Iltoja
Ollu vähä taka-alalla..väsymystä.
Jahvetti
Mulla on nyt tän päivää painanu lonkkia ihan mielettömästi Siis voiko tää liittyy johonki laskeutumiseen tms?? Oon ihan pihalla Etenki oikeen puoleista lonkkaa painaa aika tavalla...
No mulla valvotti tuon tapanen kipu just viime yön, viddu meinas hermo mennä |O Mulla siis issias on tooooosi pahana, mutta se säteilee kankusta alaspäin, takareiteen. Tää on siitä kankun yläkohdasta alaspäin ja sivulla siis, eli lonkkakosse siellä? Ei oikein anatomia hallussa
:ashamed: . Muttalonkkaa mä epäilen. Ja mulla kans oikea nimenomaan pahana. Kaikista eniten alkaa oikeen nykiä, kun menee maate, sama kummalla kyljellä on :kieh: . TOIVOTAAN, että taas tämä uusi oire olisi merkki vaan lähenevästä synnytyksestä |O . Mullakin huomenna täysaikanen, ni sais alkaa tulemaan!!!!
Mä sain nukkua klo16-18 kun isäntä tuli töistä, ai että teki hyvää. Törkee univaje viime yöstä ja eilinen rankka henkisesti, ku kävi pien sääliks ja siihe yö valvottuna, avot, että olin ku zombie tänään. IHana, ku leikki tyttöjen kaa koko illan ja saunottiin, ni teki iltapalat ja laitto nukkumaanki ne.
Suppaillu tässä illasta,mut mistään säännöllisyydestä ei toivoakaan :kieh: . Pitää vaa kipuilla aika-ajoin :headwall: . No, huomisen jälkeen saa syntyä. Huomen on isäntä Hesassa työmatkalla, ni ei mielellään sillo.
Pulla-poika meinaa porata tosissaan nahasta läpi
, auts. Oli niin hiljanen monta päivää, mut viime yönä ku alotti, ni ei loppua näy!