Mamitre, kamalaa kuulla mitä teidän esikoiselle on käynyt. Olen pahoillani. Olet sen varmaan täällä kertonut mutta kun tekstiä pukka niin paljon niin kaikkea ei pysty lukemaan. Toivottavasti hermosi pysyvät kurissa loppuun asti, kaikki menee tälläkin kertaa hyvin!
Jee sain lääkäriltä vastauksen että laittavat Taysista tulemaan kiirehdityn ajan. Saa sitten kattoa mikä se mahtaa olla... Jos tänään ovat laittaneet postiin, tiedän että Taysista lähtee viimenen ulkoposti klo 17, niin se on sitten meillä aamulla klo 8 kun posti tulee. Meille tulee aikaisin posti kotiin. Tai sitten se lupaus oli vaan rauhoittelua.
Ärsyttää kun ovikello soi eikä tiedä kuka tulee. Äsken kävi isä, ja niille on kyllä sanottu että ei kiitos yllätysvierailuja. Aamulla klo 10 tuli naapurin seurankipeä ja "jonkin verran" näsäviisas poika pimpottelemaan, kun odotti koulutaksiaan pihassa. Nousin sängystä unenpöppörössä ja heitin pihalle, kun olen ennekin niille sanonut että enää ei saa pimpotella kun vauvan tulo on niin lähellä enkä jaksa enää seurustella ja saatan nukkua päivisin. Varsinkin vauvan synnyttyä menisi vähän hermot kun tullaan muuten vaan, ei meillä ole edes lapsia joita ne hakisivat ulos. Kun meillä on vielä niin törkee ovikello, että vauva heräisi siihen ihan varmasti ja lisäovikelloina kaksi koiraa, jotka räksyttävät ihan täysillä aina kun joku tulee ovelle. Olen tässä koittanut muka opettaa, että ollaan hiljaa kun ovikello soi (nokasta kiinni ja "HSSSSS" päin näköä). Ne on sitten ottaneet sellaisen kiljumistekniikan, niiden mielestä ehkä lievempää kuin haukkuminen... No, itsepähän olen koirarotuni valinnut
Ja vielä pieni tarkennus, pidän kyllä lapsista, en ole mikään kaamea naapurin ämmä joka heittää ystävälliset seurankipeät lapset karjumalla pellolle.
Nyt tuli ukko kotiin. Josko veisi mua kauppaan...