Juttua tullu taas. Mä en ole jaksanut paljon istua tässä, kun on jotenkin niin väsynyt ja flunssakin iskee päälle. Mulla on vatsa laskeutunut sen kaks kämmentä melkein ja viime yönä näin unta että olin menossa synnyttämään, kun vauva oli ihan alhaalla ja painetta tuntui. Jännä uni kun tuntemukset oli todellisia.
En muista yhtään mitä mun piti kommentoida kun tosiaan tyhjeni pää kun tuon tuttemuin viestin luin tossa vasta muidn jälkeen kun ihmettelin mitä on tapahtunut kun kaikki lähettää enkeleitä ja ihan kamalaahan se oli sitten. En kestä kun heti noin pieniä koetellaan tässä maailmassa.
babygirl Mulla siirty LA 9 päivää aikaisemmaksi ultrassa. Sen mukaan ollaan menty.
Piiperon miehen työnantaja tuntuis olevan ihan täys m**kku. Ei tollasia nykymaailmas luulis enää olevankaan mut näköjään niitä löytyy. Vihaks pistää ja miehet usein vielä niin nöyriä etteivät älyä sanoa stoppia kun omaa aikaa menee työnantajan menoihin. |O Tsemppiä kuitenkin!
Tosta LA:sta on tullut rasitekin jo täällä kun likalla on synttärit helmikuun 1. päivä ja silloin olis liput Disneyn jääshowhun ja lauantaina sitten kekkerit kavereille. Enkä tietysti tiedö jaksanko pystynkö voinko olla mukana missään niistä. Sitten ens viikonloppuna miehen "pitäis" lähtee Imatralle katsomaan sairaalassa olevaa mummoaan. Sinänsä haluan että hän näkee vielä mummonsa kun on aika huono ennuste, mutta Imatralta Espooseen on vähän turhan pitkä matka lähtee synnytykseen ajelee. Vähän ahdistaa jos yksin jään ja tuleekin lähtö eikä mies välttämättä nää lapsensa syntymää ja puhumattakaan jos ajelee sieltä tänne kiireessä ja posauttaa kolarin johonkin venäläiseen rekkaan. Supistaa jo pelkästä ajatuksestakin. No joo, en ymmärrä miks tässä huusholissa kaikki tapahtuu samaan aikaan. Tätä mukulaakin yritettiin tulevaks jo viime kesäks mut ei kun laskettuaika just helmikuulle kun puolella suvulla on synttärit tässä parin kuukauden sisällä+hiihtolomat ja kaikki varattu jo vuos sitten isovanhemmillakin.
Joo, tulihan avauduttua siitäkin nyt.
Kävin tänään ostamassa Bebesistä Sellosta sellaisen kankaisen lokerikon pinniksen reunaan, johon voi vauvan "meikit" laittaa sitten. Ja likalle ostin vaatteita kasan ja ite kävin kampaajalla. Eipähän tarvi heti synnäriltä syöksyä tukan leikkuuseen harakan pesän kans.
, kokemus opettanut tän emon.
Eipä muuta, turvotuskin on laskenut jaloista hiukan mut nyt on sormet sitten vuorossa. Selvitään, ei tässä ole kuin 3 viikkoa enää.
Vanamo + Viltsu 36+6 :heart: