** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Jos se Jahvetti yrittää nyrkeillä rikkoa kalvot et pääsis pihalle :D

(.) Muutaman päivän ollut tajuton väsy. Oon yrittänyt vaan levätä vkonlopun, edes raksalle en jaksanut lähteä. Äsken sit alko ihan oikeesti hirvittään huominen, käynnistäminen ja vauvan koko. Taitaa yö mennä valvoessa.

Jaksuja ja suppareita niitä tarvitseville! :wave:
 
Onnittelut mulishille pojasta!

Mä repäsin ja kävin sukkasillaan juoksemassa rappusissa :LOL: kyllä sitä pitää pöllö olla. Muutenkin hankala olla niin pitääki sortua hömpötyksiin...päivällä ukko laitto mun ruokaan vihreetä chiliä ja tabascomautetta....

Ei meilläkään yhtään oo malttamattomuus iskeny...ja mä ku aattelin olla stressaamatta, mut eipä onnistu...pah.

Sutskallako on huomenna käynnistys??? tsemppiä jos näin. Multa on jääny ihan huomaamata. :ashamed: tsori!

 
Minni80

Varsinais-Suomesta olen Turun kupeesta. Kylhän nuo tytöt osaa olla aika herttaisia kun vaan haluavat, isompi varsinkin huolehtii aina toisen unilelusta ja sit oon huomannu sen et matkii mua välillä ku komentaa pienempää.. Tavallaan aika kamalaa ja samalla hauskaa kuulla omat sanansa tytön suusta..

Onnea vauvan saaneille :flower:

Jotenkin tullu sellanen olo et ei ne käynnistä tiistaina vielä synnytystä mut kuitenkin tajusin tos et jos kuitenkin ni sit voi jo keskiviikkona olla meillä kolme lasta. Jotenkin tuntuu hiukan kaukaiselta mut kuitenki se on ainoa asia mikä täs viime aikoina mielessä pyöriny, eikä malttais odottaa vaik enintään n. 2 viikkoa jos vast laskettuna käynnistävät.

Täytynee huomenna varoiks kuitenkin hakee vaippoja ja laittaa sänky valmiiksi ja kokeilla miten järjestelis autossa noi turvaistuimet et kaikki viisi mahdutaan mukavasti matkustamaan. Esikoinenkin kuitenkin viel turvaistuimessa vaik nenä menosuuntaan jo onkin. Onneks noi jenkit on suht tilavia ja 6 hengen auto kuitenkin mulla.
Mies tossa ehdotti jos olisin vaihtanu sellaseen voyageriin kans mut mä en jotenkin syty sellasille autoille. Mul on aina ollu noi autot jenkkejä ja yleensä sellasia hiukan huomiota herättäviä. Mul tulee jotenkin liikaa niist sellanen perheauto-mielikuva, vaik varmasti ovatkin käteviä kun iso perhe on ja harrastuksia ym.

Omassa olossa ei muita muutoksia ku käveleminen aika kipeää varsinkin heti ylösnousun jälkeen muuten kyl jotenkin reippaampi olo kuin täs parin viikon sisällä ollut.

Victoria
 
onnitte4lut vauvan saaneille eli mulish ja lumianna :flower:

ei aiheuttanu saunakaan mitään suppareihin viittaavaakaan :snotty: hirvee meno mahassa, sattuki välillä tosi kovaa |O luulis että tolla tahdilla kalvot puhkeis :kieh:

victoria crown: jenkkejä noi tila-autot yleensä on, meillä plymouth.
 
tännekin mäen laskussa käyminen toi vissiin vähä napakampia supisteluja.ukko lähti yövuoroon ja tuumas et ei kyllä jaksais tänä yönä lähtee synnyttää :LOL: iltapäivät olis kuulema paras ajankohta.
luoja tietää milloin meidän kaikkien on määrä lisääntyä, mutta luulen että suomen väkiluku kasvaa helmien lisäyksestä muutamalla kymmenellä kuukauden sisään.
jaksamista ja supisteluja itse kullekin =)
 
Onnea Pöhinä, Lumianna ja Mulish vauvoista! :flower: :flower: :flower: =) Jopas niitä alkaakin ilmestyä... :D

Evaellen joku jo tämän laittoikin mutta laita rintakumi paikoilleen kosteana, vaikka vesihanan alla voi kostuttaa. Lisäksi meillä auttoi kun tiristi ennen syöttöä nännistä kumiin valmiiksi pari tippaa maitoa, kun tyttö sai maidon maun/hajun houkuttimeksi niin iski kumiin kiinni kuin kobra :D Jos tuntuu hankalalta kumin kanssa, niin voithan yrittää ilman, niin että kun vauva on ensin kumin kanssa vähän syönyt ja venyttänyt nänniä niin nappaiset kumin pois ja tarjoat paljaaltaan. Kyllä se siitä, jaksamista vaan =)

Nyt on pakko mennä suihkuun, palailen sitten jos vielä pystyn lukemaan tarkemmin läpi kuulumiset (nyt kiireessä pikana).

