Heissan!
Edelleen vaatehuoneesta löytyneen sotkun kimpussa, siellä oli oikein kivoja laatikoita joihin oli vaan äkkiä työnnetty ties mitä sälää, kun vuosi sitten muutettiin. Onneks on aikaa järjestellä... :kieh:
Mies se kyselee vaan että onko kassi pakattu. Ei se hätänen ole, mutta se tietää miten mulla jää kaikki sellanen yleensä tekemättä, mikä oikeasti pitäis. Esim autoa olen ollut tässä myymässä syyskuusta asti, mutta käytän verukkeena että se pitää eka siivota kunnolla ennen ku voi laittaa ilmotusta mihkään... Ihan kun sen joku samalla sekunnilla ostais
Ei täältä ole kun 3-4 kilsaa keskustaan, eli pääsen sen kävellen tai pyörälläkin, ja mies sano että jos tarviin autoa niin voin sen viedä aamulla töihin ja käyttää autoa niin paljon kun haluan. Oon vaan tykännyt olla riippumaton kenenkään muun tekemisistä... Se nyt vaan taitaa muuttua jokatapauksessa että sama vaikka sen auton myynkin =) Se ei lapsenkaan kanssa ole maailman käytännöllisin auto...
Tuota minäkin oon miettinyt jo vuosia ennen ku lapsista oli tietoakaan että miten niitä
vehkeitä pitäis nimitellä lapsille. Pippeli ja pimppi kuulostais sellasilta hellyyttävimmiltä lapsen suusta
Itsellekään ei tuo pillu oikein sovellu käytettäväks edes isojen ihmisten kesken, tuntuu että hiukset nousee pystyyn kun sellasta joskus suustani olen päästänyt. Pimpinkin sanon yleensä ännällä eli pinppi
Mutta onneks menee vielä hetki ennen ku meidän vauveli oppii yleensäkään puhumaan...