Hissukka Eli mul eka synnytys oli sektio ja toka käynnistettiin ja meinataan käynnistää tää kolmaskin viimeistään laskettuna aikana, ehkä jo 38 viikoilla jollei itsekseen synny. Eikä tosiaan mistään riskeistä oo puhuttu ym.
Vierailuista Mul ei oo sitä pelkoa et vieraita lappais, mies ja lapset käy, kaikki muut ketkä ehkä kävis asuu 80 km päässä ja käy töissä, et malttavat odottaa kyl et kotiin pääsen, eikä kotonakaan varmaan tunkua tule. Ja jos kaikki OK niin en kyl kahta päivää kauemmin sairaalassa ole. Tyks:ssä ei ainakaan saa huoneeseen tulla muuta kuin vierailuaikoina. Kuopuksen kanssa kun olin niin miehen kummit tuli käymään kun Turussa töissä ovat niin siinä päiväkahvihuoneessa tosiaan piti jutella ja vauvaa näyttää jos halusi.
Huonetovereista täällä ollaan huolissaan. Mä en kestä jos siin on joku kuka puhuu koko ajan. Esikoisen aikaan samassa huoneessa oli sellanen papupata et jollei muuta keksinyt niin se luki meille kahelle muulle ääneen juttuja iltapäivälehdistä. Ja kyseli koko ajan yölläkin et mitä pitäis nyt tehdä ku vauva kitisee, kaikki oltiin ensisynnyttäjiä ja sit se viel hyppäs tupakilla tunnin välein niin et huoneessakin hais rööki. Alko aika pinna piukalla olemaan juu. Sit se vielä pyys puh.numeroa ku läksin kotiin, et voitais pitää yhteyttä, arvatkaa annoinko oikeaa numeroa...?
Mitäs tässä muuta, iltaa odotellen et tytöt lähtee mun äidille yökylään, saan aamulla sit lähteä ihan rauhassa sinne Turkkuse.
Turvotuksesta vielä niin mul aiemmin loppupäässä nilkat ja kädet turvonnu kauheesti mut nyt ei lainkaan, tosin mul on jano nyt koko ajan et sekin taitaa auttaa, ihan hurahtanut tohon Juissin Päärynämehuun. Ranteetkin oli aiemmin niin jumissa et kutomaan en pystynyt ja öisin sormet puutu, mut nyt ei lainkaan, just sain valmiiks vauvalle sukat, lapaset, kaulahuivin ja myssyn, 2,5 puikoilla. Viime raskaudessa ei olis tullu ees vitosen puikoilla hommasta mitään.
Aika erilaisia muutenki raskaudet ollu.
Victoria