Viivi76: meillä vähän samanlainen vauveli täällä... nukkuu oikeastaan tuonne iltapäivään 3-4 asti parilla syötöllä ja sitten alkaa metelöinti. Ei viihdy muualla kuin sylissä ja LIIKKEESSÄ, eli minä tai mies joudutaan kävelemään kämppää ympäri, jos aiotaan saada pikkulikka tyytyväiseksi ja hiljaiseksi. Toinen, missä viihtyis olis rinnalla, mutta mulla tulee maitoa aikas hyvin ja jo muutamassa minuutissa on täynnä, joten syö sitten liikaa ja puklaa pois, jolloin on pakko lopettaa syönti. Ensimmäiset 3-4vkoa oli aikas leppoinen vauva, mutta nyt sitten kun 6. vko lähestyi, alkoi nuo iltahuudot. En usko minäkään allergioihin, Disflatyl aiheutti pukluttelua varsinkin öisin (en röyhtäytä öisin), joten se piti lopettaa ja nyt mietin kannnattaisko hommataCuplatonia? Vai kannattaisko vaan odottaa. Jostain luin, että vauvat itkee eniten 6-8viikon ikäisinä ja esikoisella tuo pitikin paikkaansa, jospa tällä loppuis itkut sitten parin viikon jälkeen? Noh, toivossa on hyvä elää
Ärsyttää vaan, kun on jouduttu sanomaan vieraillekin, että viiden jälkeen ei kannata tulla jos ei halua kuunnella huutoa ja nähdä juoksevaa talonväkeä
Ristiäiset pidetään vasta 20.4., ihan sen takia että esikoisen ristiäiset olivat a day from hell; pikkuinen oli tuolloin 7vkoa ja huusi käytännössä koko päivän. Aamusta iltaan, koko ristiäisseremonian ja juhlan. Että oli kivat zembalot ne Nyt toivon mukaan vauveli on jo niin vanha, että masuitkut on takana (on nyt 6vkoa), mutta senhän näkee vasta sitten. Anoppi aikoo tehdä täytekakun, minä teen voileipäkakun ja siskoni auttaa siivouksessa jos ei itse ehditä miehen kanssa. En aio repiä stressiä, kotona pidetään ja kutsutaan lähimmät, kummeineen ehkä joku vajaa 30 ihmistä (en ole edes laskenut).
Pääsiäistä vietetään kotioloissa, kun ei viitsitty lähteä huutavan lapsen kanssa sukuloimaan. Antakee mulle voimia...
Ja nyt pihalle, hauskaa pääsiäistä kaikille!
cannes ja huutava pikkutyttönen 6vkoa1pv
Ärsyttää vaan, kun on jouduttu sanomaan vieraillekin, että viiden jälkeen ei kannata tulla jos ei halua kuunnella huutoa ja nähdä juoksevaa talonväkeä
Ristiäiset pidetään vasta 20.4., ihan sen takia että esikoisen ristiäiset olivat a day from hell; pikkuinen oli tuolloin 7vkoa ja huusi käytännössä koko päivän. Aamusta iltaan, koko ristiäisseremonian ja juhlan. Että oli kivat zembalot ne Nyt toivon mukaan vauveli on jo niin vanha, että masuitkut on takana (on nyt 6vkoa), mutta senhän näkee vasta sitten. Anoppi aikoo tehdä täytekakun, minä teen voileipäkakun ja siskoni auttaa siivouksessa jos ei itse ehditä miehen kanssa. En aio repiä stressiä, kotona pidetään ja kutsutaan lähimmät, kummeineen ehkä joku vajaa 30 ihmistä (en ole edes laskenut).
Pääsiäistä vietetään kotioloissa, kun ei viitsitty lähteä huutavan lapsen kanssa sukuloimaan. Antakee mulle voimia...
Ja nyt pihalle, hauskaa pääsiäistä kaikille!
cannes ja huutava pikkutyttönen 6vkoa1pv