** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

En lähtenytkään. :LOL:

Ei inspaa yhtään ja kun ei ole aikaisemmistakaan ulkoiluista koitunut mitään hyötyä niin en lähde tonne vesisateeseen :kieh:

Vai et Cruella vois päästä lähtemäänkin. Toivottavasti :hug:

Ei supista yhtään joten täältä ei heru mitään. :LOL:

Nyt voisin kylläkin sanoa että ei se paastoaminenkaan mitään auta. Meinaan huomasin juuri että kello on jo noin paljon ja olen 2 leipää syönyt aamulla. Ihmettelen kovasti miksi ei vieläkään ole nälkä. :/

Onko oikeesti totta et se rintapumppu vois jotain auttaa??? Mä olen ajatellu tähän asti et ei sitä vempainta saa käyttää ennen kuin on synnyttänyt. Mistäkö lie tälläinenkin ajatus. Noh ehkä mun ei pitäis ajatella niin paljoa. Koituu viel ongelmaks :LOL:

Palailen vielä.

Niisku-neiti & rinsessa 39+4

toivottavasti nipsuli löydät ne kadonneet supparit :whistle: olis käyttöä :D
selkää juilii ihan he**vetisti ja välillä pari supparia. ois nyt kestäny, tosi inhaa yöllä herätä suppareihin ja valvoo sit niitten kans ja aamulla on ku nukkuneen rukous ja pitäs jaksaa muka synnyttää :/ no ehkäpä ne ei vielä yöllä palaakkaan B)

Evaellenille onnittelut
on se outoa miten tähän palstaan jää koukkuun..monesti päivässä pitää käydä lukeen teidän kuulumisia.
täällä voitu toistaiseksi kohtuu hyvin, mitä nyt yöt äärimmäisen huonoja ku vessassa käydä n.10 kertaa yössä. supistelujakin vaihtelevasti muttei kuitenkaan niin napakoita tai säännöllisiä et mihinkään tarvis lähtee.
tuntuu et vielä pitäis siivota laatikoita ennen vauvaa ja pakata tietty vaaville kotiutumisvaatteet jne.
toivottavasti kaikki menee hyvin.esikoinen 1v ja 10kk höpöttää vauvasta koko ajan ja kattelee vauvalehtiä ja vauvojen kuvia:)toivottavasti yhtä herttainen sittenki ku vaavi syntyy.
kaikiklle jaksamista

minni80 ja vaavi 36+4

evaellenille onnittelut :heart:

Täällä ei mitään uutta. Selkä vaan on niin jumissa, et meinaa vetää jalat alta, kun hetken on paikoillaan :'(
Vessassa saa taas ravaa 10min välein, kun rakkoa painaa niin hulluna |O Noh, ehkä tää tästä...
Cruellakin äsken viestitteli, että nukkumaan taitaa lähtä...ei laitokselle :kieh: Noh, kyllähän se olis jo korkea aika jonkun mennä... :whistle:
Mie lähen kanssa just nukkumaan :snotty:

Masis-Jahvetti 40+2, huomenna jo 40+3 :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja minni80:
esikoinen 1v ja 10kk höpöttää vauvasta koko ajan ja kattelee vauvalehtiä ja vauvojen kuvia:)toivottavasti yhtä herttainen sittenki ku vaavi syntyy.

minni80 ja vaavi 36+4

Mun kuopus kans 1v 10kk ja se on ihan hurahtanu vauvoihin, Kantaa pientä nukkea koko ajan mukanaan ja sanoo sitä vauvaksi, nukkua ei voi ilman vauvaa. Kaikki lehdet se tutkii ja hakee kaikki vauvan kuvat. Välillä painaa päänsä mun mahalle ja sanoo et: minä kuuntelee vauvaa ja sit höpöttää vauvalle jotain.

Pelottaa kyl kui mustis se sit on vauvalle ku on tottunu olee viel semmonen iso vauva kuitenkin.

victoria crowntoivotaan että ovat apuna vauvan hoidossa ja unohtavat olla mustasukkaisia..meillä on kyllä totuunut tuo ainokainen oleen niin huomion keskipiste että tuskin mustasukkaisuudelta vältytään =) onko sulla vanhin minkä ikäinen?onko niiden välillä ollut ongelmia aikoinaan?hyvinkö aika riittää molemmille lapsille?
varmaan kuullostaa hulluilta nää mun kysymykset mutta tulee näitä kyllä mietittyä,haluais antaa aikaa molemmille.miettiiköhän kukaan muu samoja? :)

Sori Cruella, ei näkyny suppareita saunalla, ainakaan vielä, jospa ne yöllä tulis niin pääsisin ne sinne lähetään =)

Kait se on iltapalallle lährettävä että jaksaa taas yön vessassa ravata :headwall: :headwall: :headwall:

:wave: öitä! Toivottavasti ees jollain tulis lähtö ens yönä :attn:

Onnea Evaellen! =) :flower:

Täällä vihloo ja supistelee entiseen malliin, tuskinpa tänä viikonloppuna päästään tositoimiin... no, päivät alkaa olla vähissä joka tapauksessa, tunnin päästä voi jo sanoa että LA on huomenna. B)

Jokojo-kyselyitä tulee koko ajan enemmän, mutta ei ne vielä ole alkaneet häiritä... kivahan se on, että ihmiset elää mukana. =)

Saapa nähdä, kuka on seuraava... :whistle:

Hissukka rv39+5 (vielä vähän aikaa)

Heipsan.

Ei löytynyt supistuksia vaikka kävin autolla niitä etsimässä. Taidan mennä elbaamaan.

Mies on jo niin malttamaton tahtois kaikki nyt ja heti. Noh niinhän me kaikki tahromme jotain jo tapahtuvan. :LOL:

Niisku-neiti & rinsessa 39+4 kohta +5jei

:D

Tuli mieleen kun on jostain syystä tullut kaverien kanssa juteltua raskausasioista :D niin kahdellakin kaverilla on tiedossa tapaus (siis erilliset tapaukset) että äiti on tajunnut olevansa raskaana vasta kun on ollut synnyttämässä ja koko homma on käynyt täytenä yllätyksenä. Mä en vaan voi tajuta että miten voi olla itse huomaamatta :eek: :LOL: ehkä kaikilla ei maha niin näy, mutta kyllähän se tuntuu! Jos ei muuten niin ainakin potkut ja voltit... aina välillä näitä juttuja kuitenkin kuulee, kunhan vaan itsekseni ihmettelin.

Mekin kävimme saunassa eikä ollut suppareita.saunan jälkeen
heiluteltiin peittoja.Jotain supareita tuli sen jälkeen mut ei mitään hälyttävää. :headwall: :saint: En sitten tiedä mitä yö tuo tullessaan.Mulla kanssa on
pieni nuha ja korva kipeä. :eek: haluan niin kovasti jo nähdä nyytin ja normaali olotilani oikeen ikävä välillä.Alapäätä vihloo aika mukavasti sillon tällön ja supistaa mut ei kai vielä kuulostellaan .

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Tuli mieleen kun on jostain syystä tullut kaverien kanssa juteltua raskausasioista :D niin kahdellakin kaverilla on tiedossa tapaus (siis erilliset tapaukset) että äiti on tajunnut olevansa raskaana vasta kun on ollut synnyttämässä ja koko homma on käynyt täytenä yllätyksenä. Mä en vaan voi tajuta että miten voi olla itse huomaamatta :eek: :LOL: ehkä kaikilla ei maha niin näy, mutta kyllähän se tuntuu! Jos ei muuten niin ainakin potkut ja voltit... aina välillä näitä juttuja kuitenkin kuulee, kunhan vaan itsekseni ihmettelin.

--jäin meseen kiinni joten täälä vielä .....mutta siis mä oon kans kuullu nyt muutamat tommoset tapaukset ja ihan samaa mietin....kuinka hemmetissä voi olla tajuamatta...ei pysty käsittämään :headwall:..menkat hukassa-->lihoo-->mahassa rupee myllerrys käymään-->pahaa oloo, oksennusta, vessassa ravaamista, mielitekoja jne.. Ehkä sitä alitajuisasti tietääkin...

tiiti ja Taysin ruuhkat: sirllä ilmeisesti on melkein aina täyttä :| . Meillä ainakin kaksi tammikuista kehoitti pitämään jalat ristissä niin pitkään kuin mahdollista, ettei joudu sinne käytäville odottelemaan. Toinen ainakin oli joutunut odottelemaan saliin pääsyä melko kauan vaikka oli jo tosi kipeä :| . Ja sit oli vielä joutunut odottelemaan huoneeseen pääsyä päiväsalissa jonkun aikaa. Itse olin jo vähän suunnittellut, että oisin yrittänyt olla kotona mahdollisimman pitkään, mutta taitaa jäädä haaveeksi kun näillä näkymin mennään käynnistykseen maanantaina äippäpolin kautta :eek: . Tai no, onhan tässä vielä ruhtinaalliset 37h aikaa pikkuisella tulla itsestään ulos tuolta masusta :wave:

