** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

noin 10 minuutin välein tulee et eiköhän tästä päästä lähtemään. ei viittis ennen kahtatoista kyl mennä B) joku siitä jo sanoki et joutuu maksaa sen vrk-maksun tästäki päivästä jos ennen kahtatoista menee. pitää yrittää käivistää ku ens yönä tuskin kuitenkaan nukutaan :whistle:
 
Ai rintapumpun käyttö vois edesauttaa synnytystä?? Mä kun oon miettiny voiko sitä pumppua ikäänkuin koekäyttää jotta osais tekniikan sit oikeesti :whistle:
Mulla ei kyllä ole herunut yhtään mitään rinnoista vielä.

Mut joo, mä meen desinfioimaan tutteja ja -pulloja.

Oli muuten gynelääkäri Jorvissa viime tiistaina sanonut että ei tää laskettuun aikaan mee kun on suu auki sormelle ja kaulakin lyhentynyt. Mies kertoi vasta nyt, multa on mennyt koko lause ihan ohi. Oliskin totta!

Noh, enää viikko (tai sit ei..)

Rv 38+6

 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiti79:
afu taisi olla menossa taysiin synnyttään, ollikos muita? ajattelin vaan että onkohan siellä kovasti ruuhkaa tiedossa. keskimmäisestä jouduin käytävällä odotteleen tuskissani kun kaikki salit käytössä,ei ollu kivaa..

Meikkis menee Taysiin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
Hyvä hommeli. Mäkin aloin nyt sitten tykkään vaaleesta pohjasta vaikka en oo vielä maistanutkaan. Mutta ajattelin että ehkä tykkään ja teen siis sitä. :xmas:
no onnistuko piirakka? :D
En tehny vielä, kun mentiinkin kylään niille joiden piti tulla meille. Mutta teen "tänä viikonloppuna". Kai mä oikeestaan iltapuhteina voisin vääntää sitä pellillisen iltapalaks... :p

 
Kiitos lohduttavista sanoista kaikille jotka oli mun kaa samaa mieltä et se lääkäri oli täys mulkero! :kieh: :D

Vauvautuneille hirmuisesti onnea! :flower:

Supistuksia tässä odottelen mutta eipä niitä kuulu... :/ Että taitaapi se vaan niin olla että tiistaina joudutaan sinne sektioon... |O
Mutta toisaalta on ihana ajatella että korkeintaan 3 yötä enään, ja sit saadaan nyytti syliin! :heart:

Tulisesta ruoasta: Sitä on täälläkin kokeiltu useaan otteeseen, mutta ei toimi... Samoin on kokeiltu kolmea s:ää, pitkiä kävelylenkkejä ja jalkojen akupisteiden painantaa... Mutta ei niin ei. :D
Ehkä vaavi vaan haluaa vielä köllötellä massussa, ja toivoo mielummin että se nostetaan mun vatsan läpi ulos entä ku et joutuu puristumaan kaksinkerroin ulos alakerrasta! :LOL:
 
mihin ne hävis |O kuka ne vei, tunnustakaa :kieh: mä olin jo ihan varma et lähtö tulee ku oli niin kipeitäki mut ei, käivistetää nyt sit vielä :snotty: oon imuroinu ja luutunnu ja pyyhkiny pölyjä ja pakkaillu kasseja, mitäköhän vielä keksis B) mä en kyllä ala jos ne nyt kokonaa loppu :headwall: :headwall:
 
cruella tsemppiä matkaan! Toivottavasti ei supparit lopu kesken!!!!
Tuuhan heti kertoon kuulumisia tai infoa Jahvetille ...

Mua ihan jännittää kun näitä lähtöjä satelee....*kade*


Tuolla sohvalla pötkötelty isukin kanssa ja mullakin suppaillut pikkusen ja vihlonu niin kipeesti tonne kohdunsuulle et ai hitto! En oo kuitenkaan lähössä... ;)

* no voi vitjat, et kai sä niitä tänne lähettäny ku tuikkii niin pirusti tonne kohdunsuulle...

*Lähettää kaikki takasin.... :wave: *
 
Cruellalle hulluna suppareita :whistle: , en voi sanoo et omia kun niitähän ei ole mut silti hulluna supparreita :attn:

(.) tää on ollu niin perse päivä että en taas muista millon ois näin bebasta päivä ollu..

Kaikki alko siitä kun lähin vuokraan Paksuna-leffaa ja what the fuck, leffaa ei ylläripylläri ole vapaana..

Sit mies omatoimisesti asentaa ihan v*tun ruman hyllyn tvn alle, hyllyn jonka on myös omatoimisesti ostanu, ja meilähän ei ole tapettiseinät...

Sitten possahtaa allaskaapista joku väärän kokonen liitin ja vettä on joka paikassa, kasteleen mun meikit, vessapaperit jne...

Kauppareissulla sorruin berliininmunkkiin ja ain vaan tekee mieli jotain herkkuja..

Mitäköhän seuraavaks...

-nipsuli jolla on metrin mittanen k***ä ottassa-
 
Heippa kaikki! :wave:

Pikaisesti vaan imoittelen täällä, että meille syntyi Kätilöopistolla ihastuttavan herttainen tyttövauva 30.1.2008 klo 10.35. Painoa vauvalla oli 3535g ja pituutta 51cm. :heart: Tyttö vaikuttaa temperamenttiselta, mutta rauhoittuu hyvin. Tänään kotiuduimme perhehuoneesta ja imetystä harjoitellaan. =)

Kirjoittelen myöhemmin lisää ja päivittelen kerhoa. :wave: ONNEA kaikille tällä välin vauvaantuneille! :flower:

evaellen & pemmiprinsessa kohta 3pv :heart:
 
PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!! :hug: =) :flower:
Ja voimia tulevaan koitokseen supisteleville.

Täällä vietellää rauhallista vauva-arkea. Tyttö on tähän asti ollut todella rauhallinen..syö ja nukkuu enimmäkseen. Turhia itkuja ei olla kuultu..yöläkin syöttöjen jälkeen heti jatkaa uniaan. Kova tyty syömään on kun vetää 80ml kerrallaan noin parin tunnin välein. Eilen kävi neuvolatäti kotikäynnillä ja vauvan paino oli noussut maanantaisesta kotiinpääsystä jo 170grammaa. Ulkoilulupakin jo saatiin :) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
cruellalle:toivotan niitte suppareitten jatkuvuutta....kadena täällä lueskelin :wave: :wave:
evaellenille:eek:nnittelut perheellenne pikkupimusta!

voi apua onko moni jo tosissaa lähöillää,tosi kiva juttu!kyllä täältä pikkuhiljaa valutaa laitokselle!

apua ähky,tein happareita.alusta loppuu ite ai että kun oli ihania,rasvasia nam,nam.kuumensin pannul viel ne sämmppäritkii et ois oikee rapeita.nam ja pekonia.

 
Onnittelut evaellenille prinsessasta! Hyvän syntymäpäivän sai! :) Mulla ja nuoremmalla pojalla sama.

Makkari on valmis,kohta pääsee nukkuun uuteen huoneeseen..jipii!
Mulla niin kamala räkätauti et pää hajoo.

Supistus tuulia cruellalle jos ne supparit viä palais!

Mamitre the räkänokka 36+4
 

Yhteistyössä