Huomenta!
Voi että mikä juttu tuo epiduraalin laitto,
Niisku-Neiti. En silti ala pelkäämään, koska ei tuollaista nyt aina tapahdu. Harmillisesti juuri sinä olit se, joka menee tilastoihin sen laittamisen vaikeuden takia. Toivottavasti vauveli vie huomiosi pois kuvuista. Se muuten varmaan oikeastikin auttaa, kun vauvaa katsellessa erittyy endorfiinia joka on luonnon oma kipulääke
Piipero86, voin kuvitella ärsytyksesi! Mulla menee hermo jo kahden kaljatölkin näkemisestä tuolla kaapissa. Tipaton tammikuu meni hyvin, helmikuukin on lähtenyt hyvin, mutta nyt on alkanut ilmaantua kaappiin saunakaljoja veikkei onneksi siinä määrin että niistä nyt ajokyky menisi. Mutta silti, olisi kiva jos toinen olisi tappiin asti hengessä mukana. Ja synnytyksestähän se tipattomuus vasta saisi alkaakin!
Pupi, kaikissa kivuissasi aiheutat silti kauteutta
Mene synnärille sitten kun et enää kestä kipua kotona. Ja mitähän sekin tarkoittaa... Yläpään "kipu" voi olla pahin eli jännitys ja pelko
Niin ja samat sanat
äitsyllekin, lykkyä tykö molemmille :wave:
Mamitrelle piirtäisin kateudesta vihreän ukon tähän mutta ei noissa kuvissa ole. Laitan sitten tämän :kieh:
Jepsu, milläs ihmeen energialla teikäläinen vielä jaksaa tontilla... Mä oon ollut sieltäkin saikulla jo kolme kk. Mutta mulla olikin niitä ennenaikaisia suppareita liikaa, ja tässä nyt on sitten tulos nähty, viikkoja 41+1 eikä mitään näkyvissä.
Nyt muffinsit uunista ulos ja anoppia kärkkymään. Se tulee hakemaan koirat hoitoon. Siinä on kaksi hyvää puolta: se, että mun ei tarvi käyttää niitä pävisin kun mies tekee pitkää päivää ja mulla on niin törkeet lonkkakivut jo kodin sisällä kävelyn takia. Toinen hyvä puoli on se, että kun lähtö (tai käynnistysaika) tulee, niin ei tarvi ilmottaa mitään, vaan voi rauhassa mennä, kun koirat on jo valmiikisi hoidossa. Ja mua ärsyttää se, että jos molempien suku tietää meidän olevan synnärillä ja sit ne soittelee sinne kesken toimituksen niitä helvetin joko-joko-soittojaan.
Mun täytyy varmaan nyt keksiä joku vollottamisen aihe tähän aamuun, ihan siis vaan väkisin. Mikähän se voisi olla. Ihmettelen vaan, kun ei ole vielä mitään hormoniryöppyä tälle aamulle ilmaantunut. Onko hyviä ehdotuksia aiheeksi?