poikien vaatteet on aika minimissä. Nyt oon muutamat 50-56cm ostellu/tilannu. Sukkia ja yökkäreitä pitäis ainakin hommata. Tyttöjen jäljiltä on pieniä valkoisia bodeja, joten ne ainakin tulee käyttöön.

Mää laitoin pe äitiysloma ym. Hakemukset menemään, rahalla ei ois kiire, tulee kun tulee. Pelkään, että ruhlaan sen johonkin laskuihin tms. Olis kiva ostaa vauvalle jotakin "järkevää"/tarpeellista.

Onnea taas hyvistä uä-kuulumisista kaikille! :love:

Mää oon täällä viikonlopun pessy meidän ikkunoita. Yläkerta on valmis ja alakerrasra pitäis saada vielä ainakin kuistin ikkunat pestyä joka välistä. Seuraavaa inspistä ootellessa. :D Mää en ikinä jaksa pestä meidän ikkunoita yhdellä kertaa, kun niitä löytyy 27 tästä talosta :whistle:

Mitä mieltä muuten ootte, voiko omalle lapselle laittaa esim. Vauvan äidin tai isän sukulaisten/serkkujen nimiä? Jotenkin se tuntuu hassulta, mutta ku en muutakaan hyvää nimeä keksi kuin mun serkun nimen jonka kelpuuttaisin :giggle:

Mää oon niin onnellinen, että mua on supistellu paljon vähemmän kuin edellisissä raskauksissa. Joka päivä nytkin tulee muutama, mut siihen ne on toistaiseksi jääny (paitsi yhtenä päivänä). Jospa pääsisin helpommalla ja vähemmällä ressaamisella nyt.

Alisa&Hippu 24+2
 
Tuo nimiasia on varmaan ihan tapauskohtaista. Minusta voi laittaa tutun nimen ja minun puolestani mun tai lapseni nimeä saa käyttää uudestaan jos joku tykkää! Vaikka ois kuinka tuttu. Mutta tiiän et toiset vierastaa tätä. Voisitko kysyä suoraan serkulta mitä hän tuumaisi asiasta? Vai onko serkun mielipiteellä kuitenkaan väliä jos itse nimestä pidät?
 
IMN
Mun mielestä jos sukulainen ei oo läheinen niin ei oo mitään haittaa vaikka ois sama nimi :) Meidän tytön toinen nimi on sama kuin serkkuni, jonka tosin näin ekaa kertaa ikinä vasta tänä kesänä mummon hautajaisissa.. Eli sama kuin ois jonkun puolitutun nimi. Ei oo mitään sellaista mielikuvaa, jonka vuoksi kyseisestä nimestä tulisi ekana mieleen serkkuni, ja siinä menee mulla se raja :)

Mulla muuten kävi just noin, että iski kunnon masis kun en osannut ostaa vauvalle mitään ja maksoin sitten äitiysavustuksella laskuja pois.. Ens viikolla uus yritys jos naapurikylän kauppakeskuksesta löytäisi jotain.

Fiona Me kerättiin lokakuisissa 2012 sellaista listaa ihan kaikesta mitä vastasyntyneelle on hyvä varata valmiiksi. Voisin koittaa kaivella sen valmiin listan tuolta vanhoista ketjuista :)

Mulla taas ei Emmaljungista oo kokemusta muuten kuin kavereiden lasten sellaisissa työntelystä. Mun mieleen on kevyemmät vaunut, jotka kuitenkin sopii niin kaupunki- kuin mökkikäyttöönkin, ja siksi nuo Brio Singit (nykyiset Smilet) on meille parhaat :) Smileissa ja Singeissä ei juuri muuta eroa oo kuin tuo ratasosan ulkonäkö. Etenkin kun vaunukoppa- ja ratasosa on erilliset, niin menee sitten rataskäytössäkin ihan matkarattaista, eikä oo tullu tarvetta vaihtaa sirompiin. Plussaa kans siitä kuinka pieneen tilaan menee säilytyksessä. Ilmakumirenkaista en itse oikein tykkää ja Smileissa/Singeissähän on umpikumit :) Brio Primo -kaukalokaan ei tarvitse mitään erillisiä adaptereita, vaan se menee samoihin kiinnikkeisiin kuin koppa ja ratasosakin.


