Ja niin se olis taas perjantai :wave:
Normaalisti mulla olis perjantaisin siivouspäivä, mutta rakas mieheni lupasi, että siivotaan vaikka huomenna yhdessä
No sehän sopii mulle :kieh: Alkaa meinaa oikeesti olla tosi raskasta huserata enempiä yksin :/ Saunan ja kylppärinkin se lupasi pestä
Eilen soitettiin välittäjälle ja sovittiin viikon päähän sunnuntaille nt ensimmäinen (ja tällä erää viiminen) esittely...ja myyntiehtoihin laitettiin, että tää talo vapautuu aikaisintaan maalis-huhtikuussa =) En mä nimittäin enää rupaa muuttoa tekemään
Enkä sitten ihan vastasyntyneen kanssa, kllä se pari kk sais mennä. Ja jos tää ei nyt tälleen mene, niin sitten keväällä koitetaan uudestaan =) Toki saa roikkua koko talven siellä välittäjän listoilla =)
Eilen illalla supisteli taas pitkästä aikaa aika mukavastiki, ei kipeesti, mut voimakkaasti. Ja ihan vaan sohvalla makasin sillo :/
Mahan ympäryksen mittasin Cruellan innoittamana
Ja oli tasan metrin!!!
Vain n. 8cm pienempi, kuin tuosta kolmosesta viimeisilläni!! Huh...et joko tää on iso nyt tää maha, tai sit ollu sillon pieni
No, olihan se pieni sillo
Kätilö meinas ensin, että on pyytäny väärän tyypin sisään, luuli mun olevan n. puolivälissä vasta :ashamed:
Pieni li maha, vaikka vauva normaali 3,2kg =)
Tälle päivälle pitäs keksii ohjelmaa. Meinasin jos tyhjäisin tuon pakkauksen sisustan tuonne paikoillensa. En pese vielä, kun ehtii vain pölyttyä, kun vauvan vaatteet on vain sellaisessa avonaisessa lankakorihässäkässä khh:n pöytätason alla
Kätevä muuten, mut kerää sit pölyä :/ Mut eipä muuallekaan mahdu.
Ellokselta meinasin nyt tilata sen ruskeen haalarin sitten...kai mää otan kokoo 56cm?? :wave:
Kun se 62cm:kin on aika iso...eikä sen tarvis mahtua kun 2-3kk ja se 62cm:kään ei enää syksyllä menis...joo 56cm pitää ottaa
Joko
Cruella oot hakenu vaunut?
:wave: Minkä väriset? saatko hyvät kaupantekijäiset?
Tuli mieleen, et oiskohaa pitän ostaa kimpassa...te vaunut ja me kaukalo, et ois saanu hyvät alet
Jahvetti 25+1