** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Täällä on niiiin tylsää :headwall:
Mut ihanaa, pian taas yksi tylsistyttävä päivä takana =) Ja aamupäivällä huomenna se neuvolakin =) Ollaan taas hiukan lähempänä käynnstystä...mie en enää edes spontaania synnytystä odota...oon sen suhteen luovuttanu ihan täysin :/ Nyt jännitän vaan sitä, että kuinka pitkälle annetaan mennä...mun tuurilla tää syntyy sillon 16.2. :snotty: :snotty: :snotty: Noh...tulis ainakin meidän ensimmäiselle ja viimeiselle lapselle tasan tarkkaan 10 vuotta ikäeroa =) Voishan se toisaalta olla ihan kivakin =) No, toivottavasti tulis ennen sitä...

Jos tätä mahaa ei olis, niin mulla on nyt ihan täysin sellanen olo, ettei raskaana edes olis |O
Selkäkään kun ei nyt hirmusen kipeä just ole...ois hyvä hetki lähtä synnyttää, kun ei mihinkään kolota :kieh: Turha toivo :kieh:

Jahvetti 40+3 Huomenna jo 40+4 :D
 
Kävin miehen miehen kanssa kaupassa ja sen jälkeen käveltiin pieni matka.
Nyt alkoi supistella ja ja juilia alapäätä .mut seurataan vielä.Saa nähdä olenko huomenna laitoksella vai neuvolassa.varoitin jo miestäni että mitä jos tänään. :ashamed: |O
 
Onnittelut Pöhinä & kumpp :flower:

Täällä ei tänäänkään suppareita, ainoastaan ois tarjolla ikävää alapään vihlontaa :headwall: , anyone??? Annetaan jopa ihan ilmatteeks |O

Evaellen Oisko noilla erimallisilla kumeilla vaikutusta tuohon pysyvyyteen?? Sain meinaan ainakin kahta eri mallia kaverilta joka niitä alussa kanssa joutu käyttään, nykyään pärjäävät ilmankin joten kyllä se sinnikkyys palkitaan :hug: . Nimenomaan, ei paineita, näin määkin yritän ittelleni toitottaa.

-n-
 
Onnittelut minultakin Pöhinälle ja perheelle!! :heart:

Tarppako on lähtenyt?? Onnea matkaan ja supistuksia niitä kaipaaville. Itse en jaksa ajatella enää koko lähtöä. Viime yönä meinasin tulla hulluksi kun jalat on nyt aloittaneet turpoamisen oikeen kunnolla ja ne särkee ja kihelmöi eikä pikkuinen anna mitään merkkiä että olis tulos joskus uloskin tuolta. Hyvä että kasvaa ja ottaa aikansa mitä tarvii, mut.... |O |O


Vanamo+Viltsu 38+4
:heart:
 
Pöhinälle ja perheelle onnittelut!
Tää just kylältä kotiutu.. on nivuset ihanan kippeet. käytiin isännän kans päivällä lenkillä, liekkö siitä kipeytyneet!
Tää taitaa alkaa harkitteen et kömpis isännän viereen..tai taijanki eka tehä tuota palapeliä vähän aikaa..jospa se uni yllättäs sit paremmin!
Tarpalle onnen potkuja matkaan..
 
sain sairaalakassin tänään pakattua, nyt on kyllä voittajafiilis! :D

täällä ei supisteluista tietoakaan oo ollu moneen päivään on hävinny se vähäinen paineen tunnekki. vauvan pää ei muuten enää tunnu tuolta värkin kautta, se on pirulainen lähteny evakkoon :kieh:

mut nyt sohvalle töllön tuijotukseen, huomiseen! :wave:
 
Pieni prinsessa syntyi 1.2.2008 klo 16:34. Tuli hieman yllättävä lähtö, en ehtinyt tänne mitään laittamaan. Tytöllä painoa 3115g ja pituutta 49cm. Kaikki meni hyvin, kerron myöhemmin lisää.

Tänään päästiin kotiin

Mua kutsutaan tuolta laatikon pohjalta :) .