Jälleen supistaa, joten taidan kellahtaa sänkyyn.. En kyllä meinaa nykyään saada yöllä nukuttua kun koko yön jännäilen että tuleeko anoppilasta soitto ja sitä myötä äkkilähtö sinne päin :D Miehen siskon laskettu aika meni jo keskiviikkona, joten millon tahansa voi alkaa tapahtua :rolleyes: Me ollaan nyt ainoat sairaalakuskit perjantaihin asti..
 
Imn, kallistun ulkonäöllisesti noihin brioihin, ainoa vaan mistä en tykkää on se kaukalo, saakohan noihin adaptereilla mitään muuta vaihtoehtoa kiinni? :/

Oon nimittäin katsellut kaupassa tuota cybexin cloud Q kaukaloa, se on ihana, mieskin jopa näytti vihreää valoa että ostetaan, vaikka hiukan kalliimmpi onkin. me ei oteta äitiyspakkausta tällä kertaa joten ne rahat sijoitetaan kunnon kaukaloon..
Onko muita kaukalo suosituksia? Näissä oon ihan ensikertalainen sillä viimeksi pojalla oli käytössä vanha tutulta sen kummempia ajattelematta saatu kaukalo. :D

Maxicosi pebble ja cabriofix on vissiin saanut ihan mukavat arvosanat, onko käytössä millainen?
Samaten tuo cybexin aton q ja aton 4 on kivoja.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon noitten talvivaatehenkintojen suhteen ihan umpikujassa. Olin ajatellu etten ihan pientä toppapukua vauvalle hommais, vaan käyttäisin lämpöpussia. No sen meinasin kuitenkin hommata vaan fleece-kaukalopussin, eli sitten ei ois mitään toppaa. Tosin etelässä asutaan ja laskettu aika helmikuun lopussa, niin tarviiko sitä edes olla? Pitäiskö se toppapuku kumminkin hankkia kokoa 56 tai 62 (äp:n puku on niin iso) vai mieluummin vaunuihin joku untuva-lämpöpussi sen fleecepussin lisäks. Oon ihan solmussa! :D
 
Viimeksi muokattu:
Fiona me asustellaan Oulun liepeillä ja lopputalvet täällä on tosi vaihtelevia, joskus kylmää joskus ei. Ensin mietin että pärjään pelkällä kevyemmällä puvulla mutta löysin niin ihanan kevyttoppapuvun käytettynä että ostin sen luultavasti vain helmi-maaliskuuksi käyttöön, lisäksi vaunuun ja kaukaloon ostan sen wallaboon pussukan kevääksi jolloin mennään kevyemmällä vaatetuksella.
 
IMN
Surusilmät En kyllä osaa sanoa saako.. varmaan kannattaa käydä jossain lastentarvikeliikkeessä kysymässä/testaamassa saako muiden merkkien adaptereita passaamaan runkoon :)

Fiona Minäkin ekana aattelin etten osta toppapukua, mutta päädyin sitten kuitenkin ostamaan Lassien käytetyn toppapuvun kokoa 50. Lassie on melko reilua mitoitusta ja tuo menee kyllä vielä sille 2-3kk ikäisellekin :) kannattaa verrata eri toppiskokoja vaikka koon 50-56 yökkäreihin, niin on helpompi huomata kuinka isoja nuo toppikset tosiaan on :) 62 kuulostaa helmivauvalle melko isolta, uskoisin että alkukesän vaatetus on enemmän tuota kokoluokkaa.
Meillä nyt on ulkovaatetusta kasassa tuo toppapuku, wallaboo-kaukalopussi, äp-makuupussi ja lapselta lapselle kiertänyt nallepuku. Jos näyttää että tulee kylmä talvi niin hommaan vielä villa- tai fleecehaalarin. Mieluummin liikaa kuin liian vähän :) noista saakin aika hyvin yhdisteltyä just sellasen vaatetuksen kuin ilma vaatii.
Kannattaa muistaa että käytetyistä vauvanvaatteista/tarvikkeista saa aika hyvin omansa takaisin. Maksoin tuosta toppiksesta kympin ja varmasti saan sillä kympillä sen sitten myytyä poiskin :)
 
Luulin että tää keskiaika olis seesteistä aikaa, mutta mä oon ainaki hirveen alakuloinen ja heikkovointinen. Tai ainakin tuntuu siltä. Onneks vauva potkuillaan muistuttaa mitä varten tässä kärsitään ☆ ♡

Pitäis vaunit vielä hankkia isoimmista ostoksista. Kaukalo on Brion. Pinnasänky oottaa kasaamista, hoitopöytä on jo paikoillaan. Vaatteita oon hankkinut sen verran että muutama paksumpi haalari löytyy ja pikkuvaatteita. Onneks äiti on aika lahjakas ostelemaan kaikenlaista, ettei omat rahat mee. :D aika paljon on onneks löytynyt kirppiksiltäkin, ihan pikkuvaatteita. Olis ihan hyvä semmonen lista missä olis mitä sitä oikeesti tarvittee, varsinkin näin esikoisen kohdalla :)

Mulla olis vielä loppurutistus koulun kanssa ennen vauvan syntymää. Jouluna on paperit kädessä jos saan viimeisen harjoittelun käytyä olojen puolesta. Sit saa jäädä hyvillä mielin kotiin pikkuisen kanssa.

Ootte kyllä ihanan positiivisia! Mä vaan synkistelen :D

23+1
 
Täällä kanssa ollaan ihan solmussa vaunujen ja kaukaloiden kanssa. Niitä on niin monenlaisia! :confused: Täytyy kai vaan valita joku malli, joka tuntuu itsestä hyvältä ja sopii sellaiseen käyttöön mitä itsellä tulee olemaan ja päätyä sitten vaan johonkin ratkasuun.:LOL:

Talvivaatteiksi oon hankkinut tähän mennessä vaan sen käytetyn kaukalopussin. Nallepukua etsin vielä käytettynä, kun en viitsi uutena ostaa. Sitten oon neulonut nyt toukkapussin ihan alkuaikoja varten sekä pikkuiset villasukat ja lapaset ilman peukaloita. Vielä pitäisi väsätä myssy ja villahaalari, malleja on vaan niin miljoona että valinnassa menee ikuisuus.:X3:

Kannatan isosti sellaista hankintalistaa, meille ensikertalaisille on siitä varmasti iloa.(y) Törmäsin jossain vaiheessa lähiömutsin blogissa tällaiseen listaukseen, tästä voi kanssa rakennella itselleen jotain pohjaa:
http://www.mutsiavautuu.com/2014/09/mita-tarvikkeita-vastasyntynyt-vauva.html

Viikonlopun lepäily auttoi supisteluihin, joskin pitihän sitä eilen vielä testata varttitunnin kävelyllä mitä tapahtuu, ja kiristelyä ja poltteluahan siitä seurasi.(n) Täytyy mennä työterveyteen jos pahenee/jatkuu. Näihin ei taida auttaa muu kuin kunnon lepo.:barefoot:

Muita vaivoja ei onneksi ole, koko ajan piinaava närästyskin tuntuu jo niin arkipäiväiseltä, että en jaksa sitä edes ajatella. Huomasin kuitenkin, että maitotuotteet sitä ainakin aiheuttaa.

Ainiin, tänään lähtee rv 22 käyntiin!:)
 
Kohta iskee paniikki, kun teillä kaikilla on jo kaikkea hommattua ja mietittynä :confused: meillä on kaukalo ja jotain random vaatteita miljoonaa eri kokoa, kaikki pitäis saada järjestettyä paikoilleen että tietäisi mitä on ja kuinka paljon MUTTA kun ei oo sitä paikkaa mihin laittaa :mad: Mies on vasta kuukauden luvannut hommata vaatehuoneeseen hyllytasot, että saadaan tavarat paikalleen tuolta tulevasta lastenhuoneesta ja sais ruveta laittamaan sitä kuntoon ja hakea hoitopöytää+sänkyä+kaikkea muuta tarvittavaa mutta kun ei.........! Hermo menee ja isäntä ei ymmärrä tehdä asialle mitään vaikka suoraan sanoo/pyytää/käskee. Ja sitten kehtaa vielä ihmetellä miks oon niin kireä o_O

Anteeksi avautuminen mutta ärsyttää kun ei mikään etene :unsure:

Sisko onneksi ratkaisi mun toppahaalari vai lämpöpussi -ongelman! Se oli ostanu meille söpön Lassien toppahaalarin, niin nyt voin itte ostaa lämpöpussin ja tadaa, sitte onkin molemmat :LOL: seuraava ongelma onki sitten varmaan vaunut, joita aloin ekaa kertaa tutkia vasta viikonloppuna... Ja voi elämä kun onkin mietittävää niiden kans :eek:

Varasin tänään ajan sokerirasitukseenkin, viikon päästä pääsee maistamaan sitä herkkulitkua josta kaikki puhuu :cautious:
 
IMN
Soitin tuossa äsken neuvolaan niistä suppareista. Meidän neuvolassa on lääkäriajat tosi tiukilla näin syyslomaviikolla, joten aika ois mennyt vasta ens viikolle. Päädyttiin sitten siihen että pidetään tuo kahden viikon päässä oleva aika, ja jos ennen sitä tulee kovia supisteluita niin pitää lähteä akuuttipäivystykseen. Nyt sitten pitää ottaa levon kannalta, joka onneksi onnistuu näin eskarilaisen syysloman aikana liiankin hyvin :whistle:
Keskusneuvolaan myös soitin siitä kasvukontrolliasiasta. Selitin huoleni th:lle ja hän ymmärsi hyvin miksi haluaisin edes sen yhden tsekkauksen johonkin väliin. Nyt oottelen että th on konsultoinut lääkäriä ja ottaa sitten muhun uudestaan yhteyttä :) Kuulosti siltä että aikoo keinolla millä hyvänsä puhua mulle ajan :rolleyes:

Voi helmijenni, mulla on ihan samanlaisia fiiliksiä suurimman osan aikaa.. :( Koko päivän vaan oottelen että pääsen illalla nukkumaan ja ajatus vauvan tulosta tuntuu jotenkin tosi stressaavalta, vaikka kovasti tottakai odotankin pienen syntymää. Ja kuten Karmaliinillakin, tuntuu ettei mikään etene. Hankintoja on kyllä tehtynä paljonkin, mutta kun niitä ei saa järjesteltyä mihinkään! Ekana pitäis löytää meille uus sänky, että saataisiin hommattua vauvan vaatteille lipasto, sitten vasta voi laittaa pinnasängyn paikoilleen ja järjestää muuta pikkutilpehööriä.

Oon nyt kolunnut noita aiempia ketjuja läpi silloiselle rv26 asti, enkä oo vielä löytäny sitä listaa :D Jatkan etsintöjä kunhan ehdin :) Tietenkin tännekin vois väsätä jokainen jotain listaa! Ne kun on aina niin elämäntavoista riippuvaisia asioita, ettei kahta täysin identtistä listaa varmasti löydy :) Tässä nyt näitä pieniä hankintoja mitä mulle tulee ihan päällimmäisenä mieleen:
  • Harsoja väh. 8kpl. Niitä ei voi olla liikaa.
  • Hoitotuotteet; talkki, perusvoide, sinkkivoide, vauvaöljy, kylpysaippua, kosteuspyyhkeet, vanupuikot ja -laput.
  • Vaipat tottakai.
  • Nenäfrida tai jokin muu räänimijä.
  • Ainakin yksi tutti ihan varmuuden vuoksi
  • Tuttipulloja pari kipaletta. Vaikka imettäisikin, niin vedenjuontiin nää on aika välttämättömiä. Meidän lapsille kertyi paljon sammasta suuhun ja vettä meni aika paljonkin.
  • D-vitamiinitipat voi hankkia valmiiksi.
  • Hiusharja. Päänahan karstanpoistoon paras keino on runsas vauvaöljy/perusvoide, jonka annetaan "hautua" päässä hetken aikaa ja sen jälkeen harjataan pois. Tämä siis vaikkei hiuksia vielä löytyisikään :D
  • Pyllypyyhkeet! Näitä joutuu pesemään niin usein, että kannattaa hankkia tarkoitukseen ihan omansa, ellei halua niiden parhaiden pyyhkeidensä muuttuvan koviksi, harmaiksi koppuroiksi.
  • Huppupyyhkeet on olleet meidän lapsilla käytössä ihan vastasyntyneestä muutaman vuoden ikäisiksi saakka.
  • Viltti, lampaantalja tms. "laskupaikka" vauvalle. Monet vauvat nauttii lattialla olosta jo ihan pienenä ja kylmään vuodenaikaan syntyvillä voi lattianrajassa olla melko vilpoista.
  • Särkylääkkeet on aina hyvä löytyä kaapista.
Äidille:
  • Liivinsuojia
  • Siteitä. Isoja. Paljon.
  • Alushousuja. Isoja. Rumia. Paljon. :LOL:
  • Imetysliivejä riittää aluksi parit. Sitä utareiden kokoa ei voi oikein hahmottaa ennen kuin kovin maidonnousuvaihe on ohi. Sama homma imetysvaatteiden kanssa, jotka jää sitten käyttämättä mikäli imetys ei onnistukaan. Nimim. ikuisesti katkera.
  • Nännirasva, lanoliinivoideko oikealta nimeltään? Vaikkei tulisi tarvettakaan niin sama rasva toimii myös rohtuneille huulille (y)
  • Löysiä housuja, joissa viitsii kuitenkin kulkea. Farkkujen käyttäminen tikit toosassa on erittäin epämukavaa.
  • Myös äidille särkylääkkeitä, esimerkiksi edellämainitusta syystä.