Afu ja itsepäinen mini 41+5 (ihan kohta saa sanoa, että vauvaa aletaan häätämään huomenna ;) )

Tänään tuli muuten huomaamatta käytyä kaikki ässät läpi. Ei ollut mitenkään suunniteltua tällä kertaa. Josko näistä olis edes jotain apua tällä kertaa :whistle: . Kaikki mahdolliset on kokeiltu listalta, joka oli edellisellä (?) sivulla paitsi sitä risiiniöljyä --> ei mitään apua :|

Onnittelut evaellen :flower: :heart: Ihanaa vauva-arkea :wave:

Myö kotiuduttiin just miehen kanssa BAARISTA :eek: *mikä se on??* Kaverit tarjos illan "palkaksi" siitä, kun oltiin niitten talon remppaamisessa apuna kesällä :) Huh... viimeks ottanu alkomahoolia toukokuussa niin kihahti pikkasen päähän B) Arthur on tän yön hoidossa miehen siskolla. Meinas jo illalla tulla niin ikävä, että melkein peruin koko lähtemisen. Mutta on se ihanaa nukkua ihan rauhassa =) Käly sano, ettei mitään kiirettä tulla aamulla poikaa hakemaan, nukkukaa niin kauan kun nukuttaa :)
Nyt mie kellahdan tuonne ukon kainaloon :heart: Siitä onki viikko kun viimeks ollaan samassa sängyssä nukuttu. Mies on ollu evakossa sohvalla, kun pojan yöt on ollu niin levottomia ja pakkohan miehen on jaksaa käydä töissäkin.

Supistustuulia niitä kaipaaville :wave:

Huomenia.

Heräsin ilman mitään oloja, siis ei pissahätää ei mitään väsyttää ihan pimeesti. Mutta en saa unta ja nyt vielä vähemmän kun naapurissa bileet vielä käynnissä. "juttelevat" Niinkin hiljaa etä voisin vaikka vannoa että kohta joku nukahtaa tai tulee riita. :LOL:

Lunta on tullut taas koko yön mutta ulkona tummia länttejä jo nyt joten tuskinpa kauaa toi tossa maassa viihtyy. Varmaan juuri sen verran että lumityöt joutuu tekee ja sitten taas sitä niin ihanaa vettä.

Nyt on jo hiukan pettynyt olo tähän heräämiseen. Kun illalla menee nukkumaan ilman merkkejä niin toivoisi seuraavaksi heräävän supistuksien kanssa mutta ei.

Jaksamista niille joilla jo yli... pettymys joka aamuiseen normaaliin heräämiseen varmaan potuttaa ihan sikana. :hug:

Noh palaillaan taas jahka tästä heräilen. :D

Niisku-neiti & rinsessa 39+5 hei mulla on LA ylihuomenna. :eek: :eek: :eek:

Neuvolantäti vetelee varmaan hiustuppoja päästään kun raahaudun keskiviikkona neuvolakäynnille. Harmi vaan että neuvolan mukaan mun LA on vasta PE mut ei siihenkään ole enää montaa yötä.

kasassa edelleen, jonnee ne supparit nyt katos, kele :headwall: yöllä tuli muutama mut aika mitäänsanomattomia. pitää tänää siivoilla täällä ja jos jonkun lenkin heittäis. ei kai tässä enää kauan tarvi käiväillä, eihän? :snotty: toisaalta arveluttaa toi pojan tauti et mikä on ja kauan kestää ku nyt jo kestäny pitempään kun tolla ikinä mikään :| kiva tuoda vauva sit kotiin jos toi on jotain influenssaa :/ no meneehän siellä laitoksella joku aika et jos toi kerkeis parantua. vaikka sitekä tauti tuntuu olevan paria kolmea viikkoaki kestäny :eek: naapurin saman ikänen tais kyllä selvitä reilulla vkolla.
hirveen alas toi vauva painaa ja yöllä vessareissuja oli kyllä useita, varmaan 7 et jospa tästä kohta....

Yhteistyössä