***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

Niisku-neiti Sä olet keräämässä samoja katseita kuin mä silloin esikoisen kans vaik olin jo 20 ja mielestäni just sopivassa iässä lapsen tekoon. :D Ja olinkin, eilen just miehen kans tajuttiin et olen alle 40 kun likka on 18-vuotias ja mies on vasta 35 sinä päivänä kun likka täyttää 18. Hah!! :kieh: Juniori.

JahvettiMä olen saman ikäinen kuin sinä ja multa kysytään myös "aikuisten vai lasten lippu" kun bussiin menen. Haloo!! Näytänkö 15-vuotiaalta! Olen vielä pitkäkin, että luulis nyt laskevan 1+1 siinä kun kohta 7-vuotias mukula mukana! :LOL:
 
vanamo, noh...mulla on vielä sekin, kun oon LYHYT, 158cm, niin sekin kai osaltaan nuorentaa sitte :whistle: Mein 10v menee musta kohta ohi :snotty: :LOL: :LOL:

vanamo ja niisku-neiti, noista kommenteista, niin välillä saa kyllä nauraa sisäänpäin ihmisten kommenteille. Monestikaan jaksa ees korjailla, olen ihan mielellään isosisko pojille tms :LOL: Ei viiti kaikkia järkyttää :whistle: :LOL: :saint:
Mut hei..jos mie nyt 28veenä oon 16-17 vuotiaan näkönen, ni mitä mie oon ollu sillon, kun esikon 18-vuotiaana sain :LOL: :LOL: :LOL:
Esikoinen kun on 18v, ni mie oon 36v, kakkonen kun on 18v ni mie oon 38v, kolmonen kun on 18v, ni mie oon 41v ja tää nelonen kun on 18v, ni mie oon 46v...vois vaikka rykässä uuden satsin, hehehe...

Pessi :heart:

C81 siekin meinaat kurvaa ohi *heristää sormea* mut onnea matkaan, jos nyytin kanssa meinaat palata!!!! :heart: :hug:

Kohta meinaan kammeta itteni taas pihalle, kuopus haluis mennä, mut ei oo kaveria :/

Jahvetti edelleen 39+4
 
No nyt lähti taas yks ylläri, onnea c81!!! Nii ne vaan kaikki painaa ohi..Mut hänellä tais olla kans suppareita ja tukalaa, jos oikein muistan..ei ole aikoihin kirjotellut.

Ja Pessille (kohta ) onnea :flower: !

Mä nukuin tunnin. Mulla on olo muuttunu, ku huadan takaa nousis. Ei innosta mikään, mä en viitti ees ruokaa tehdä, ku lapset ei ole kotona. Iha sama miltä tää huusholli näyttää..silmäpussit venyy, päähä koskee, ei kauheen ilosta ei :snotty: . Sattuu ja pelottaa syödä. Maha nyt aivan tyhjä sen aamun paskomisen kaa ja nälkä tietty kauhee. Mahassa rupisee sillai oudosti ja kohta pitäs uskaltaa syödä, ku isäntä tuo valmista :x :/ . Mua oikeesti pelottaa, mä en kestä mennä vessaan enää |O . Nivusia alko juilimaan, jalat ihan paskana aamun kävelystä, supistaa, ei supista,supistaa ja sitä rataa. Kauhee pantamainen kiristys edelleen alamahalla..tukalaa kaikinpuolin. Mitää positiivista, muuta, kun että pulla onneks liikkuu ja tuntuu voivan hyvin :heart: , en voi sanoa olostani :headwall: :kieh: :snotty: |O .

liirah
neuvolatäti oli sitä mieltä että toivottavasti ei nähdä perjantaina kun mulla on sinne aika, ja sanoi että todella kypsältöä kuulostaa tää mun tilanteeni, mutta kun mitään ei tapahdu! loppuis nyt ja alkais sitten rytinällä, mutta ei tällaista jaksa hullukaan.
Nii sano mullekin neuvolan täti, että eihän tätä mun oloo kestä kuunnellakkaan kohta, että ottaavat varmasti torstaina mut sisään. Ja ihan samoilla fiiliksillä, kun sinäkin,joten :hug: vaan sullekin että jaksaa. TAPAHTUS jotain prkl!
 
Pitäskö koittaa tota Jahvetin uutta tyyliä? Lupasin kyllä olla valittamatta mistään, sen oksutaudin jälkeen, mutta viddu :kieh: . Oon jo ihan masentunut..ei helvetti tuu mitään, sentää henkisesti oon jaksanu ihan ok tähän mennessä, ni hitostako nää fiilikset nyt tuli |O :eek:
 
Arat nännit Ne "paranee" synnytyksessä :wave: Miulla oli kans niin kipeet nännit raskauden aikana, että suihkussa teki kipeetä, kun vesi osu niihin :/ Synnytyksen jälkeen ei sattunu enää yhtään. Jossain vaiheessa kun imetin vielä niin oli peräti tunnottomat :eek:

Oooh :heart: kevytmelankolia ja c81 on toimissa. Tsemppiä vaan sinne molemmille ja tulkaa nyyttien kanssa takasin =)

Mie sain nukkua koko päivän, luxusta B) Anoppi tuli aamulla poitsua hoitamaan ja mie heräsin tuossa tunti sitten :D Nukuin 8h putkeen katkonaisen yön päälle, vaikka ei Arthur heränny kun kahdesti. Tosin kolmeen asti kitisi ja vänisi ennenkun rauhottu nukkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:
Pitäskö koittaa tota Jahvetin uutta tyyliä? Lupasin kyllä olla valittamatta mistään, sen oksutaudin jälkeen, mutta viddu :kieh: . Oon jo ihan masentunut..ei helvetti tuu mitään, sentää henkisesti oon jaksanu ihan ok tähän mennessä, ni hitostako nää fiilikset nyt tuli |O :eek:
Suosittelen kokeilemaan...heti helpottu olo kummasti kun ei tarvii koko aika miettii, et mihi kolottaa :LOL: :LOL:
 
Nii minäkin tänään painelin melkei juoksutahtia, vaikka kuinka sattu lonkkiin ja issiakseen, en välittäny, ihana ilma ollu. Harmi vaa, että ei kykene toista kertaa lähtee kävelee, kostatu se vouhotus sit.
Jep, jäänpä sit odottaa, että napsahtaa mullakin :headwall: :LOL:
 
Tyhjää lyö, meinaako toi Jahvetti sitä?

Esikoisen kans tänää ollu ihmetelemistä tai oikeemmin luontoäidin kans, kun sokerit ei meinaa millää pysyy ylhääl. Taas oli alhaset 3,9 vaikka söi välipalankin ja kaikki. Kohta uskalla sitä mihkään päästää, kun ei se edes huomaa et menee alas enneku vasta alle 3 arvolla joka on jo vakavaa. :(
 

Yhteistyössä