***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

Vau.. kävin koirien kanssa kiertämässä hissukseen korttelin ja nyt tunnen olevani suurikin voittaja B). Ilma on mitä mahtavin ja normaalisti oltais varmaan lähdetty kävelemään kauemmaksi mutta tän mahan kanssa.. :/ . Kivasti painaa alhaalla nyt.

Mä söin semi-vahvaa ruokaa; chilitonnikalaleipiä. Sikahyviä, miehen bravuuri oikein.

Joo, tommonen suljetumpi yhteydenpitopaikka vois olla ihan kiva. Mutta mä en osaa käyttää mitään mesejä, saati mitään facebookeja

:ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Meillähän oli oma kerho perustettuna helmikuisille, mutta se lopetettiin, kun porukka mieluummin kirjotteli täällä ketjuissa ;) Mutta samapa miulle, toki voidaan ottaa kerho takasin. Mamitre tais sen perustaa vai muistanko väärin?
Joo näinhän se oli =)
 
Meillevauvan kans sama juttu mulla. En käytä mesee, enkä facebookia yms....

Kait tarvii pakata se sairaalakassi valmiiksi, ettei aamulla tarvii ja sitten jos kävis viel suihkussa.

Aamulla mies vie pojat hoitoon enolleen ja hänen vaimolle ja sitten vie mut polille.
Siellä katotaan sitten miten asia etenee.
Illempana mies hakee lapset hoidosta ja sitten iltasella mun äitee tuleekin lastenvahdiksi meille niin pitkäksi aikaa kun tarvii.

Nyt 38+6


:wave:
 
Joo toi kerho vois olla parempi, mä siellä kävin kuikkimassa aina välillä mutta kun muita ei näkynyt niin tänne vaan tuli kirjoteltua. En mäkään tänne kovin kummosia viitti kirjottaa saati vauvan kuvia/nimeä laittaa.

:wave: mä olin kanssa yks koneen vieressä syöjä :ashamed: Joskus miehen kanssa kyl sovittiin et tässä ei syyä mut kuis on käyny...

Tsemmpiä kaikille jotka on menossa ensiviikolla nyyttiä hakemaan! Toivotaan että kaikilla menee kaikki hyvin!! (ihan turha luulla että nikkejä enää muistaisin vaikka niitä just äsken tuolta luin :headwall: )

Nyt on taas ollut pari huonosti nukuttua yötä, päiväunetkin kun koittaa nukkua niin sellasia pikkutorkahduksia vaan. Niinkun yölläkin tuntuu olevan paljon torkahtelua. Tästäköhän se nyt alkaa nää yövalvomiset...

Viime yönä sitten kun valvoin niin mietin että ton koiran vois vähän ennen laskettua aikaa viedä mun porukoille hoitoon kun sitä stressaan että kuka sitä tulee sitten hoitamaan kun lähtö tulee. Mies ensin sano että ei missään nimessä niin kauaks aikaa hoitoon :whistle: Mutta tuli kyllä sitten samaan tulokseen että vois olla ihan järkevää. Katotaan nyt, eihän sitä tiedä koska se lähtö tulee, mutta tuskin vielä muutamaan viikkoon.
 
Mites tuo kerhohomma toimii? Voiko siellä jakaa kuvia samalla lailla kuin täällä esim. sen aijaa.comin kautta? Kirjoitellaanko sielläkin näin pinossa? :/ Mä en oo tommosessa helmikuisten kerhossa ollutkaan... En tainnu olla silloin vielä aktiivipalstalainen... B) Nyt oon sit sitäkin enemmän... :xmas:
 
Nyt ois pikku parin kilsan lenkki käyty, supisteli, mut sinne jäi ulos nekin,prkl :kieh: . Kävin abc:ltä makkara-perunoita :whistle: , voi syödä epäterveellisesti, kun ei lapsia kotona :p , enkä jaksa ressata ruoasta, ku ei pakko. Sit katotaan toi Paksuna leffa, saunotaan ja JOS mä saisin ton ukon harrastaa ruumiillista liikuntaa mun päällä..MOnasti luvannu, mutta eipä ole näkyny seksiä ei :kieh: . Seksi ollu niin pannassa meillä, että ei mitää hajua, mitä tapahtuu, jos siihen hommaan ryhtyy, ni ililman muuta ja muut ilman, mä haluun koittaa |O |O .

Nyt tuoksuu HK BLÖÖÖÖÖÖ :p , nams, kiva possuilla pitkiin aikoihin. Palaillaan taas :wave:
 
Koko iltapäivä meni siskon luona kyläillessä :whistle: ihan kivaa vaihtelua.. en kuulema ole enää tervetullut ilman nyyttiä kylään.. :D Rauhallista on tulla alapää osastolla ei nipistä eikä supista.. kohta saunaan ja iltapalalle... :whistle: Huomenna neuvolaan! :D

Tarppa ja toukka 38+5
 
Terve taas.