Jos tästä nyt jotain alkuhelppiä ois :)
 
Täällä on esikoisen jäljiltä aikalailla kaikki tarvikkeet jäljellä: vaunut, turvakaukalo, sänky, sitteri, hoitoalusta, veljen vaimo toi vklp pieniä vauvan vaatteita takaisin :).
Toki hommatava olis vielä harsoja, ikeasta pieniä pyyhkeitä pepun pesua varten, imetysliivejä, kantoliina, vauvan hoitotuotteet. Ja jotain mitä nyt mieleen tulee..

Täällä on pahoinvointia tai etovaa oloa koko aamupäivän, toivottavasti ei oo pysyvää:unsure::sick:.
 
IMN
Keskusneuvolasta soitettiin ja oli kyllä pieni pettymys.. mua edellisessä raskaudessa hoitanut erikoislääkäri oli sitä mieltä että pelkkä neuvolaseuranta riittää ja sf-mitan perusteella laitetaan sitten lähetettä heille päin mikäli lähtee notkahtamaan. Siitähän ei ainakaan edellisten raskauksien perusteella voi mitään päätellä.. täytyy kai nyt vaan uskoa että vauva kasvaa hyvin eikä kasvu missään vaiheessa pysähdy :( vaikeaa vain olla huolehtimatta.
 
Harmi et niin monella vielä pahoinvointia! Mullakin välillä huonompia päiviä, mut käytännössä ei haittaa suuremmin normaalia elämää. Itekin muistan alkuraskaudessa, miten se pahoinvointi vei mielen ihan matalaks ja negatiivisia ajatuksia oli paljon enemmän! :( Tsemppiä kaikille, jotka joutuu olojen kanssa tappelemaan <3

Kiitos IMN hankintalistasta! Ja kaikki muutkin, jotka ootte jakanu vinkkejä. Vielä tässä on onneks aikaa ja toisekseen ei pidä liikaa stressata etukäteen :)
 
Heissan ja mukavaa uutta viikkoa:p
Täälläkin jo mennään 24+2. Olo on vaihteeksi yllättävän hyvä ja jopa energinen. Alaselän vihlonta jatkuu, mutta niin jatkuu varmuudella sairaslomakin. Torstaina on neuvolalääkäri ja otan puheeksi myös nuo supistelut. Saattaa illallakin supistella kun telkkaria katsoo. Joutuu ihan hengittämään erilailla niiden aikana.

Olen syönyt kuin hevonen, mutta paino ei ole noussut kuukauteen kuin ehkä puoli kiloa. Masu on kyllä kasvanut ja aamuyöllä masussa alkaa melkoinen muljahtelu ja tökkiminen että siihen herää. Päivällä on rauhallista..taitaa olla yöheräilyjä sitten tiedossa mönkiäisen synnyttyä:rolleyes:

Ostin Tinylove 1 in 3 sitterin. Löysin käytettynä edullisesti. Siinä on lelut, musiikit ja värinät :p Jospa olisi sellainen, että siinä sitten lapsonen viihtyisi..
 

Yhteistyössä