** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Jippii...viikkoja tasan 37 kasassa :D

Täältä lähetän kanssa suppareita kaikille niitä toivoville...omia ei ole, mutta jos olisi jotain apua teille tuskissanne kärvistelijöille :(

Viime yönä näin muuten unta että mulla menee jatkoajalle yli kaksi viikkoa... hitto toivottavasti ei. Aiemmin olin nähnyt unta että syntyisi tasan viikkoa ennen laskettua aikaa. Saas nähdä kumpi uni menee lähemmäksi totuutta.

Jaksamista kaikille :hug:

T: Katti ja pieni (37+0) :heart:
 
Höh! mä olen täällä varmaan yksinäni :/

Taidanpa lähteä ulkoilemaan kun tuolla näyttäisi olevan ihanan kirkas ilma! Mies lähtee salille, vähänkö olen kateellinen :kieh:

Mulle on tullut masun alaosaan symmetrisesti molemmille puolille kunnon seepra-arvet. Ukko äsken kommentoi, että ne näyttää ihan liekkitatuoinnelita, kiva :LOL:
 
Paljon Onnea Evaellenille! :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:

Meillä nuorempi huusi taas toista tuntia viime yönä mahakipujaan oli vissiin taas saanut mummolassa jotain mille on allerginen. Pitää mennä selvittämään asiaa, mä en jaksa tätä. :headwall: :headwall: Alan kallistua jo sille kannalle, että vien pojan ulkopuoliseen hoitoon, vaikka tuskin se onni ja autuus sieltäkään löytyy. Olisi kiva saada uusia ruoka-aineita ruokavalioon mutta, kun raukka on kokoajan kipeänä tai allergisten oireiden kourissa. |O :attn:

Ei suppareita täälläkään...

Heltu ja Rymy 36+6
 
Huomenta, taas yksi aamu lähempänä käynnistystä :wave:

Nukuin pitkästä aikaa tosi huonosti koko yön. Heräilin vähän väliä jne. Joka kerralla kuulostelin vauvaa, mahollisia supisteluja jne, mut kovin hiljasta pitelee. Vähän aikaa sitte heräsin ja aikani pötköttelin sängyllä, mut ei mitään mainittavaa :/
Nyt vetäsin vanukkaan ja yhen Snickers-patukan...katellaan :'( Pikkasen alkaa olla säikkyolo, kun yliajalla mennään...noh, tais se vähä pyllyä nostaa :/ Pakko kuulostella lisää...
Oispas tää tyyntä myrskyn edellä :p Vaan turha toivo...

Sillon yks yö näin unta, et meillä oli poikavauva...nyt viime yönä näin unta, et meillä oli tyttövauva...mihin tässä enää voi uskoa :LOL: :LOL: Onko tuolla sittenki kaksi?? |O :LOL:

Joopa, sellasta...odotus jatkukoon :headwall: :headwall:

Jahvetti JO 40+3


*muoksmuoks* kyllä se siellä möyryää...aika hiljanen aamu kai muuten vaan :/ :wave:
 
Huomenta!

Nukahdin aika lahjakkaasti eilen illalla et jäi peiton heiluttelut kyllä ihan ajatustasolle....nooh, muistaakseni mies kuiskasi korvaan illalla että josko tässä aamulla kun heräilään niin jotain keksittäis :D kelpaa kiitos!
Hää kuitenkin vetelee hirsiä tuolla sängyn pohjalla vielä, minä 9 kipasin vessassa ja tuntu et ei pääse liikkeelle. Kesti vaikka kuinka kauan vessamatka joka onkin todella pitkä. Nytkyttämällä sai eteenpäin mennä. Taitaa herra Martti raivata tietän ihan urakalla ulos päin. :)

Nyt meen kiehnäämään tuonne ukon kylkeen josko jotain saatais aikaseks..
Tietenkin vessan kautta :LOL:

Jepsu ja Martti 38+5 :heart:
 
Jahvetti olisinki lähteny! :kieh: nyt ollaan menossa tuonne laskettelurinteille pulkkailemaan ja paistamaan makkaraa, josko sais vähä vipinää aikaseks siellä :saint:

mulla kans tiistaina neuvola ja aijon kyllä sanoa että heti vaa ku mahollista käynnistykseen. mä en jaksa olla enää näin vaivanen ku tässä on 2 muutaki pientä lasta ja koti hoidettavana :headwall: (eka on 2,3v ja toka 1,2v)
 
