Heipä hei! Hyppään minäkin mukaan!
Täällä ollaan jo niinkin pitkällä, että varhaisultra ja np-ultra on käytynä ja mahasta löytyi yksi sikiö, jolla sydän löi ja jalat vispas.
Viikkoja oli neuvolan tädin laskuihin nähden 6 päivää vähemmän kuin piti, mutta tämän melkein itse arvasinkin, kk-kierto kun on niin pitkä.
Perheessä entuudestaan on 4 lasta, ja tämä tuleva minun kolmanteni. Uusioperhe kuviolla siis mennään, niin hyvässä kuin pahassakin.
Lapsille ja läheisille ollaan jo tulevasta perheenlisäyksestä kerrottu, kaikki muut ovat innoissaan, paitsi minä itse. Raskautta varjostaa huoli tulevasta. Jännitys.
Viimeisestä odotuksesta on 9 vuotta aikaa, ja silloin vauva saapui erilaiseen tilanteeseen, toisen vaippaikäisen kanssa samaan taloon. Ja tottahan se on että pienet lapset pienet huolet, isot lapset isommat huolet, ja nyt niitä isoja lapsia on sitten neljä.
Pahoinvoinnista kärsin vain hetkisen, säännöllisellä syömisellä sain karsittua senkin. Lenkille lähtö on tahmeaa, ja olen laiskistunut kauheesti. väsymys on maksimaalista, ja lidlin feta-juusto kuvottavan hajuista.
Effemia harmeil ja Köpö 11+4 LA 1.2 satks