Katottiin miekkosen kans parit salatutelämät koneelta ja nyt molemmat omilla koneillaan nörttäämässä. :LOL:

Ajateltiin lähteä tänään saunomaan viel jos jotain auttais ja mies olis halunnut jo aamulla heilutella peittoi mut mä en oikeen syty päivä seksistä tällä kropalla. Muuten kyllä. :LOL:

Iltapalakin on suunniteltu valmiiks. Todella luumupitoista mömmöä eli sama satsi minkä tännekkin jo kerroin mussuttavani. :LOL:

Vauveli on taas enemmän porautunut tuonne alas. Paineen tunne on nyt tänään ollu niin kova. Kävellä pystyn kyllä ilman itkuja mutta tuntuu hassulta tuolla alapäässä. :whistle:

Toivottavasti tää nyytti haluis nyt näillä 2 s keinoilla + luumusoseilla tulla. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Mulla palo käämit |O
Mieskin tossa tokas, et oliko pakko NIIN selvästi mun vanhemmille näyttää mun ärsytys :ashamed: :snotty:
Oltii just saatu vaatteet ähinällä ja puhinalla päälle et lähtää ulos (mie en ite saa housuja, sukkia, kenkiä jne jalkaan), päästii ovesta ulos ni mun porukat kävelee meillepäin...kun ei oo aikoihi (kahtee päivää!!!) näkyny ni piti tulla vakoilee |O Ovat tänään ainakii 3 kertaa ja eilen 4 kertaa ajaneet tästä ohi ja kattonu et oonko jo lähteny...hei HALOO!!!! |O |O |O
Kun en oo luvannu äitille ilmottaa, kun lähtö tulee, niin saan kärsiä kuulemma siitä, et kyttäävät...siis oikesti :headwall: :headwall: :headwall: No, olkoot hölmöjä, en luvannu vielkää...ukko tuli keittää niille kahvit, mie läksin nokkatuhisten yksin lenkille...äiti koitti tunkee mukaan mut sanoin et ei kiits |O
Siis oikeesti mua ärsyttää NIIN paljon toi sen hössötys ja uteliaisuus...kertaakaan ei olla jätetty ilmottamatta, et vauva on syntyny!!! Salista viel ollaa heti soitettu...et ihan ku nyt jätettäs ilmottamatta :headwall: :headwall: :headwall:
Hitto...mua raivostuttaa toi sen hössötys NIIN paljo :headwall: :headwall: :headwall:

Oonkohan mä nyt liian herkkänä vai oisko toi muista yliampuvaa käytöstä?? :wave: :wave: Toki tälleen hieman huono selittää kaikkii yksityiskohtia, mut...mie haluisin vaan olla...ja ilmottaa kyllä sit kun on ilmotettavaa, en varmaan jättäs mummolle ilmottamatta!!! |O |O

PRKL, kiitos ja anteeksi tää valitus...mut ihan itku tuli kun ne lähtija mieski tosiaan sano, et oliko pakko NOIN selvästi näyttää vihani :headwall: :headwall: OLI :headwall: :saint:
 
Painoa tullut viime punnitukseen 12,3 kg. Turvotusta on törkeästi :|
Mulla on taas aamulla neuvola (vaikka ke viimeksi kävin), paineita seuraillaan.

Oon kade teille, jotka tiedätte vauvan syntymäpäivän =) Toki sitä toivoo luonnollista käynnistystä jne, mutta rassaa kun ei hajuakaan milloin se tapahtuu!
Aamulla sanoin miehelle, että täähän voi olla viimeinen sunnuntaiaamu kahdestaan (sängyn pohjalla löhöten).

38+0
 
Oltiin vaunulenkillä Arthurin kanssa. Poika näyttää nauttivan ulkoilusta, kun kitisi uloslähtiessä (pukeminen kiukuttaa), mutta vaunuissa rauhottu. Ulkoa tullessa hymyili hyvää oloa :heart: Nyt seurustellaan koneen ääressä :D Arthur on niin söötti, kun tapittaa silmät lautasina ja suipistaa suun oikein supulle :saint:
 
Hyvä oli Paksuna-leffa :LOL: , suosittelen, jos joku ei ole nähnyt ja mielellään tälleen kasassa oleville ;) .

Mikä minuu vaivaa?? Oon ihan yliväsynyt |O ! Sellaset silmäpussitkin ja nukuttiin viel miehen kaa parin tunnin päikyt :eek: . Sellanen tuskan hiki ja väsymys että :eek: :eek: . Tän viikkoa olen nukkunut joka yö, lukuunottamatta viimeyönä ehkä tunnin valvomista, ku mahassa möyri. Ei pitäs univelkaakaan olla. Hohhoijaa.. Muutamia supistuksiakin tulee ja kivana lisänä alapään vihlonta :) .

Sauna lämpiämässä..
 
Heippodei taas, :wave:

katottiin miehen kanssa leffaa ja köllittiin sylikkäin. :heart: Nyt on sauna lämpiämässä ja mies hakemassa saunalimua lähikiskalta. :p Ja mä tulin, yllättäin, tänne nöräilemään... :whistle:

Jahvetti: Kyllä mullakin varmaan palais hermot, jos koko ajan kytättäis... :/ Mut miks et sit vaan lupaa ilmottaa niille, kun tulee lähtö? Rauhoittuisko ne siitä? Vai etkö halua, että hössäävät sit koko päivän jännityksissään, että onkohan lapsi jo syntynyt? Mä sanoin mutsille, että ilmoitetaan sit kun vauva on syntynyt, ei kun ollaan lähdössä synnärille. Ja ihan vaan sen takia, että se ei pystyis yhtään mihinkään keskittymään, jos tietäis, että ollaan synnyttämässä. Btw, ne ei tiedä, että ollaan menossa sektioon keskiviikkona... :whistle: Meidän porukat asuu, tässä tapauksessa onneks, kauempana, joten eivät voi olla jatkuvasti kyyläämässä. Äippä kylläkin soittelee suunnilleen joka toinen päivä ja sisko kans. Lisäks sisko laittelee FaceBookissa jatkuvasti viestiä, että "jokos baby on tuloillaan?" Mutsi on onneks sen verran kiireinen arkisin, ettei silloin jouda niin usein soittelemaan; jos ei tekis pitkää duunipäivää, niin soittelis varmaan joka päivä. :headwall:

Nyt saunaan :wave:
 
Tulppaa tuli lisää kalsareihin rutkasti ja olo eioo ihan normaali,et saas nähdä montako päivää tai tuntia kotona vielä ollaan. No,laittelen sit hissukalle viestiä jos en koneelle pääse jos nyt muka sattuis löhtö oleen mukamas lähelläkin!!

Nyt laitetaan noi kiukku kitinät rankan juhlinta päivän päätteeksi maate ja valmistaudutaan miehen kanssa rentouttavaan saunan hiljaisuuteen!!

Mamitre 35+5 :heart:
 
mamitrelle tsemppiä ja voimia tulevaan, jos lähtö tulee :hug: =) .

Mulla ei ole ollut normaali olo sen vyöhyketerapian jälkeen, mutta jotenkin tuntuu, että siitä nyt ei ollut hyötyä. Vaikuttaa kehossa kuulemma neljän vrk:n ajan. Joillakin on vahdittanut avautumisvaihetta ja näin nopeuttanut synnytystä, jos ei muute ole käynnistynyt lähiaikoina terpian jälkeen. Otin ne akupunktionastatkin pois äsken..4vrk sanoi, että pitää, jos en synnytä enne sitä..ei jaksanu.
Mä koitan nyt vaan huilata tätä ihme väsyäni pois..
 
evaellen, vanhasta kokemuksesta tiiä, että sitte se ressaaminen just alkas, jos se tietäs :whistle: Se oksentelis kotona yms...niin kävi mm. kakkosen kanssa. Kolmosesta se ties, kun ähin käynnistykseen, mut appiukko soitettii sit yöllä meille, kun isäntä tuli laitokselle =)

Kun mä en ite oo mikään hössääjä jne (jos tiiätte mitä tarkotan), ni toi ottaa NIIN aivoon :headwall: :headwall: :headwall:
Tokihan se on kiva, et ollaa huolissaan jne, mut rajansa kaikella :eek:

Voi olla et oon loppuillan pois koneelta...mut en oo lähteny minnee :kieh:

Jahvetti 39+3
 
mä sain nyt illalla tietää et mun isä ja veli sairastaa näköhermon rappeumaa :( veli on vasta 22, just täytti. mitään ennustetta ei oo vielä enkä tiedä sairaudesta juuri mitään eikä kuukkelilla löydy mitään :/ kauheesti huolettaa kun on perinnöllinen sairaus et miten esim mun lapsiin peritytyy ja tietty myös isän ja veljen tulevaisuus huolestuttaa :( mullahan on itellä kans huono näkö mut luulis et tää sairaus olis jo löydetty jos se mulla olis? fiilis ei nyt kauheen hyvä :'(
 
Saunassa käyty taas....ei vaikutusta muuten kun koko ajan vaan massu oli kivikova saunassa olo ajan.

Hitto, ja närästää.....nyt se taas alkaa...luulin jo et mun ei nyt tarvii sitä kärsii ollenkaan ja asiaa ei varmaan yhtään auta et mies lähti hakemaan pizzaa illan ratoksi. :ashamed: :whistle:

Mua kans inhottaa tollanen ylihöösääminen niinku jahvetti puhu. Kyllähän se kiva on ku apuja saa mutta et kokoajan jatkuvaa höösinkiä niin ei kiitos. Kauhulla ootan et alkaa ne soitot ja vietittelyt et jokojoko...mul varmaan napsahtaa ihantäysillä sitten. Toivottavasti Martti syntyy niin ettei kukaan tajuakkaan vielä kysellä et jokojoko eikö vieläkään...aargh.

Luumurahkaa aattelin kans tässä väsätä joku päivä ja syödä koko hela hoidon yksin...josko maha sitten toimis...

Mä luulen et maha on nyt laskeentunu alas päin aikalailla. On se vaan niin roikku mun mielestä että....kuitenkin uskon et se 4vkoa menee vielä. :/

Nyt meen soffalle oottamaan pizzaa...jamii...

Jepsu ja Martti 37+5 :heart:
 

Yhteistyössä