Helou
Kiitos C81 ja zuku kestovaippalinkeistä, laitan talteen ja pistän tarvittaessa miehen lukemaan ne kun aika tulee, sillähän siitäkin pääsee!
Pusuapina, meitä on joka lähtöön, älä murehdi! Mulla päinvastoin on sellanen tunne, että haluan pois sieltä saman tien, kun en halua että siinä joku möllöttää vieressä häiritsemässä mun vauvanhoitoa ja yöunia jne. Nukkuminen on hankalaa, jos on tuntemattomia samassa huoneessa, oikeestaan siitä näen eniten vaivaa tällä hetkellä. Hyvä kun oman mieheni kanssa pystyn samassa huoneessa nukkumaan
Eli jos vaan vauva on kunnossa niin saman tien kotiin - sanoo kaikkitietävä minä, joka todistetaan kuitenkin lopulta väärässä olijaksi
Kevytmelankolia, tiiäkkö mitä, siinä Panacodissa on sivuvaikutuksena päänsärky :| . Tosin mulla ei oo kertaakaan tullut siitä pääkipua vaikka olen sitä lääkettä nyt napsinut 2-3 päivässä selkäkipuun ja nukkumisen helpottamiseksi ym. Ja kieltämättä nukunkin tosin hyvin, jos ei vessassa ravaamista lasketa. Eli suosittelen kyllä sitä lääkettä edelleen kaikille, varsinkin niille, joita lantionseudun kivut vaivaavat!
Kävin tänään citymarketissa ostoksilla, ostin kuin sodan varalle kaikenlaista. Pakkasen täyteen pakastepullia. leipää, erilaisia ruokia ja raakaa-aineita ja karjalanpiirakoita, joita sitten on helppo laittaa itselle ruuaksi sekä vieraille tarjottavat uuniin, kun tänne tulee porukkaa pällistelemään vauvaa. Hedelmät ostin pariksi viikoksi, toivottavasti säilyy. Ihan kuin mies ei voisi kaupassa käydä ollenkaan...
Parisuhteesta joku keskusteli myös, harmillista, jos joillakin ei mene ihan suunnitelmien mukaan tuo työnjako kotona tms. Minusta tuntuu pahalta niiden puolesta, jotka eivät saa apua mieheltä. Meillä on kyllä minusta asia hyvin, mies tekee oman työnsä, lisäksi hoitaa raksaa kuin viimestä päivää, auttaa kotitöissä, käy kaupassa jne. Eikä yhtään valita. Enneminkin minä valitan sille, jos se erehtyy makaamaan puoleksi tunniksi päiväunille... Kamala minä. Nyt se viettää tipatonta tammikuuta, kuulemma meinaa viettää tipattoman kevään, joo joo... Mutta kyllä minä olen sille sen sanonut, että olen enemmän kuin tyytyväinen sen panokseen ja on turvallinen olo. Ja tää kaikkihan on sitten hellyydestä pois, että sitä saan kyllä kerjätä - siis minä, ei koirat