Onnea kaikille, jotka saaneet ultrasta hyviä uutisia ja tervetuloa uusille! Ihanaa, että
pirittt sun tilanne alkaa selviämään.
Mulla ei enää kaikki farkut tunnu mukavilta jalassa, varsinkin istuessa tuntuvat painavan ikävästi. Viime viikolla ostin uudet kollarit jotka on ah-niin-löysät-ja-pehmeät
Vauvahankintoja olisi kiva jo tehdä, mutta en vielä taida uskaltaa. Voi olla että saadaan miehen veljen perheeltä turvakaukalo, siinä säästäisi mukavasti. En kyllä edes muista minkä merkkinen se turvakaukalo on, mutta telakka siihen on olemassa
Koko raskaus tuntuu välillä tosi epätodelliselta asialta, kun ei vielä näy eikä juuri tunnukaan. Perjantaina olisi nt-ultra, ja se taitaa alitajuisesti jännittää enemmän kuin ymmärränkään. Viime yönä heräsin kahdesti painajaiseen, joista ensimmäisessä sikiö ei elänyt ja toisessa oli muita ongelmia
Lisäksi heräsin kolme kertaa vessaan ja kerran juomaan, eli kovin hyvin yö ei mennyt muutenkaan. Noin monesti en ole ennen joutunut yöllä käymään vessassa, viime viikkoina on riittänyt yleensä kerran yössä. Uutena oireena on nyt tullut alaselän kipuilu. Oon ilmeiseti joskus nuorena sen loukannut (olin kaupassa töissä ja nosteltiin kaikkea raskasta) ja on vihoitellut aina silloin tällöin. Nyt tuntuu olevan jokapäiväistä. Pitäisi kai vaan jaksaa jumpata alaselän lihaksia, mutta tämöisillä yöunilla jaksaminen on vähän niin ja näin..
Toivon, että saataisiin ultrassa hyviä uutisia, josko se helpottaisi tätä murehtimista.
helmijännäri 12+2