mulla meni viime yö niin persiilleen et huh huh!! supisti ihan jumalattomasti ja ne teki niin kipiää, mutta sitten rauhottuu taas kun aamu koittaa ja alkaa tekee kaiken näköstä. tosin nyt on uusi juttu että mua painaa tonne peppuun, siis emmä oikein osaa sanoa mihin, mutta ainakin tohon luuhun. nyt ajattelin ottaa epätoivoisetkin keinot käyttöön ja joskos yrittäis saada vyöhyketerapia- aikaa. mistäs sellaisenkin sitten löytäis..
justiis mä sanoin että joo, otan nyt ihan rennosti, mutta kun noi yöt menee nykyään niin kamaliksi.loppuis sitten kokonaan tai syntyis jo. jompi kumpi.
neuvolatäti oli sitä mieltä että toivottavasti ei nähdä perjantaina kun mulla on sinne aika, ja sanoi että todella kypsältöä kuulostaa tää mun tilanteeni, mutta kun mitään ei tapahdu! loppuis nyt ja alkais sitten rytinällä, mutta ei tällaista jaksa hullukaan.
nännit täälläkin ihan sairaan kipeet! ei tarvi kun hiukan käden osua vaikka paitaa pukiessa ja jo meinaa huuto päästä. kiva näillä sitten imettää.. no joskos se sitten loppuis.
täällä oli juttua mahan toimimisesta, mulla on toiminut koko raskauden ajan todella kivasti. ripulia aina aika ajoin ja sitten on muuten vaan toiminut hyvin, paremmin kuin ennen raskautta.
viikon tais ummetusta olla.
niiskuneiti voipi olla että ollaan sittenkin siellä osastolla yhdessä, ekana käynnistyksessä ja sitten synnyttäneiden vuodeosastolla.
itestä meinaa tuntuu ettei tää tuu täältä olleska aikasemmin kun on pakko. mutta hyvää kannatta odottaa, eikö?