Käytiin vakuutusyhtiössä hankkimassa lapsivakuutusta.. Mulle ei tietenkään tullut mieleen ottaa neuvolakorttia mukaan ja sit sitä tarvittiinkin! Katsokaas kun mä olen käynyt lääkärissä ja syönyt jopa reseptilääkettä että se voi vaikka olla perusteena hakemuksen hylkäämiselle. Siksi pitää ottaa kopio neuvolakortista. Totesin että siellä ei sit mitään mainintaa olekaan koska mulla on ollut flunssan jälkitautina poskiontelontulehdus :wave:. Sit kävi mielessä voisko ne hylätä hakemuksen koska mun BMI oli lähtötilanteessa 32? Nythän mun paino on laskennut.. Niin ja sit kävi mielessä että mitähän ne sanoo siitä kun neuvolakortissa alkuviikoilla oli keskenmenoepäilys (koska se toinen alkio ei lähtenyt kehittymään).. Totesin miehelle että jos ei saada lapselle vakuutusta niin pitäköön pa**kansa . Tai voinhan mä kokeilla josko toisesta yhtiöstä saisin, siellä mun toisen koiran vakuutus on, kun ei kannattanut lähteä vaihtamaan koska sillä todettiin pikkiriikkinen sivuääni sydämessä.. Naureskelin että se on meidän "geriatrisen osaston" vakuutusyhtiö :kieh:
Mulla on TAAS migreeni. Eikä lähe Panadolilla pois tietenkään..
Huomenna ois taas pitkästä aikaa töihin paluu. Aamulla jo totesin että mä taidan tottua ihan helposti olemaan kotona alkuvuodesta. Kattelin että mulla pitäis Kelan sivujen perusteella alkaa äippäloma 7.1. Eli alkuvuodesta ois 3-4 päivää töitä jos saisin vaikka joulun välipäivät vapaiksi. Että siinä mielessä harkitsen josko aloittaisi ä-loman jo 2.1. tai sit ottais ens vuoden talviloman samaan syssyyn.. Miehen mielestä ei ole paljoakaan haittaa vaik mä kävisinkin töissä tammikuussa. Mutta mä lähinnä itteäni aattelin:jaksanko lyllertää sinne ja keskittyä töihini?
Mulla on TAAS migreeni. Eikä lähe Panadolilla pois tietenkään..
Huomenna ois taas pitkästä aikaa töihin paluu. Aamulla jo totesin että mä taidan tottua ihan helposti olemaan kotona alkuvuodesta. Kattelin että mulla pitäis Kelan sivujen perusteella alkaa äippäloma 7.1. Eli alkuvuodesta ois 3-4 päivää töitä jos saisin vaikka joulun välipäivät vapaiksi. Että siinä mielessä harkitsen josko aloittaisi ä-loman jo 2.1. tai sit ottais ens vuoden talviloman samaan syssyyn.. Miehen mielestä ei ole paljoakaan haittaa vaik mä kävisinkin töissä tammikuussa. Mutta mä lähinnä itteäni aattelin:jaksanko lyllertää sinne ja keskittyä töihini?