Meillä poitsu viihtyy vaunuissa hereillä vähän päivästä ja tilanteesta riippuen. Toissapäivänä ei vaunuttelulenkillä nukkunut ollenkaan ja kyllästyi varsin pian. Välillä taas viihtyy oikein hyvin ja leikkii tyytyväisenä vaunulelulla sille jutellen sekä nyrkkejään lussutellen.
Jostain juuri luin, että kolmekuiselle vauvalle voi alkaa jo varovasti jonkinlaista rytmiä kehittelemään. Meillä päikkäriajat menee miten sattuu, mutta iltatouhut tehdään joka ilta samaan aikaan. Yöt poika nukkuu hyvinkin jämptisti klo 21-07, yhden yösyötön turvin.
Aamulla poika yleensä valvoo tunnin yöunien jälkeen, sitten nukkuu tunnin. Sen jälkeen on sitten aina aamutoimien vuoro. Tällä tyylillä ollaan menty melkeinpä alusta lähtien.
Käsienkäyttö on kehittynyt meilläkin vauhdilla. Ensin meni vain nyrkit suuhun, sitten alkoi esineiden hamuaminen käsillä, sitten opittiin tarttumaan niihin ja nyt kaikki käsien ulottuville osuva menee suuhun.
Tissillä ollessaan pitää yleensä mun paidankauluksesta tai tissistä kiinni.
Harso tuolla on aina sitterissä ja sängyssä riepuna jota voi natustella suussaan. Tuttia ei kelpuuta edelleenkään, niin onpahan jotain muutakin suuhunlaitettavaa kuin omat nyrkit.
Täällä myös nauretaan nykyään ihanaa vauvanaurua ja jutellaan ihan mahdottomasti. Tänään "sanoi" useamman kerran "nii". :heart:
Olen myös vähän testaillut miten hyvin viihtyy itsekseen leikkimatolla ja sitterissä, ja hyvinhän tuo näyttää nykyään jo viihtyvän. Olen jopa saanut imuroitua sillä välin kun poitsu on itsekseen hengaillut sitterissä.
Istumaan yrittää pusata yhä kiihtyvään tahtiin (siis sylissä ja sitterissä ollessaan).