Lumianna ja prinsessa (ikää aika tarkkaan 2vrk)
 
Vanamo, mulla on kanssa jalat ihan kamalat...polvista alaspäin ei meinaa omiksi tunnistaa |O :snotty:
Ja toinen on sormet, etenkin jos vähänkään kuuma tulee... |O Naamassa nyt taitaa vaan läskiä olla :kieh:

Taisi se Pusuapinakin sit jäädä synnyttelee :whistle: Tai ainakin osastolle, kun en oo ainakaan mitään huomannu :wave:

Mies tosiaan vähän kipeistä oloa tuossa valitteli ja nyt itelläkin jo särkee päätä...että kiva kiva :snotty: :snotty:
No, onneks aamusta on se neuvola...vaikka se nyt on yks ja sama, kun ei se välitä mun valittamisista...NORMAALIA vaan |O :snotty:

Mut kovasti on tää palsta ollu tänään hiljanen :wave: :wave: :wave:

Jahvetti 40+3
 
Täällähän pukkaa vauvaa niin ettei perässä pysy!

Evaellen, pöhinä, lumianna onnittelut vauvan syntymän johdosta! ja jos joku unohtu niin onnea!

Oon välillä käyny lukaseen päivällä, mut kiirusta pitäny ja nyt se kostautuu. Supistelee hiljokseen ja vihloskelee harvakseltaan alas.

Huomenna aamusta aion soitella neuvolaan tosta pissan proteiinistä kun kahtena päivänä ollu ja sit eilen näin kunnon sahalaitoja sekä tähtiä. jalat ja sormet on iha turvonneet. ylämahaakin hiukkasen pakotellu tänään.
harmittaa kun näin loppusuoralla alkaa puskea tällasia oireita.

saunassa käytiin ja tontilla siivottiin ulkona hiukkasen. portaiden käveleminen alaspäin toi todella hyvän jomotuksen alaselkään ja nyt jumittaa ihan kunnolla. Ei tässä lähtö tehdä mutta eteenpäin sano mummo lumessa. :D

Huomenna olis se kaameaakin kaameampi hampilääkäri käynti.... :'( :eek: :|

en tiiä kun kutkuttas lähteä tonne rappuihin ravaamaan...tää talo on 5 kerroksinen ja aattelin mennä hissillä ylös ja kävellä alas...se jotenkin toi hyvänolon tunteen tonne alaselkään... :LOL:

saunan jälkee tuli kunnon suppari kun suihkusta pääsin mutta siihe ne kunnolliset jäi. Sellaisia lievempiä nää jomotukset nyt mut selkeetä on et suppailee...

No niin, joskohan mä taas joutaisin...sorry omanapainen tilitys.

Jepsu ja Martti 38+5 :heart:
 
Pöhinälle ja Lumiannalle hurjasti onnea vauvoista! :heart: :flower:

Huomenna olisi taas äitipoli, joten kuulumisia vasta iltapuolesta... Käynnistyskonsteista suklaajäätelöllä sai pari supparia aikaiseksi. ;) =)

Heltu ja Rymy 36+6
 
Iltoja

Pöhinälle ja miehelle paljon onnea nyytistä :hug:

Samoten

Lumiannalle ja miehelle paljon onnea nyytistä :hug:

MÄ OLEN KOKENUT TÄNÄÄN VAIKKA MITÄ!

ensin tuli kirkasta limaa housuihin sekä pyyhkiessä.
sitten aina kun kävin pissalla ja pyyhin ja nousin niin lorahteli jotain housuihin ei ollut kyllä pissaa kun juuri oli rakon tyhjentänyt.
sitten juoksin 7 kerroksisen talon ylimmästä kerroksesta rappuset alas.
jonka jälkeen tuli iso keltainen klimppi.
ai niin ja aamulla imuroisin koko kämpän.
sitten ajelin epätasaisella maastolla autolla.
Istuin saunassa 20 minuuttia.
kävin kakkosella.
ja taapersin 4.kerrokseen niin nopeasti kuin vain pääsin.
ja öööö... jos joku on turhautunut niin minä. ei vieläkään yhtään supistusta.
YKSI ÄSSÄ KÄYTTÄMÄTTÄ mutta se onkin sitten jo vaikeampaa toteuttaa. :ashamed:

Mut kaipa se tästä jos ei näiden seurauksesta tapahdu mitään niin luulempa että käynnistykseen mennään. Täytyy varmaan pyytää ekstra annos supistavaa lääkettä ja sanoa ettei ole kertaakaan kunnolla edes supistanut.

JOTEN LUOVUTAN!!!

Jahvetille jaksuja.

Tarpalle tsemppiä!

Nyt sohvalle.

Masis niisku-neiti & rinsessa 39+5 :eek:
 

Yhteistyössä