Jahas taisi se
Jepsu ainakin lähteä ja olis aikakin sillä mä menen huomenna sinne ä-polille enkä ole tulos takas ilman nyyttiä että jos jononumerot aiotaan pitää Jepsun kans niin se ensin.
rosaeh
Näin ensikertalaisena en ole yhtään osannut varautua siihen miltä nämä tuntuu nämä kivuliaat supparit mutta kyllä nämä kestää. Tietty voihan nämä tästä pahentua ennen h-hetkeä mutta ihan hyvin tässä vielä on pärjätty. Ja onhan eri ihmisillä erilaiset kipukynnyksetkin, mulla on yleensäkin aika korkea.
Korkeella kipukynnyksellä ei ole kokemuksen mukaan mitään tekemistä synnytyssupistuskipujen kans... Ne kun vetää matalaks joka tapauksessa lähes poikkeuksetta. Ihan vaan sen takia että äiti osais asennoitua että nyt se vauva tulee eikä vaan juili muuten vaan. Mut jos ei pahasti satu kun synnytät niin sehän on vaan hyvä.
Tänään olis taas neuvola ja napautan sitä tätiä kun ei tajunnu lapsivettä tarkkailla. :kieh: Mulla tulee limaa edelleen enenevässä määrin joten voipi olla ettei huomenna paljon tarvitse tehdä kun olen jo vauvan kans. Tänään ei ole muuten Viltsu taas liikahtanut että laskemaan liikkeitä taas...okei, heti kun sanoin niin muks. Hyvä, sintti heräs ja on hengis.
Menen makuulteen hetkeks ja ottamaan vähän välipalaa ettei vaan pääse laihtumaan näin viime metreillä. =)
Vanamo+Viltsu 41+1 :heart: