Hei!
Evaellen, me kanssa tiedetään vauvan syntymäpäivä, mikäli asiat sujuvat suunnitellun mukaisesti. Suunniteltu sektio on varattu tiistaille 29. päivä. Oltiin tänään käymässä äippäpolilla asian suhteen ja kävin myös samalla ostamassa nuo mainitsemasi (muistaakseni se olit sinä...) possunkalliit tukisukat.
ÄippäHKI, kokemuksia ei ole vaavi:n ensisängystä, mutta miehen on tarkoitus käydä vuokraamassa se, kunhan vauva on syntynyt ensin... Tässä taas nostaa tämä iänikuinen taikausko päätään... :ashamed: Neuvolatädinkään kanssa en halunnut sopia mitään kotiintulo tapaamisaikoja, ennen kun tosissaan tiedetään, että vauvalla kaikki hyvin ja suunnitellusti kotiin päästään.
Mä kanssa otin tuossa äsken kunnon päiväunet ja avot, kun on nyt virkeä olo. Epäilen, että mulla oli viime yönä hieman lämmönnousua, kun koko yön palelin ja hikosin vuorotellen... No ei se mikään ihme, sillä mies rähjäs ja itketti mua koko illan, kunnes suutuin niin, että "pärkkele, mitä maassa makaavaa potkit, tajuaisit edes hävetä...". No, aamulla melkoisen nolo mies kömpi sohvaltaviereen nukkumaan... ja täytyy kuitenkin häntä myös ymmärtää, sillä hänelläkin on melkoisen kova stressi päällä useamman asian suhteen.
Rudille myös täältä enkeleitä edelleen matkaan. :hug: :heart: :heart:
Nyt täytyy lähteä "ulkoiluttamaan" koiraa... Käytännössä se tarkoittaa, että koira autoon ja ajan koiratarhaan. Siellä päästän koiran ulos ja istun itse autossa ja vahdin porttia, ettei muita koiria tule samaan aikaan (mikäli tulee, pyydän heitä odottamaan, että saan oman koiran ulos ensin). Meidän koiralla oli se ikävä tapa "syödä" pikku terrierieitä, mikäli ne vähänkin alkoi haastaa sitä... Lisäksi tuo parivuotias uroskoira on niin voimansa tunnossaan, ettei kuuntele mua ollenkaan kun huudan sitä, eli parempi pitää se erillään muista koirista, kun mulla ei ole fyysisiä voimavaroja tällä hetkellä hallita sitä (ja se pentelehän käyttää sitä armotta hyväkseen!). Niin ja jos joku ihmettelee miksi en kävellytä koiraa, niin syy on puhtaasti se, että en pysty enää kävelemään kun reilu sata metriä kerralla. :ashamed:
Pöhinä