Evaellen :heart: ONNEA KOKO PERHEELLE! Minä näin unta että menin synnyttämään ja siellä oli pantu lappu luukulle etteivät ota vastaan HELMIKUUN HELMIÄ :eek: :eek: Pitää kuulema kotona synnytää ja vertaistukea etsiä netistä :eek: :headwall: :headwall: Olipa uni... :LOL: :LOL: Alkaa vissiin epätoivo iskeä... :whistle: Äsken lörähti housuun semmosta tosi vetistä kirkasta limaa ihan kunnon satsi :x Pitänee seurata jospa vedet menis .. Haaveissa vain... :ashamed:

Tarppa ja toukka 39+5
 
Evaellenille ja miehelle onnittelut tytöntylleröstä :flower: :heart: :flower: :heart:



Harmi ettei Cruella päässytkään lähtemään vaikka niin lupaavalta vaikutti :hug:

Huonosti nukuttu yö täälläkin mutta sepä ei ole mitään uutta. Vessassa saa juosta vähän väliä ja hyvän asennon löytäminen vaikeaa. Täytynee sitten ottaa pienet päikkärit junnun kanssa kun kotiudutaan pulkkamäestä, toivottavasti joku pääsee sillä välin laskiaisvauvan hakuun :D :wave:

äitsy ja pieni 38+1 :heart:
 
Heippa! En ole aikasemmin kirjotellu....käyny vaan uteliaana kahtelemassa teijän jorinoita.... :whistle: Mutta nyt pitää kysästä teiltä muilta jotka ovat tammikuulta joutuneet jatkoajalle..... :kieh: (Mulla nyt 40+6) KOSKA VIIMEISTÄÄN KÄYNNISTELLÄÄN??? Mä olen menossa synnyttämään tonne PHKS:ään....kävin jo omasta pyynnöstä painoarviossa, kun edellinen oli suuri (4440g, synty 41+3) ja synnytyksessä murtu solisluu vauvalta..... Mutta kuulemma samaa koko luokkaa tulossa!!! Mutta eivät ainakaan vielä ala pakottamaan ulos. Kuulemma isojen vauvojen käynnistelyssä omat riskinsä. Niin ja siis kolmatta nyt odotan. Kyllä tämä loppu aika on karseeta...tai tuntuu niiin epätoivoselta, kun ei jaksa noitten kahden lapsukaisen kanssa ees puuhata mittää....sellanen lylleröolo!!!!!! :headwall: Mutta kaipa tämä kohta on ohi.
Tigger ja "topi" 40+6
 
Sain raahattua itteni koneelle..oon maannu koko aamun.Ihan järkky olo edelleen. Mies lähtee kaupassa ja apteekissa käymään ja tuo mulle lisää rohtoja. Yö oli niin sekava kun ei uskaltanu ees yskästä kun kurkkuun sattuu ja sit välillä oli pakko pitää tuppoo nenässä kun räkä vaan valu. Vessassa ravasin about 10 kertaa ja supisteli välillä. Niin pelkäsin et jos tässä kunnossa tarvis synnyttää niin ei mun voimat kyllä riitä.
Onneks tänään saan levätä,mies tekee juur ruuankin niinei tarvi touhottaa.

Nyt takasin oikoseks...tulin vilkaseen vaan onko cruella lähteny,mut sitkeet on masuvauvat joillakin!

Mamitre 36+5
 
Se ois niinku vika viikko. Tai sit ei..

Noh, ulkona haettu supistuksia, peittoja heiluteltu joten toivossa on hyvä elää..

Rv 39+0

Niin ja Evaellenille+perheelle isot onnittelut pikkuprinsessasta!

Supparituulia kaikille :wave:

 
Onnittelut Evaellenille! :flower:

Täällä olisi laskettu aika TÄNÄÄN!

Mutta ei kyllä supista ei. Kohdunsuuta on vihlonut eilisestä lähtien tosi kovaa ja ilmeisesti vauva painaa jotain hermoja kun alamahalla ja nivusissa tuntuu epämiellyttävää kipua. Mutta odotellaan vaan, enköhän itsekin huomenna neuvolaan köpöttele. Ja jos ei itsekseen synny täällä ei käynnistellä kuulemma ennen kuin 42+2 (voi hyvät hyssykät, mikä odotus!)

