Heips =)
Sirukolle kaikkea hyvää loppuodotukseen =)
Kevytmelankolialle hurjasti tsemppiä tälle päivälle, kohta saadaan taas vauvauutisia :hug: =)
Tervetuloa munkin puolesta
Huurre ja
Merbau
ÄippäHki:lle tsemppiä jos tositoimiin pääsette :hug: =)
Cruellalle :hug: , ikäviä uutisia olit saanut sairauksesta.
Nyt unohdin loput mihin piti kommentoida :ashamed:
Täällä maha jatkaa erittäin hyvää toimintaansa, parin tunnin sisään saanut laukata kolme kertaa vessassa :kieh: No toisaalta parempi näinkin kun ummetus. Jotain vaaleaa/kellertävää limaakin taas tuli eilen illalla ja nyt aamusella :x No josko sitä saisi vauvelin syliin helmikuun aikana
Oman kropan kaipuusta oli juttua, mä kaipaan siinä mielessä että se tuo mukanaan kivuttoman ja helpomman liikkumisen ja onhan se mukava sit laittaa omia farkkuja jne päälle. Tämä masu on kyllä toki aivan ihana tietyllä tavalla että varmasti jossain vaiheessa sitä tulee ikäväkin tai ainakin näitä ihania potkuja :heart:
Mites teillä muilla, ootteko huomannut että mielialat heittelee kovasti nöin loppuraskaudessa?
Mä taidan olla pahimmillani mitä koko odotusaikana, itkeä pillitän mistä vaan ja pinna katkee aivan liian helposti
Tosi kurjaa vaan että lapsetkin joutuu kattelemaan tälläistä hormoonihirviö-äitiä :/ Viikon sisään on mielialat heitelly laidasta laitaan mutta toivotaan että vähän alkaisivat tasaantua pikku hiljaa =)
Painogalluppia oli taas ollut, viime neuvolaan mennessä siis oli tuööut reilut 12 kg ja nyt keskiviikkona saa tietää uuden saldon kun silloin seuraava neukki.
Hyvä juttu
Evaellen kun perustit kerhon, saapi sit tosiaan vähän privaatimmin jutustella siellä puolella. Pari ystävää tietää kyllä millä nikillä mä täällä kirjoittelen eikä se mua toki haittaa mut enpä toki haluaisi et muut niin kovin tunnistais. Terkkuja vaan
Mauahtavaalle ja
Taimille Mites sinne kerhoon pääsee liittymään?
Josko mä nyt mensiin taas tekemään perinteisiä aamujuttuja ja palaan taas myöhemmin lukemaan hurjan määrän tekstiä kuten eilen
:wave:
äitsy ja pieni 37+2 :heart: