Vihreästä kakasta sanottiin mulle nlassa että on normaalia, kertoo vatsavaivoista.
Mä toivon että voisin olla useamman vuoden kotona 4-6v. Varmaan vuodenvaihteessa ruvataan tekemään pikkusiskoa/ veljeä Leolle. Jos en pääse takasin äitiyspäivärahoille niin sit pitää varmaan palata töihin elokuussa, en ole tarkkaan laskenut. Kun olen hoitoalalla niin on helppoa tehdä keikkaa, pitää ruveta tekemään pyhiä kun imetys loppuu. Marraskuusta voi sit tehdä ihan koska tahansa keikkaa kun ei tarvii kelaan ilmoitella. Ajattelin ensi vuoden miehen kesäloman olla suurimmaksi osaksi töissä, riippuen tietenkin onko miten raskaana? Vaiko ollenkaan
Ongelmana kotonaolemiselle on vain asunnon ja auton koko. 1 lapsi menee, 2 tekee tiukkaa... Tarkoittaisi isompaa lainaa.. Joka vaatisi kahta työssäkäyvää maksajaa
55 neljöinen kaksio ja pieni 3 ovinen auto. Jee...
Meillä kanssa kynsiongelmaa, reunat jää helposti teräväkis ja niiden leikkaaminen pois onkin haastavaa ettei saa kynsivallintulehdusta aikaseksi.
Meillä poika ollut nyt muutaman päivän kamala känkkis, sitä harmittaa kun ei kääntymiset vielä onnistu. Vahinkokääntymisiä vaan ollut. Oikein huutaa ku harmittaa, auta armias jos auttaa tai ottaa syliin, helvetti pääsee irti. Äidin poika, minä itte
Hortensialle vielä paljon tsemppiä rintaraivareihin, meillä ne ei onneksi ole jokailtainen vieras. Meillä ne liittyy kans väsyyn ja liian kovaan nälkään.