Olo alkaa olla sen verran tukala, että toivoisin vauvelin syntyvän pian, mutta täällä alkaa olla jonoa kovasti : D

Hedukka & "muhvi" 40+0
 
merbau kaikki sympatia sulle :D
Mulla sentään nuo isommat on oikeesti isoja jo =) (10v, vajaa 8v ja vajaa 5v) ja isommat on päivät koulussa ja nuorinki 2-3pv/vko tarhassa =) Mut silti!! :kieh: :kieh: Huooooh... :saint:

Tarppa ai kauhee mikä uni :LOL: :LOL: :LOL:

Tigger, täällä taijetaan mennä ihan tapauksen mukaan...mutta kai tuo 42+0 jonkunnnäkönen raja on :whistle:

Jokos mirkkuli pääsi matkaan??? :wave: :wave: Entä Afu?? :wave: :wave:

Mie lähen sömään ja sit lähtään anoppilaan sunnuntaikahveelle, että ei olla edelleenkään synnyttämässä :kieh: :kieh:

Jahvetti ja jukuri-nelonen 40+3
 
Täällä minä vielä. Vessaa jynssäsin kloritella tossa aamun alkajaisiksi.

Ulkona 50-luvun bileissä kävin ihmisten kauhuks eilen.

Taitaa nyt kyllä mun synnärillelähtöpäivä siirtyä kun ei minkäänlaisia tuntoja. Onko sulla Jahvetti ens perjantaina kanssa tonne KOKSIIN kontrolliin meno? Ajattelin et kun mul olis sit 9 päivää yli ja yleensähän ne ottaa ekakerran kun on 10 päivää yli. Kun meillä sattuu olemaan viikonloppuna nuo 10 päivää yli.

Eipä voi kun odotella. Huomenna olis neuvola ja kai se tätsy sit sinne Kotkaa soittaa ja varaa sitä aikaa. Ärsyttää vaan kun ne ajat on aina noihin kontrolleihin jo silloin seitsemän aikoihin ja kun täältä jo ajaa vähän aikaa ja likkakin pitää viedä hoitoon sitte jonnekin ennen eskaria.

Taidan lähtä siivoilemaan sitte muualtakin..
 
Aurinkoista laskiaissunnuntaita,

täällä rikkonainen yö takana, piti niistää ja yskiä tunnin välein |O Jossain vaiheessa supistelikin ja olin, että voi pee, jos nyt pitää lähteä synnyttään. No, käytiin tossa vähän miehen kanssa lumitöissä ulkona, että vähän piristi tuo kiva sää.

Voi hitto, nyt ois kyllä jonkun aika jo lähteä sinne synnärille, alkaa tosiaan kohta jono muodostumaan niin pitkäksi ;) Puhaltelen täältä nyt omat supistukseni niitä tarvitseville :whistle:

t. Piipi + typykkä 38+2
 
Mihinkään en ole päässyt täältä :| . Kävelylle tosin just pääsen miehen kanssa. Onhan sekin jonkinlaista pääsemistä :LOL: . Huomista ootellan, eiköhän sitä jotain ala sitten tapahtumaan siellä äippäpolilla. Katotaan miten saan ens yön nukuttua. Voi alkaa vähän jo jännittämään, että millä lailla sitä nyt sitten edetään (pillereitä suuhun / kohdunsuulle, kalvojen puhkaisu vai tippa?). Toivotaan ettei ihan kauhea ruuhka huomenna Taysissa, että tekevät oikeasti jotain ja pikkuinen olis pikapuolin sylissä :)

Afu ja mini 41+6 (jonka lähtölaskenta alkanut :kieh: )
 
Moi ja huomenta! =)

Tulin taas katsastelemaan kuulumisia... ei näytä kukaan (?) lähteneen.

Kiin: Etkös sä ollut kestovaippaillut Arthurin kanssa ihan niitä harsoja käyttäen? Ootko testannut erilaisia harsojen taittelutyylejä? Ajattelin vaan että mikä taitos olis paras ihan pikkuisille vauvoille?

Meillä on tänään eka hääpäivän vuosipäivä! :heart: Vuosi naimisissa, jee =) ihan ei ehditty saman vuoden sisään vauvaa saada :D Kohta lähetään jonnekin kaupungille syömään.

emmie 37+6
 
Meillä täällä päin on lumisade keli tulee ihan täysillä.en tiedä jaksanko lähteä
edes kävelylle kun sataa lunta jos kävis vain kaupassa.Huomenna mulla
olis kanssa neuvola.jos ei sitten yöllä jotain tapahdu.minä elän päivä kerrallaan
kun ei tiedä millon lähtö sairaalaan tulee.Ensimmäinenkin oli yliaikainen.
Äippä70 ja Vili-iita 40+2
 

Yhteistyössä