Pientä veristä vuotoa tullut tässä illalla ja vihlonut koko päivän reippaasti, mutta ei supistele. Toimin itse itseni gynekologina ja totesin että nyt se kohdunkaula on jo pikkuisen auki, joten en uskalla sille osastolle enää mennä sorkkimaan itse. Mutta sehän on vasta se ulkoreuna eikös niin, ei kai se suurempia merkitse, täälläkin moni on ollut monta senttiä auki jo pitkään... Tuskin tästä vielä mihinkään muutamaan päivään... :whistle:

Hissukka rv39+6
 
Hei tuli mieleen, että miten se oli sen portaitten ramppaamisen kanssa?n Kuka se ekspertti olikaan?:D Onko väliä että juokseeko ylös vai alaspäin, vai pitääkö kiitää molempiin suuntiin? :D
(Ajattelin, että onko se rasitus se pointti siinä hommassa mikä tulee ylös mentäessä, vaiko "tärinä" alas mentäessä, vai noiden yhdistelmä, vai onkohan sillä väliä? ) :LOL:
 
Mulish paljon onnea nyytin johdosta! :heart: :heart: :flower: :flower:

sutska: Tsemppiä huomiseen käynnistykseen! Minun edellinen raskaus käynnistettiin. Myönnän, että minua edellisenä yönä jännitti, kun tiesi käynnistyksen olevan edessä ja mietti, että onko sitä ihan hullu, kun menee vapaaehtoisesti "kidutettavaksi". Mulla lähdettiin tosi kypsistä paikoista liikkeelle, joten sinällään oli "helppo nakki".
 
:flower: Vauvaantuneille onnittelut!

Meillä piiiiitkästä aikaa peitot heilui illalla. Sen jälkeenpä ei olekaan tarvinnut silmiä ummistaa; "menkkakivut" juilii alamahaa ja paineen tunne on kova.
No, kaipa tää kohta taas loppuu.

*yön yksinäinen* 39+1
 
jahas pessi, hyvä että on kohtalotoveri :D eli siis täällä uutta yritystä, heräsin ennen puolta viittä siihen että sattuu |O niitä sukkapuikkovihlontoja ja sitte menkkakipuihin (suht koviin) verrattattavaa kipua. kävin suihkussa ja otin 2 panadolia ja nyt tulee jo selviä suppareitaki. eli jospa tästä tänään pääsis lähtemään :whistle: tarkka vauva jos laskettuna syntyy B)
 
Tänäänkös sulla laskettu? Wow!
Mulla oli lauantai-iltana myös noita sukkapuikkoja, mutta hiipuivat sitten jossain vaiheessa.
Oon vessassa ravannut, maha ihan sekaisin.
Suppareita on, mutta ei kovin kipeitä :(
 
Huomenta.

Viiminenki ässä käytettiin kaikkien muiden konstien lisäksi.

Olipas kyllä työn takana. Mies pelkää sitä vauvelin päätä ihan sikana.

Saatiin koko päivän puuhastelujen + ässien tekemisestä aikaseks hemmetin moiset menkkakivut ei muuta. Hieroin vielä nännejäkin. Ja mitään säännöllisiä supistuksia en löytänyt en mistään. Prkl...

Joten ei se vauva ulos tule ennen kuin on valmis. Vittu mikäköhän sil sit oikeen kestää kun kokoajan on mennyt kokokin yläkäyrää hipoen. Taitaa olla yhtä tymä kun isänsäkin kun kaikki pitää suunnitella ihan loppuun asti ja kaikki pitää olla järjestyksessä ennen kuin voi ovesta lähteä ulos. Ja sitten vielä ovelta palataan tarkistamaan kaikki. :kieh: :kieh: :kieh: Joten tää vauva on tullut ihan isäänsä. Mä olisin jo hosumalla tullut ulos ja halunnut nähdä jo ihan kaiken. :D

No Cruellalle tsemppiä et pääsis matkaan nyt. Kuulostaa lupaavalta. :hug:

Niisku-neiti & rinsessa 39+6 HUOMENNA LA!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä